Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lovebug
Skrevet

Leser tråden til christop her blandt annet og blir sittende å t‌enke litt på det her med forelskelse og hva det egentlig er.

Kansje det er en sykdom? Et virus som alle andre virus som smitter om man kommer i kontakt med det? Som med alle andre virus så er vi jo alle mer påtaglige for noen virus, og mindre påtagelige for andre. Kjærlighetsyk er et ord. Det er med andre ord ikke noe nytt det jeg tenker på, eller? Dødsforelska.. Det er sterke ord vi har gitt forelskelse igjennom tidene. Er det ubegrunnet?

Så til alle christopere der ute. Jeg føler med dere. Alikevel føler jeg litt sympati for den andre parten også, for jeg er ikke så sikker på at man må være mentalt ustabil for å ende opp med å sende 200 sms om dagen til den som gjør en svimmel og ør?

:hjerte::hjerter::hjerter_rundt::hoppe::nissekonekyss::blomst::dagens-rose::kline: :kys_2: :kyss:

Eller kansje de som utagerer på en sånn måte faktisk er mentalt ustabile. I allefall i gjerningsøyeblikket.

Men hva er det man er tiltalt for her da? For å være FORELSKA opp etter ørene?

Det finnes vel ikke heldigere mennesker her på jorden enn de som kan si seg skyldige i å være det?

:sjenert:

At kjærlighet gjør folk helt gærne er vel ingenting nytt? Van Gough tok en kniv og skar av seg øret sitt pga den, og Beyonce fikk en hit med låta Crazy in Love. Var det bare tomme ord, eller en tekst folk kunne kjenne seg igjen i?

Å skjære av seg øret er rimelig sykt, men det forteller oss kansje at det går en fin linje mellom det å miste det totalt, kontra det å balansere på grensen til å gjøre det når man er forelska med store bokstaver.

Alle vet det her. Har du blitt skikkelig forelska, så blir du tullerusk. :sprettoy:

De som ikke vet det, er kansje de som kunne trenge litt trøst? :klem:

Jeg syns vi skal tilgi de som er forelska, og er vi skikkelig heldige skjer det oss neste gang.

:Nikke::hjerte:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
:ler2: Er ikke mye som slår å være tullerusk nei! :kline: Hadde typen min forsvunnet hadde jeg sent 200000000000000000000000 meldinger før jeg ga meg iaffal! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...