Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!

Første sesong av iallefall bra, håper 2. er det også

Videoannonse
Annonse
Gjest Virvel
Skrevet

Hm, jeg fulgte sånn halvveis med på det. Skal se hvis jeg fortsatt er våken da. :Gjesp: (Det ble litt sent i går... Eller faktisk ble det ikke "i går" i det hele tatt, jeg har fortsatt ikke lagt meg. :ler: )

Skrevet

Må se denne sesongen også. Synes serien var bra jeg og har tenkt på at nå må snart 2 sesong komme. Takk for informasjonen.. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har sett hele sesong 2, lastet den ned. Og den er kjempe bra! Fryktelig spennende, og mye som skjer. Håper så inderlig på en sesong tre også.

Men jeg anbefaler alle å se denne sesongen.

Skrevet

Så bra, fulgte med den forrige sesongen. Er det TVNorge som sender den?

Skrevet

Grrr..hvorfor lastet jeg ned hele greia for flere måneder siden? :frustrert:

Gled dere, spesielt til omtrent 22 uker fra nå- avslutningsepisoden var utrolig. :sjarmor:

Skrevet

Jeg så bare litt av den forrige sesongen. Fant hun noen gang ut hvem det var som hadde drept venninna hennes?

Skrevet (endret)
Jeg så bare litt av den forrige sesongen. Fant hun noen gang ut hvem det var som hadde drept venninna hennes?

Ja, det var faren til Logan, han ekle filmstjerne-fyren. De hadde hatt et forhold (venninna og filmstjerna).

Endret av quirky
Skrevet
Æhh, glemte å se på. :icon_mad:

hehe, shit happens :erter:

Skrevet
Æhh, glemte å se på. :icon_mad:

Jeg også, tv'en er ikke så høyt prioritert nå på sommeren vil jeg si. Rart tidspunkt å ha en sesongstart på, nå når alle andre kanaler nesten bare sender repriser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...