Gå til innhold

rund vask av leilighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis vi flytter ut av leiligheten hadde det vært greit å leid inn noen som kunne tatt rundvasken.. leiligheten er på ca 50 kvm, hvor finner man folk som gjør dette, og hvor mye må man regne med å betale? samme om det er svart eller ikke svart

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betalte 3600 for å få vår leilighet vasket (64 kvm i Oslo) da var de som hadde vasket der ved overtagelse slik at de fikk rettet opp eventuelle klager med en gang.

Skrevet
:overrasket: dyrere en jeg trodde..
Gjest Gjest
Skrevet

Nei huff, disse runde vaskene er grusomme.

Skrevet

får vondt bare av å tenke på det!

Skrevet

Veldig deilig når man skal ta over et stort hus å slippe å tenke på å vaske ut hvertfall. Vi kommer til å leie folk neste gang også. Uansett hva det koster.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes ikke det var så galt jeg. Jeg vasket ut etter meg på studenthybel på ca 20 kvm (pluss bad og gang) - og det tok da et par dager med slit. Om jeg ikke vasket bra nok tror jeg de tok flere hundre kronmer timen for "omvask", dette tror jeg også er vanlig om man vasker selv og det ikke blir bra nok. Da tar ny eier/huseier betalt for å leie inn folk.

Kjipt å vaske i dagesvis (tak og drit) og i tillegg få ekstraregning...

Gjest Gjest
Skrevet

Tja, jeg har tenkt å tilby et par av stuepikene på hotellet hvor jeg jobber noen kroner for å vaske ned hos meg. Vil da gi de samme timelønn som de har på hotellet. Så sant summen er under kr 1000 til hver, er det ikke svart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...