Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

en filmkjendis som er så kjekk, men h usker ikke hva han het.

han spilte mot carrie i sex å singelliv i en film.. så har han et arr ved munnen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men tror han spilte i samme film.. tror han spilte broren til john carbett

Skrevet

eller ikike.. kom på at jogn spilte jo mot sarah j.p i sex å singelliv, men den filmen jeg tenker på er en som gikk på kino for ca et halvt år siden..

Gjest gjest1
Skrevet

Den eneste jeg kommer på med arr ved munnen er Joaquin Phoenix, men jeg aner ikke om han har spilt i den filmen du tenker på.

Gjest Gjesta
Skrevet

Gi oss litt mer å gå på. Hva heter filmen? Eller hva handlet den om? Eller hvordan ser denne kjekkasen ut bortsett fra arr ved munnen?

Skrevet

Misforstod deg jeg, trodde han hadde vært med i SATC.

Matthew McConaughey?

Skrevet

men han har vel ikke noe arr ved munnen? :klø:

Skrevet
Den eneste jeg kommer på med arr ved munnen er Joaquin Phoenix, men jeg aner ikke om han har spilt i den filmen du tenker på.

det var ikke han..

Gi oss litt mer å gå på. Hva heter filmen? Eller hva handlet den om? Eller hvordan ser denne kjekkasen ut bortsett fra arr ved munnen?

filmen handler om at sara j.p er sammen med mr x. de drar i jula på besøk til familen til mr. x. det begynte med at familien ikke likte henne, og endte emd at sara.j.p ble sammen med broren til mr. x og søsteren til sara.j.p (claire danes, eller hvordan det skrives) ble sammen med mr.x

ble litt mye rot dette da..

Skrevet

jeg fant jeg fant! takk for linken.. han het Dermot Mulroney!

Skrevet

han er såå kjekk? fler som syns?

Skrevet

:Nikke:

Han er kjempekjekk. Så han i The Wedding Date, der er han kjempesjarmerende. Og for et smil han har! :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...