Gå til innhold

Hvor mange

jene21

Anbefalte innlegg

At folk gidder å bruke "billig" som stempel irriterer meg stadig da gutta kan kjøre frem så mye de vil.... :evil: Og til "herregud"(gjest) : Du er en stor tosk!

Det er på tide at folk respekterer de som både venter på den "rette" og de som ønsker å være aktivt utforskende med andre mennesker. Noen ganger er det faktisk både de som "venter" og de som "utforsker" som angrer, men på lengre sikt tror jeg selv det er direkte sunt å ha vært i seksuell kontakt med flere. Og dette betyr ikke at jeg har noe negativt syn på de som bare har en eller har hatt en partner. Det er vårt valg!

angående spørsmålet ditt, så har jeg hatt sex med 14 stk. Og da har det vært en eller to ONS, alt etter hvordan man skal definere dette, og resten har vært seksuelle relasjoner med jenter over tid i eller utenfor et "kjæreste"forhold.

God jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei

Eg kjem att litt. For eg vil så gjerne ha ein reaksjon på teljemåten. Denne tråden er jo sterkt merkt av empiri, og då bør vi ha samanliknbart grunnlag. Når eg blir knulla av fire jenter på ein gong, skal eg då telje ein eller fire????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall partnere bør vel sees i sammenheng med hvor tidlig man debuterte.....Om de er fordelt på flere år eller om man har ligget med alle i løpet av f.eks et år. Vil jo si at det høres værre ut om man har ligget med mange i løpet av kort tid enn om det er fordelt på noen år.

Jeg er 24, og har ennå ikke møtt "den rette" for meg. For meg føles det da riktig å vente.... :wink: ....(håper bare ikke det tar for lang tid :o *ler*!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

er 19 og har hatt 9. 3 var jeg sammen med, og resten var ons.

Kunne godt vært uten 7 av dem, er litt redd for hva en framtidig mann/samboer kommer til å synes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er 21 og har hatt 4. Den siste skal jeg flytte sammen med om ikke så alt for lenge :D Har bare hatt 1 ONS - syns ikke så mye om dem. Sexen er jo så utrolig mye bedre når man har det med noen man er oppriktig glad og forelsket i. Og som vet hva man vil ha... Men det er min mening, som jeg har dannet meg på grunnlag av mine egne erfaringer. Synes jo det er litt fint at man får seg litt egne erfaringer - det er jo noe man vinner på. Eneste måten å lære seg selv å kjenne sammen med andre jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest sexysadie

Jeg fyller 28 til sommeren jeg har hatt seksuell samkvem m 62 menn og 30 kvinner!

Og har nydt vært sekund!!!

Godt nyttår!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fyller 28 til sommeren jeg har hatt seksuell samkvem m 62 menn og 30 kvinner!

Er ikke dette å være billig så vet ikke jeg.. Du, et spørsmål: vet du navnet på alle disse?

Synes dette er forkastelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år og har hatt 10 partnere, noen kjærester, noen elskere og noen ONS. Jeg må bare si at jeg angrer ikke på noe avd et jeg har gjort, og det har sikkert vært en viktig del av utviklingen til den jeg er nå.... Så snill atte :rosaengel:

Erfaring er en god ting å ha. Men nå er det bare sambo for meg. :D

28 år og 62 menn og 30 kvinner? Du ha jammen ikke ligget på latsiden sexy :kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk få være forskjellige da, noen vil kun ha sex med den store kjærligheten mens andre ser mer på det som en deilig lek..

Så lenge man beskytter seg og ikke gjør noe dumt ser jeg ikke noe dumt i det å ha haugevis av partnere..selvom det ikke passer for meg.

Stå på Sexysadie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Er ikke dette å være billig så vet ikke jeg.. Du, et spørsmål: vet du navnet på alle disse?

Synes dette er forkastelig...

Veronica: Heldig du som er så feilfri at du kan dømme andre...

Og ja; jeg husker navnet på alle 93 stk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå at folk kan ha forskjellig syn på ting! Jeg ville ikke hatt så mange partnere for det strider mot hva jeg syns er riktig. Men om sexysadie syns dette er riktig og fint så vær så god - kos deg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at det er så vanskelig å forstå at folk kan ha forskjellig syn på ting! Jeg ville ikke hatt så mange partnere for det strider mot hva jeg syns er riktig. Men om sexysadie syns dette er riktig og fint så vær så god - kos deg! :P

Greit nok at folk har forskjellig syn, men min tolkning av henne som "billig" vil jeg tro de fleste er enige med meg om. Billig vil jo si "lett å få til sengs", og når over 90 stykker har vært med henne, så er hun sannelig ikke vanskelig å be (kommer i grunnen for det samme hvem som tar intiativet her).

Jeg ville aldri vært med en person med så mange partnere. Jeg ville rett og slett vært flau over å være venninne med henne også.

Selv kjenner jeg ei som måtte flytte fra byen grunnet noe slik, da hun ikke kunne gå ute uten å møte på noen som visste hvordan hun så ut "der nede".

Men greit, respekterer at andre har forskjellig syn, men jeg har da vel rett å ytre mitt også. Over 90 stykker synes jeg fortsatt er forkastelig. Jeg har jo hatt flere selv, og er enig i at sex kan nytes med andre enn den store kjærligheten, men det får da være grenser. Hvor er moralen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Greit nok at folk har forskjellig syn, men min tolkning av henne som "billig" vil jeg tro de fleste er enige med meg om. Billig vil jo si "lett å få til sengs", og når over 90 stykker har vært med henne, så er hun sannelig ikke vanskelig å be (kommer i grunnen for det samme hvem som tar intiativet her).

Jeg ville aldri vært med en person med så mange partnere. Jeg ville rett og slett vært flau over å være venninne med henne også.

Selv kjenner jeg ei som måtte flytte fra byen grunnet noe slik, da hun ikke kunne gå ute uten å møte på noen som visste hvordan hun så ut "der nede".

Men greit, respekterer at andre har forskjellig syn, men jeg har da vel rett å ytre mitt også. Over 90 stykker synes jeg fortsatt er forkastelig. Jeg har jo hatt flere selv, og er enig i at sex kan nytes med andre enn den store kjærligheten, men det får da være grenser. Hvor er moralen?

Hadde jeg vært mann så hadde jeg vært en helvetes kar m draget på damerne og helt rå og guddommelig i senga.Fordi jeg er kvinne er jeg bare billig.

Scenarioet kan ikke være at jeg elsker menn oghar draget når jeg vil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært mann så hadde jeg vært en helvetes kar m draget på damerne og helt rå og guddommelig i senga.Fordi jeg er kvinne er jeg bare billig.

Scenarioet kan ikke være at jeg elsker menn oghar draget når jeg vil??

Dette er dine ord. For meg er menn og kvinner likestilt her, jeg ville ikke hatt en type som har pult 90 stk. En mann er også billig.

Enhver lysten kvinne har draget på menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest CumCam

Jeg er en jente på 19 år som er sammen med en mann(27 år) vi har vært sammen snart i 2 år.

Jeg har ligget med 3 gutter og ei jente. :kul:

håper dere har det fint!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært mann så hadde jeg vært en helvetes kar m draget på damerne og helt rå og guddommelig i senga.Fordi jeg er kvinne er jeg bare billig

Her er jeg enig med Sexy. Er man mann med mange sexpartnere er man den hingsten, men er man kvinne med mange sexpartnere er man enten billig, horete eller ludder.....

Dette er dine ord. For meg er menn og kvinner likestilt her, jeg ville ikke hatt en type som har pult 90 stk. En mann er også billig.

Er det virkelig hva partneren din har gjort i sin fortid som spiller noen rolle? Kan man ikke få følelser for en person fordi h*n har pult 90 stykker? Folk kan forandre seg vet du.....Eller kanskje man skal bruke det som et kriterie for å se om h*n kan "kvalifisere" seg til videre forhold? Men misforstå meg rett: Folk er i sin fulle rett til å mene hva de vil, og å si hva de vil, men jeg forstår ikke hva det har med saken å gjøre om noen har pult 90 stykker eller ikke? Det er liksom ikke noe man spør om på første daten? *unnskyld for å ha dratt tråden utover det opprinnelige - skamfull monja*

Enhver lysten kvinne har draget på menn.

Tror nok denne kan likestilles jeg - de fleste lystne menn ordner seg nok sexpartnere på lik linje som kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Moralen er at hvis man lever et liv vor man i størst mulig grad unngår å skade seg selv eller andre så er man moralsk.

Det vil igjen si at det som er moralsk for deg ikke nødvendigvis er det meg.

Jeg vil heller stille et annet sppørsmål. hvem har gitt, Veronica, retten til å fordømme andre mennesker? Jeg er ikke gitt den retten, derfor skal jeg holde meg til å si at jeg er dypt uenig i dine utsagn, men du er helt sikkert en OK person allikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...