mee mee Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 en filmkjendis som er så kjekk, men h usker ikke hva han het. han spilte mot carrie i sex å singelliv i en film.. så har han et arr ved munnen..
mee mee Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2006 nei, men tror han spilte i samme film.. tror han spilte broren til john carbett
mee mee Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2006 eller ikike.. kom på at jogn spilte jo mot sarah j.p i sex å singelliv, men den filmen jeg tenker på er en som gikk på kino for ca et halvt år siden..
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Den eneste jeg kommer på med arr ved munnen er Joaquin Phoenix, men jeg aner ikke om han har spilt i den filmen du tenker på.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 Gi oss litt mer å gå på. Hva heter filmen? Eller hva handlet den om? Eller hvordan ser denne kjekkasen ut bortsett fra arr ved munnen?
Arwen Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 Misforstod deg jeg, trodde han hadde vært med i SATC. Matthew McConaughey?
mee mee Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2006 Den eneste jeg kommer på med arr ved munnen er Joaquin Phoenix, men jeg aner ikke om han har spilt i den filmen du tenker på. ← det var ikke han.. Gi oss litt mer å gå på. Hva heter filmen? Eller hva handlet den om? Eller hvordan ser denne kjekkasen ut bortsett fra arr ved munnen? ← filmen handler om at sara j.p er sammen med mr x. de drar i jula på besøk til familen til mr. x. det begynte med at familien ikke likte henne, og endte emd at sara.j.p ble sammen med broren til mr. x og søsteren til sara.j.p (claire danes, eller hvordan det skrives) ble sammen med mr.x ble litt mye rot dette da..
Arwen Skrevet 25. juni 2006 #10 Skrevet 25. juni 2006 http://www.imdb.com/title/tt0356680/ her kan du lete
mee mee Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 25. juni 2006 jeg fant jeg fant! takk for linken.. han het Dermot Mulroney!
Gjest Skya Skrevet 26. juni 2006 #13 Skrevet 26. juni 2006 Han er kjempekjekk. Så han i The Wedding Date, der er han kjempesjarmerende. Og for et smil han har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå