Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 I oktober fant jeg ei melding på mobilen til samboeren min over 1,5 år fra ei som kalte han elskling (habibi på deres språk) og med smiley som blunket og "koz"... er den til å misforstå? Jeg konfronterte han med det, og han sa han ikke har noe med henne å gjøre, og at habibi bare var slanguttrykk som "alle" brukte liksom. Jeg syns at det har vært vanskelig å stole på han etter å ha sett de meldingene. (ikke døm meg for å lese meldingene hans nå da.) Senere, et par måneder etter fant jeg melding der hun spurte om å treffes på cafe. Han jobber på en cafe, og hun har fått jobb der nå, men han sa han ikke har noe med det å gjøre. Nå har jeg lest en melding der hun skriver "hei, hvordan går det? Jeg prøvde å ringe deg men mobilen din var slått av eller noe. Ta kontakt når du kan da. Tenkte vi skulle snakke om jobbinga osv. Klem ****" Da han kom hjem i natt, konfronterte jeg han med det, spurte han hva det der var, for han hadde jo sagt at han ikke hadde noe med henne eller jobben hun fikk, å gjøre. Han svarte ikke, ville ikke snakke om det. Jeg gråt og var lei meg og ville bare at han skulle kunne si noe. Men det endte med at jeg ikke fikk noe særlig svar, fikk ikke prata med han om det, han bare dro. Prøvde å ringe han på telefonen men han svarte ikke, før han var kommet til en kompis som han skulle natte over til. Da gråt jeg og kompisen hans spurte han hva det er for noe. Da sa samboeren min til han at "Hun tror jeg er sammen med ****". Og så kalte han meg dum og la på. Nå er mobilen avslått og jeg er helt utenfor... Jeg stoler ikke på han, det er så vanskelig nå. Jeg sa i sinne til han da han var hjemme i natt, at han kan ikke holde på slik, med horer osv. Og ba han velge, for med meg fikk han ikke gjøre sånt. Hele dagen er ødelagt - igjen. Sitter og griner og vet ikke hva jeg skal gjøre. Vil bare sove og våkne og alt er bra igjen. Men det er ikke sånn... Jeg holder seriøst på å bryte sammen, og vurderer å ringe legen for hjelp, men vet ikke hvordan jeg går frem. Det er så vanskelig...
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Sånn går det når man på død og liv skal rote seg bort i arabere. Vet det høres rasistisk ut og at norske menn KAN være likedan. MEN det er ikke til å stikke under en stol at disse mennene har et helt anna syn på kvinnfolk enn det den gjennomsnittelige norske mannen har. Og hva i all verden gjør du sammen med en mann du ikke stole r på i utgangspunktet Og hvorfor er det HAN som skal velge? Hvor teit og liten skal man gjøre seg for en mann Nei slutt å la deg behandles som en dørmatte og sett sakene hans på lager eller på trappa hos kompissen hans.
animelona Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Jeg sa i sinne til han da han var hjemme i natt, at han kan ikke holde på slik, med horer osv. ← Vet du at han har hatt seg med horer eller var det bare noe du sa for å provosere? I såfall, om han har det, så må du jo bare kvitte deg med han... Finn deg en skikkelig fyr! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Helt enig!! Ikke bruk energien din på ham. Han er tydeligvis ikke noe å spare på. Etterpå vil du få det så mye bedre. Trenger ikke gå til legen for dette. Kick him out!
Gjest Piper Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Om han er utro eller ikke er ikke hovedproblemet deres, for det er at han ikke viser deg respekt i det hele tatt. Han behandler deg som drit, og dette bare aksepterer du. Du sier han må velge, men hva skal han egentlig velge? Velge å hjelpe til å trøkke deg lengre og lengre ned, for at du til slutt ikke skal ha din egen vilje lengre? Eller mener du seriøst at han må velge deg eller henne? Ønsker du en mann som viser deg så liten repsket, at han til og med kaller deg dum til kameraten sin? Ønsker du en mann som har kontakt med andre damer, og det uten at du skal ha noe du skulle sagt? For det er jo det han sier, når han i ene øyeblikket sier de ikke har kontakt for så i neste å få melding fra henne. Hvorfor har hun telefonnummeret hans i det hele tatt, om han nå ikke har kontakt med henne? Uansett så ville jeg heller konsentrert meg om mitt eget liv, for han kommer ikke til å slutte før du tar tilbake kontrollen over ditt eget liv. Han gjør som han vil, fordi du er der når det passer han. Ta tilbake kontrollen over livet ditt, for denne mannen er ikke det beste for det. Og det vil du forstå, den dagen du har tatt tilbake kontrollen igjen.
Bobeline Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 Om han er utro eller ikke er ikke hovedproblemet deres, for det er at han ikke viser deg respekt i det hele tatt. Han behandler deg som drit, og dette bare aksepterer du. Du sier han må velge, men hva skal han egentlig velge? Velge å hjelpe til å trøkke deg lengre og lengre ned, for at du til slutt ikke skal ha din egen vilje lengre? Eller mener du seriøst at han må velge deg eller henne? Ønsker du en mann som viser deg så liten repsket, at han til og med kaller deg dum til kameraten sin? Ønsker du en mann som har kontakt med andre damer, og det uten at du skal ha noe du skulle sagt? For det er jo det han sier, når han i ene øyeblikket sier de ikke har kontakt for så i neste å få melding fra henne. Hvorfor har hun telefonnummeret hans i det hele tatt, om han nå ikke har kontakt med henne? Uansett så ville jeg heller konsentrert meg om mitt eget liv, for han kommer ikke til å slutte før du tar tilbake kontrollen over ditt eget liv. Han gjør som han vil, fordi du er der når det passer han. Ta tilbake kontrollen over livet ditt, for denne mannen er ikke det beste for det. Og det vil du forstå, den dagen du har tatt tilbake kontrollen igjen. ← Helt enig.
Azi Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 (endret) Merkelig akurrat dette leste jeg på NM for sånn ca 1 mnd siden! Rare greier! Endret 25. juni 2006 av Azi
Azi Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 Eller nei jeg som mikser.. Sorry TS. Det var vist her på KG! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...hl=habibi&st=25
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 Mobiltelefonen (sms'er under "sendte beskjeder", "lagrede" og "mottatte"...) Og ikke minst: jobbmobilen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå