mee mee Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 hvis vi flytter ut av leiligheten hadde det vært greit å leid inn noen som kunne tatt rundvasken.. leiligheten er på ca 50 kvm, hvor finner man folk som gjør dette, og hvor mye må man regne med å betale? samme om det er svart eller ikke svart
Arwen Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Vi betalte 3600 for å få vår leilighet vasket (64 kvm i Oslo) da var de som hadde vasket der ved overtagelse slik at de fikk rettet opp eventuelle klager med en gang.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Nei huff, disse runde vaskene er grusomme.
Arwen Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 Veldig deilig når man skal ta over et stort hus å slippe å tenke på å vaske ut hvertfall. Vi kommer til å leie folk neste gang også. Uansett hva det koster.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #8 Skrevet 25. juni 2006 Synes ikke det var så galt jeg. Jeg vasket ut etter meg på studenthybel på ca 20 kvm (pluss bad og gang) - og det tok da et par dager med slit. Om jeg ikke vasket bra nok tror jeg de tok flere hundre kronmer timen for "omvask", dette tror jeg også er vanlig om man vasker selv og det ikke blir bra nok. Da tar ny eier/huseier betalt for å leie inn folk. Kjipt å vaske i dagesvis (tak og drit) og i tillegg få ekstraregning...
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #9 Skrevet 26. juni 2006 Tja, jeg har tenkt å tilby et par av stuepikene på hotellet hvor jeg jobber noen kroner for å vaske ned hos meg. Vil da gi de samme timelønn som de har på hotellet. Så sant summen er under kr 1000 til hver, er det ikke svart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå