jene21 Skrevet 19. desember 2002 #1 Del Skrevet 19. desember 2002 Hei har besøkt denne siden som gjest den siste måneden. Og har nå blitt medlem. Det har vært en del innlegg om antall partnere og partnerens fortid har jeg sett. Så jeg lurer på hvor mange andre har hatt sex med. Jeg er selv 21 og har hatt 9 partnere. Noen kjærester og noen ons. Det kommer nok litt an på alder og om du har vært i lengre forhold på hvor mange har du hatt. Har selv fått høre at jeg er litt "billig". Men bryr meg ikke særlig om det. Så det jeg lurer på er hvor mange partnere folk på min alder, og mennesker som er eldre enn meg har hatt. Håper på svar på mitt første emne som jeg legger inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragsund Skrevet 19. desember 2002 #2 Del Skrevet 19. desember 2002 Hei der jente21! Hyggelig å se at du også har blitt medlem! Du sier at du er 21 år, og hatt 9 partnere. Synes ikke det er nok grunnlag til at folk har rett til å kalle deg billig!! Selv er jeg 20 år og hatt 17 partnere. Dette har vært en del kjærester, og resten "elskere" og ons. Hva folk mener om dette antallet, får være deres sak. Negative bemerkninger går inn det ene øret, og ut det andre. Angrer ikke på hva jeg har gjort, da alt har vært en herlig opplevelse! God Jul! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 19. desember 2002 #3 Del Skrevet 19. desember 2002 Det er jo alltid slik at det er jenta som er den "billige" og "løse på tråden". Uansett hvor mange seksualpartnere en gutt/mann har hatt så får han liksom ikke det stemplet. Jeg synes det er mange i antall dere opererer med begge dere som har lagt inn. Dere er jo så unge. Men men, noen moralpreken holder jeg ikke. Herregud, folk får jo gjøre som de vil. Selv er jeg 31 år, og kan "skryte" på meg 6 stk. (Kun en ons. og aldri mer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 19. desember 2002 #4 Del Skrevet 19. desember 2002 Hei. Før jeg som 18 åring kom sammen med min mann, hadde jeg hatt sex med 9 stk inkl. min nåværende mann. 7 av disse var ons og syden sex. Dette er nå 10 år siden, så jeg vil ikke si at du er billig, det er viktig å prøve og feile før en finner mannen i ens liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 19. desember 2002 #5 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg er 21år og har hatt 6 sexpartnere. 3 av dem har jeg vært sammen med (er sammen med en nå), 1 var min "faste elsker" i over 2år før jeg ble sammen med han jeg nå bor sammen med, 1 var en som jeg tuska rundt med en stund og håpet det skulle bli noe mer med, og 1 var vel det man kan kalle en ONS. Har faktisk blitt kalt billig jeg og... Men det tror jeg var fordi jeg rota med flere, i den forstand kline og klå, ikke sant... Folk på bygda trodde sikkert jeg alltid gikk lenger enn klining og klåing, men der tok de feil, gitt.... :blunke: Også var jeg jo 17 da jeg ble sammen med han jeg bor sammen med nå, så jeg hadde jo hatt en del til 17åring å være kanskje? Angrer ikke på noen, jeg!!! Selv om ikke alle var like deilige, angrer jeg ikke... Øvelse gjør mester, vet dere... Ingen andre kan bedømme om man er billig eller ikke... Rema er garantert billigst lell!!! Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 19. desember 2002 #6 Del Skrevet 19. desember 2002 Hei "Jene 21". Gratulerer med nytt medlemsskap :D Jeg er 27 år og har hatt 4 partnere - ingen ons. :blunke: (p.s. tror jeg ligger litt under snittet ) Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutti Skrevet 19. desember 2002 #7 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg er snart 30 og tror jeg har hatt rundt 20... Jeg angrer ikke på antallet, jeg bryr meg ikke om det idag, men selvsagt er det jo noen episoder jeg kunne vært foruten, MEN de er en erfaring rikere de også. Skulle også ønske at den tiden jeg var fri og frank hadde blitt bedre utnyttet istedenfor mye tull og tøys. Med dette mener jeg ikke flere partnere men heller mer glede av enkelte av de jeg har hatt. 8) Hadde jeg vært fri og frank idag så skulle jeg iallefall visst hvordan jeg skulle kose meg bedre enn jeg visste for 6-7 år siden... Har blitt litt provosert av enkelte sine innlegg om antall og enkelte som ser det som sin rett til å dømme. Syns det er opptil hver enkelt jeg, og det viktigste er jo å kunne stå for sine handlinger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 19. desember 2002 #8 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg er snart 25 år og har hatt to partnere. Begge har jeg vært sammen i lang tid. Den første i tre år og min kommende mann i 4 1/2 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luringen Skrevet 19. desember 2002 #9 Del Skrevet 19. desember 2002 Har hatt 5 stk. det inkluderer et 17 år langt forhold. Men det har vært fristelser på veien. Vil bare si at det er bedre å være trygg på en person istedenfor ONS. Vil ikke stikke pi...n i en lonka fiskepudding... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 19. desember 2002 #10 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg er 21 år og har hatt 3 bortsett fra han jeg er samboer med nå. Ingen ons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2002 #11 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg er ei jente på 27, og har hatt 7 sexpartnere, inkludert min nåværende mann. To andre har vært samboere, de 4 andre var gutter jeg var mer eller mindre forelsket i... :oops: Syns egentlig at det er akkurat passe for meg, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 19. desember 2002 #12 Del Skrevet 19. desember 2002 Æsj dette syns jeg igrunnen er et unødvendig spm. Folk får ha så mange de bare vil for min del. Jeg teller ikke, men for meg er det bare 1- min mann. Det som skjedde før han er fortid og ingen vits å rippe opp i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herregud Skrevet 19. desember 2002 #13 Del Skrevet 19. desember 2002 Alle mine mistanker er blitt besvart! Jenter har 4 ganger så mange partnere enn jevnaldrene menn og er 8 ganger kåterere! Jenter med 20 partnere og som er på alderen 20 - 30 år vil jeg kalle billige, og slike holder jeg meg langt unna av. Vil ikke satse noe seriøst på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisjeba Skrevet 19. desember 2002 #14 Del Skrevet 19. desember 2002 hmm, jeg er 18 og jomfru, altså ingen seksuell erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2002 #15 Del Skrevet 19. desember 2002 hmm' date=' jeg er 18 og jomfru, altså ingen seksuell erfaring [/quote'] Marry me! Du har noe spesiellt.. bruk det fornuftig...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 19. desember 2002 #16 Del Skrevet 19. desember 2002 Å herremin gud!!!!!???? Herregud / gjest! Det var da måte på! DU har ingen rett til å dømme andre her, samme om de har færre eller flere partnere enn det du har hatt Du er vel en av disse mannsgrisene som absolutt skal ha jomfruer, selv har du vel 50 ligg på samvittigheten ? eller hva ? Jenter skal være rene og dydige mens menn kan p¤¤¤ rundt ????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 19. desember 2002 #17 Del Skrevet 19. desember 2002 Eeeh, Kattepusen overgår seg selv i mildt sjokk over denne gjest : Jeg mener selvfølgelig 50 SEXPARTNERE! Ikke 50 ligg,........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2002 #18 Del Skrevet 19. desember 2002 Eg er ein gut på 59 år og har legje med/stått med/blitt sugd av/slikka 54 jenter. Men det kan jo hende at eg tek litt hardt i, for i sommar blei det ein gong tre jenter samstundes og neste gong fire jenter og meg. Skal eg telje med slike også? Er eg billig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arielle Skrevet 19. desember 2002 #19 Del Skrevet 19. desember 2002 Jeg er 20 år, og har kun hatt sex med en person. Min kjæreste siden jeg var 16, som er min samboer og forlovede nå. men jeg synes det bør være opp til hver og enkelt hvor mange de selv vil ha. dette var det som var riktig for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AUF Skrevet 19. desember 2002 #20 Del Skrevet 19. desember 2002 Hei! Jeg er 22, og har hatt 6 sexpartnere. 3 var ons... Og jeg hadde meget godt greid meg uten de!!! Mitt forrige forhold varte i nesten 5 år, og resulterte i to barn, så jeg har liksom ikke hatt tid til å ha så mange sexpartnere. Ikke at det er noe å trakte etter, men jeg tror tallet hadde vært noe høyere om jeg ikke hadde vært i et langvarig forhold... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå