Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Virvel
Skrevet

Så reklame på t-banen for Labyrinten av Kate Mosse, og i følge plakaten er den en blanding av Rosens Navn, Ringenes Herre og Da Vinci-koden. :ler: Bestselgerhore som jeg er ble jeg litt nysgjerrig. Er det noen her som har lest den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

*Tusler ut igjen*

Trodde du mente Labyrint - en bok skrevet av en brystkreftrammet kvinne. Finn bok det, men ikke den du spør om. :)

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Har ikke lest den, men ble veldig nysgjerrig selv... De driver en storslått "labyrinten"-reklame på t-banen, så regner med at det blir en landeplage i sommer. I følge en eller annen avis jeg leste i dag er det en slags feministisk vri på boken, i motsetning til de mannsdominerte fantacyaktige bøkene som finnes i dag.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet
Så reklame på t-banen for Labyrinten av Kate Mosse, og i følge plakaten er den en blanding av Rosens Navn, Ringenes Herre og Da Vinci-koden. :ler: Bestselgerhore som jeg er ble jeg litt nysgjerrig. Er det noen her som har lest den?

Tihi, så jo nå at du også hadde sett reklamen på t-banen...

Skrevet

nei har ikke lest den, men tipper at endel kommer til å lese den siden den er utvalgt bok i cappelen bokklubb/ny litteratur. :)

labyrinten

Gjest Gjesta
Skrevet
*Tusler ut igjen*

Trodde du mente Labyrint - en bok skrevet av en brystkreftrammet kvinne. Finn bok det, men ikke den du spør om. :)

*tusler ut sammen med deg*

Jeg leste feil, og trodde det sto Labyrinter, og trodde du mente novellesamlingen av Borges. Jeg har lest Labyrinter i flertall, ikke entall. ;)

Skrevet

Jeg har lest den! Grei bok, spennende om en historisk periode og et område jeg ikke visste så mye om. Ikke fullt så stor sans for de "moderne" delene, men helt grei.

Gjest Virvel
Skrevet

Takk, Champagnepiken. Kommer helt sikkert til å lese den, og hvis den heller litt mer mot Da Vinci-koden enn mot Rosens navn er den sikkert akkurat passe hjernedød sommerunderholdning. :icon_lol: (Rosens navn er jo egentlig en vanvittig spennende historie, men jeg ble sprø av alle de endeløse oppramsingene, og har fått Umberto Eco litt i halsen etter det. Argh!)

Gjest Virvel
Skrevet

Jess, nå har jeg kjøpt den, så da får vi se. :icon_smile:

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Si fra hva du syntes! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvorfor tenker jeg på Kabalmysteriet av Jostein Gaarder, tro...

Gjest Virvel
Skrevet

Har lest omtrent 100 sider, virker veldig spennende så langt. (Men språket irriterer meg bittelitt... Jeg kjøpte den på norsk, så jeg vet ikke om det er forfatteren eller oversetteren som er så glad i klisjeer, men dem er det altså en del av. :forvirret: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...