Kleopatra Skrevet 19. mars 2002 #1 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei. Skal noen her få trykket kirkeprogram med tekst til salmene og gangen i ritualet? Og hvor mye koster det å få dette trykket? Hadde egentlig lyst til å lage dette selv (laget alt annet selv), men det blir så dyrt hvis jeg skal bruke kartongen jeg kjøpte på Norway Design (kr 60,- for et ark som blir til 9 A4-ark). Og, hvor mange program bør man ha? Jeg har bedt 67 gjester og regner med at alle kommer i kirken + kanskje andre kjente. Noen som vet om noen rimelige trykkerier i Oslo??12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleopatra Skrevet 19. mars 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 19. mars 2002 INGEN som skal ha kirkeprogram?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2002 #3 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei Vi har også laget alt annet til bryllupet, og skal lage kirkeprogram. Vi kjøper ikke noe dyrt papir for dette. Bruker helt vanlig A4-ark. Skal scanne bildet av kirken på forsiden og ha tekstene inni + et lite dikt på baksiden. Enkelt og greit. Koster ikke no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 19. mars 2002 #4 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei Jeg skal lage kirkeprogram selv. Har også laget innbydelser og bordkort selv. Det trenger slett ikke bli dyrt. Kjøp f.eks hvit kartong og lage av. Tips: På Nille har de blokker med hvit kartong som man fint kan bruke. i A4-str koster de 20 kr. I str større koster de 40 kr. Da er det vel 50 ark i blokka. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 20. mars 2002 #5 Del Skrevet 20. mars 2002 Vi har noen litt stive a4 ark vi nok kommer til å bruke til kirkeprogram. Vi kommer til å lage det selv, men vi gjør det helt helt enkelt. Sannsynligvis skriver vi bare ut sangene og bretter det til et program. På forsiden blir det nok et bilde og litt tekst, men det blir helt enkelt.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #6 Del Skrevet 20. mars 2002 Heisann Vi lager Kirkeprogrammet selv og der skal vi ha - Innledning - Salmer - Forbønner - Velsignelse av ringer vi tar ikke med selve vielses ritualet da pateren mente at gjester skulle følge med på oss og ikke på arket når vi fremsier dem. Vi trykker forøvrig opp ca. 20 ekstra eksemplarer av programmet da pateren mente at det alltid kommer noen inn for å se. 31 dager igjen _________________ Vi gifter oss 20 April 2002 1212[ Dette Innlegg er endret av: 20April2002 den 2002-03-20 08:15 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå