Corine Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Hei alle sammen, Ville bare hilse på dere alle, da jeg er ny her. Dvs, jeg har smugkikket litt innom, og lest innlegg- men ikke registrert meg før nå. Jeg er vel i samme situasjon som mange andre her inne. Samboer og meg selv prøver å bli gravide, og er i PP3. Jeg har ikke startet med temping, og vi har heller ikke startet bevisst å ha sex akkurat ved eggløsning (som jeg heller ikke er sikker på at jeg har.) Jeg sluttet på P-pillen for ca 3 måneder siden. Første og andre syklus var nøyaktig 28 dager. Nå er jeg inne i syklus 3, og på dag 31. Har gått rundt og ventet på mensen de siste dagene, og greier ikke å tenke på annet. Måtte prøve å teste i dag, men testen var negativ Var ganske sikker på at jeg har blitt gravid, siden mensen alltid har vært så nøyaktig (både før og etter p-pilleslutt).....men altså, testen var negativ. Får jeg ikke mensen innen et par dager, kan jeg kanskje teste igjen? Uansett- ville bare hilse på alle sammen! Corine
Gjest Monana Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Hei Corine, og hit! Å, jeg føler med deg, vet hvor ulidelig det kan være å vente og vente og være usikker på hva som skjer inne i kroppen... (Vel, egentlig kjenner jeg ikke så veldig mye til det, da dette er min aller første prøveperiode ever og jeg venter tante Rød om halvannen uke... ), men likevel... Er dette ditt første barn, eller? Og hvor gammel er du? (Jeg er nysgjerrig, nekter ikke for det ) Det blir spennende å følge med deg framover, jeg håper det klaffer kjapt for deg og din samboer! fra Monana
Corine Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2006 (endret) Takk for koselig svar! Ja, dette er forsøk på mitt første barn....så jeg blir isåfall "førstegangs-gravid". Jeg er 31, så det er kanskje på tide Endret 25. juni 2006 av Corine
Gjest marthepia Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Velkommen hit og lykke til med prøvinga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå