Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Før var det sånn at man hadde sex for første gang på bryllupsnatta. Nå har man sex før det også, men hvordan er det på selve natta? Er det mer og mer vanlig å ikke ha sex da? Men at man heller koser, prater og sover..?
Maja23 Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Før var det sånn at man hadde sex for første gang på bryllupsnatta. Nå har man sex før det også, men hvordan er det på selve natta? Er det mer og mer vanlig å ikke ha sex da? Men at man heller koser, prater og sover..? ← De fleste jeg har snakket med har sagt at de var så slitne etter den lange dagen at de sovnet med en gang begge to! sånn blir det sikkert med oss også....
Søta Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Vi var dønn slitene, vet at de vennene våre som har giftet seg også har vært det. Nå har ingen av oss ventet på sex da... da hadde kanskje ting vært litt annerledes. Men d å prate om dagen, holde hverandre og sove sammen var bare fantastisk deilig!
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Når det var igjen to uker til bryllupet sa jeg at nå blir det ikke mer sex før ekteskapet. (Det er ikke slik at vi aldri har gått to uker uten sex før, men da har det vært fordi vi har vært slitne o.l. nå var det noe vi/jeg hadde bestemt). Kvelden før bryllupet reiste jeg vekk og han fikk ikke se meg før jeg kom inn i kirken. Jeg tror at det var summen av disse tingene pluss det adrenalin kicket det er å gifte seg som gjorde at vi fikk en fantaktisk bryllupsnatt på alle måter. Aldri verken før eller siden har det vært så fantastisk deilig å elske med ham som den natten og morgenen etter. Det er blitt et minne jeg er utrolig glad for at jeg har (særlig når jeg leser her inne om alle som ikke har sex i det hele tatt på bryllupsnatta) for det var en veldig viktig del av hele feiringen for meg.
BIRE Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Bryllupsnatta ja den skal vi jo bruke tid på ikke . Bire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå