Scarlet Sax Skrevet 5. januar 2003 #41 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg ser på det som helt uvesentlig hvor mange sexpartnere folk har hatt - om det er 2 eller 110 er ikke min business. Det som faktisk opprører meg her er at andre dømmer jenter og gutter som har hatt mange sexpartnere....med hvilken rett? Og det er helt utrolig at jenter som har hatt mange partnere fremdeles blir kalt "billige"!!! Jeg trodde vi var kommet en smule lenger i samfunnet enn det... En ting; dere som sier dere aldri ville hatt en gutt/jente som hadde hatt mange sexpartnere...vil det si at dersom den dere var forelsket i hadde fortalt deg om sin "billige" fortid en stund ut i forholdet- ville dere da dumpet dem som en het potet? Nå tenker kanskje noen at så enkelt er det jo ikke....nei, såvisst ikke, men gud hjelpe meg så enkelt det er å dømme... Forresten, jeg er 28, har hatt 15 partnere; noen som singel, noen i forhold, og noen jeg sikkert kunne vært foruten... fortid er fortid - og jeg angrer ingenting. -SS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica Skrevet 5. januar 2003 #42 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg må si jeg er nærmest sjokkert over å ha så mange "mot" meg. Men greit nok, som jeg allerede har nevnt så aksepterer jeg at andre har forskjellig syn på dette. Jeg synes at når antall sexpartnere er så høyt som dette, så er det en fullgod grunn til å avvise en eventuell kjærest. Jeg hadde aldri (!!) blitt sammen med en mann med tilsvarende bakgrunn. Greit nok at fortid er fortid, men det er fortiden som gjør en til den man er i dag. Selvsagt kan et menneske forandre seg, men jeg kunne aldri vist den eventuelle kjæresten som har pult 90 stykker full tillit. Det handler om menneskesyn, og det må være tilnærmet likt med min partner. Jeg fordømmer generelt sett ikke mennesker som har det litt moro, koser seg og slikt. Jeg er ikke et unntak her, med 4 sexpartnere bak meg i en alder av 20. Men som jeg allerede har nevt får det være grenser (ja, det er mitt syn), og 90 stykker er langt over hva jeg hadde tolerert. Tenk deg å ha en hyggelig kveld på byen med kjæresten, når man omtrent uansett hvor en skulle gå ville møte på tidligere sexpartnere til mannen/kvinnen. Er jeg virkelig den eneste som synes dette er uhørt? For meg er i alle fall dette avvisningsgrunn. Og ikke noe å være stolt av (som det virker som sexysadie er). Jeg vil heller stille et annet sppørsmål. hvem har gitt' date=' Veronica, retten til å fordømme andre mennesker? [/quote'] Det kalles ytingsfrihet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. januar 2003 #43 Del Skrevet 5. januar 2003 Greit nok at fortid er fortid, men det er fortiden som gjør en til den man er i dag. Selvsagt kan et menneske forandre seg. For meg er i alle fall dette avvisningsgrunn. Og ikke noe å være stolt av (som det virker som sexysadie er). Men hva om denne fortiden har gjort noe positivt for det denne personen er idag? Og har h*n ikke hatt forhold til flere av disse samtidig, dvs at utroskap ikke har funnet sted, har det vel ikke noe med tillit å gjøre heller? Kanskje det var denne personens måte å leve et "utagerende liv" på? Selv har jeg vært sammen med en mann på 43 år (nå) som har 9 barn med 5 ulike kvinner, men dette gjør han ikke til noen dårlig person. Og han har hatt sex med mange. Han hadde til og med sex med andre mes vi var sammen. Da får man en trøkk på tilliten.... Om SexySadie ikke angrer på det hun har gjort synes jeg ikke hun skal skamme seg iallefall. Vi er heldigvis forskjellige alle sammen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica Skrevet 5. januar 2003 #44 Del Skrevet 5. januar 2003 Men hva om denne fortiden har gjort noe positivt for det denne personen er idag? Og har h*n ikke hatt forhold til flere av disse samtidig, dvs at utroskap ikke har funnet sted, har det vel ikke noe med tillit å gjøre heller? Kanskje det var denne personens måte å leve et "utagerende liv" på? Fortiden kan helt klart gjøre noe positivt, der har jeg selv mine eksempler. Men du verden, at 90 seksuelle partnere skal komme henne til gode, har jeg ingen tro på. Nok en gang vil jeg komme med uttlaselsen "billig". Man bør tenke på konsekvensene, ikke boltre seg i alt en har lyst på. Da er en svak, og "lett på tråden". Jeg ville ikke følt meg videre spesiell om jeg var et så høyt nummer i rekka. Som du selv sier så er vi heldigvis forskjellige alle sammen. Jeg med mitt menneskesyn ville aldri funnet meg i en partner med slik fortid. Spør meg selv om det bare er jeg som tør si meg uenig med resten her, jeg kan da umulig være alene om dette? Da blir jeg skremt over hvordan verden er. Jeg har fått frem mitt syn i saken, avslutter her fordi jeg synes det er menigsløst å fortsette. Jeg synes 94(?) partnere i en alder av 28 år er forkastelig. Vi er uenige, slik er verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 5. januar 2003 #45 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg har hatt 6 ulike partnere, en av disse var en jente.... (Er 29 år) Syns faktisk man kan forsøke å holde antallet litt nede.... Ikke kult å være 30 år og hatt sex med 100 stykker!! (min mening...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. januar 2003 #46 Del Skrevet 5. januar 2003 Vi er uenige' date=' slik er verden.[/quote'] Og godt er jammen det, ellers hadde verden vært et døskjedelig sted å leve....Om man hadde gått glipp av diskusjonene som oppstår om alt og ingenting :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 6. januar 2003 #47 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg er 19 og har vært sammen med sambo siden jeg var 16 hadde bare hatt en før han, en sommerflørt, ellers så er det bare han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 6. januar 2003 #48 Del Skrevet 6. januar 2003 93 stk?? :o Heh,jaja ditt liv og dine valg. Thats fine :D Men for min egen del.. en som har vært bortpå 100 stk,eller i nærheten av det er totalt uaktuelt. Samma om fyren har hatt et liv før meg..selvfølgelig har man det. Men ikke med 100 stk og igjen for meg selv,er ingen forskjell på gutter og jenter når det gjelder antall partenere. Billig er billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 6. januar 2003 #49 Del Skrevet 6. januar 2003 Takk for at vi alle er forskjellige. Det er det som gjør oss alle unike. Jeg er 27 år, og har faktisk bare hatt en sexpartner, han har jeg vært sammen med i snart 4 år, og vi giftet oss i fjor. Har hatt nok av sjanser, men aldri følt meg trygg nok inntil jeg traff mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 6. januar 2003 #50 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har slettet en del drittkasting i tråden. Må jeg få be om litt mer saklighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 6. januar 2003 #51 Del Skrevet 6. januar 2003 Heh,glemte jo å svare selv.. er 19 og har hatt 2. Den siste har jeg hatt de siste 2 1/2 åra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. januar 2003 #52 Del Skrevet 6. januar 2003 Og ikke noe å være stolt av (som det virker som sexysadie er)... Stolt er jeg ikke, men skjemmes ei heller. Noe du burde gjøre. Min X hadde såvisst ikke noe problem m at jeg hadde feid over disse menneskene.Han hadde jo selv vært på over 200 kvinner. Og d hadde jeg d godt m, jeg hadde valgt ham og ikke hans fortid. Vil fortelle deg Veronica at dette skjedde mens jeg studerte i København og London så å treffe på masse sexpartnere mens vi var ute på byen i lille Norge var en total umulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minotaurus Skrevet 6. januar 2003 #53 Del Skrevet 6. januar 2003 synd å si det men jeg får det inntrykket at mange kvinner bare er menneskelig søppel når jeg leser mange av innleggene på denne siden. Ikke rart at utenlanske menn ser på norske kvinner som horer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. januar 2003 #54 Del Skrevet 6. januar 2003 Vet du hva "menneskelig søppel" er for noe, minotaurus? Det er - de som dømmer andre - de som mener selv å være i besittelse av den eneste rette moral Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke innloggget Sissi Skrevet 6. januar 2003 #55 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg hadde egentlig ikke tenkt å skrive noe her, syns fokusen på antall man har hatt sex med er komplett uinteressant. Men - kunne da ikke dy meg. J eg VET ikke hvor mange jeg har hatt sex med.... Slutta og telle en eller annen gang da jeg var i midten/slutten av tyveårene. Nå tror nok mange at det betyr at jeg har hatt en enorm mengde partnere. Det stemmer faktisk ikke, siden jeg har hatt flere langvarige forhold (2 - 5 år) og har eneomsorgen for barn, har jeg ikke hatt tid til det. Er 35 og har vært aktivt seksuelt siden jeg var ca. 19. Så - da er jeg vel heeeelt uaktuell som partner for dere som mener at antallet sexpartnere er det viktigste kriterium når man blir kjent med/forelsker seg i nye mennesker.... (på den annen side - jeg ville nok ikke hatt dere heller, syns det er fryktelig slitsomt med dømmende mennesker) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 6. januar 2003 #56 Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg er 31 og har hatt sex med ca. 35 stykker, alle menn. Grunnen til cirkatallet er at jeg rett og slett ikke husker det, det ble mange ONS da jeg var rundt 20... I tillegg vil jeg nevne at jeg hadde et forhold på 9 år uten å være involvert med noen andre i løpet av den tida, så antallet til SS synes jeg ikke er spesielt sjokkerende. Jeg hadde nok vært rundt der jeg også uten dette forholdet... Så, SS, U go girl! Og, jeg må si at jeg er imponert over at du husker alle navn! Det gjør ikke jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. januar 2003 #57 Del Skrevet 7. januar 2003 regner med at det er i overkant av 20 partnere, 3 av dem damer. er 30, så litt må det jo være..har vel bare hatt en ons, i den forstand at det bare ble med den ene gangen... har vel hatt 3 seriøse forhold, og kan vel kalle resten for bekvemmelighetsforhold av forskjellig varighet. sex uten stormende forelskelse og kjærlighet fungerer fint for meg. har bare vært forelsket 3 ganger, så det kunne blitt lite på meg ellers. har heller ingen problemer med å treffe tidligere elskere "på butikken", fordi jeg har en god tone med alle unntatt en. venter enda takkekort fra noen av damene som har overtatt etter meg *ravna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jene21 Skrevet 7. januar 2003 Forfatter #58 Del Skrevet 7. januar 2003 Hei.. Det var jeg som starta temaet. Hadde 9 partnere når jeg starta temaet, mne nå har jeg 11.. Litt for mye festing i jula.. Ikke det at jeg angrer, men jeg tror at alkohol fører til at folk hopper lettere til sengs med hverandre.. men jeg koste meg, så det er ikke noe å angre på for mitt vekommende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 7. januar 2003 #59 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg er 23, og kan telle mine på to hender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå