Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 I dag er det søndag og jeg sitter her og grubler litt over en type jeg har møtt! Vi ble kjent i mars og hadde en periode masse kontakt! Kunne sitte oppe hele natta og skrive sammen på msn... han har samme type humor som meg og jeg må innrømme at jeg er meget betatt... Ble med han hjem en gang etter en bytur,ingenting skjedde (bare litt klining da vi våknet dagen etterpå). Han fulgte meg til toget og kysset meg da vi sa hadet! Jeg var helt i himmelen.. Vi mistet kontakt en periode,tror han møtte en jente! og ja.. jeg datet vel litt selv.. Men,begge er fortsatt single og i natt så pratet vi på telefonen i flere timer! Og han var riktig så søt! hehe Problemet mitt er nå,at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre? Vil at det skal bli noe mer,men samtidig så er jeg redd for å skremme han og! Siden han ikke har vært sammen med så mange,så er han litt forsiktig! Jeg vet at han liker meg,men bare ikke hvordan! Tørr ikke å spørre heller... Er det noen triks jeg kan bruke for å sette saker litt i sving her?
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Triks? Ja, send en melding til han og spør om dere skal finne på noe sammen. Beste trikset i verden det
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Hva med å spørre han rett ut da? Du har ingenting å tape på det. blir han skremt da,så er det vel kanskje like greit at du fant det ut da! Men,håper han ikke blir det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå