Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen,

Ville bare hilse på dere alle, da jeg er ny her. Dvs, jeg har smugkikket litt innom, og lest innlegg- men ikke registrert meg før nå.

Jeg er vel i samme situasjon som mange andre her inne. Samboer og meg selv prøver å bli gravide, og er i PP3. Jeg har ikke startet med temping, og vi har heller ikke startet bevisst å ha sex akkurat ved eggløsning (som jeg heller ikke er sikker på at jeg har.)

Jeg sluttet på P-pillen for ca 3 måneder siden. Første og andre syklus var nøyaktig 28 dager. Nå er jeg inne i syklus 3, og på dag 31. Har gått rundt og ventet på mensen de siste dagene, og greier ikke å tenke på annet.

Måtte prøve å teste i dag, men testen var negativ :grine:

Var ganske sikker på at jeg har blitt gravid, siden mensen alltid har vært så nøyaktig (både før og etter p-pilleslutt).....men altså, testen var negativ. Får jeg ikke mensen innen et par dager, kan jeg kanskje teste igjen?

Uansett- ville bare hilse på alle sammen!

Corine

Videoannonse
Annonse
Gjest Monana
Skrevet

Hei Corine, og :velkommen: hit!

Å, jeg føler med deg, vet hvor ulidelig det kan være å vente og vente og være usikker på hva som skjer inne i kroppen... (Vel, egentlig kjenner jeg ikke så veldig mye til det, da dette er min aller første prøveperiode ever og jeg venter tante Rød om halvannen uke... :sjenert: ), men likevel... Er dette ditt første barn, eller? Og hvor gammel er du? (Jeg er nysgjerrig, nekter ikke for det ;) )

Det blir spennende å følge med deg framover, jeg håper det klaffer kjapt for deg og din samboer! :)

:klem: fra Monana

Skrevet (endret)

Takk for koselig svar!

Ja, dette er forsøk på mitt første barn....så jeg blir isåfall "førstegangs-gravid".

Jeg er 31, så det er kanskje på tide ;)

Endret av Corine
Gjest marthepia
Skrevet

Velkommen hit og lykke til med prøvinga :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...