Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Jeg er forlover i et bryllup snart, og har tatt på meg opgaven til å pynte soverommet til brudeparet (de skal sove hjemme). Noen ideer? Jeg har kjøpt et hvitt sengeteppe samt masse telys- og holdere på IKEA i røde toner. Tenkte å sette lysene i vinduskarmen og på nattbord. Sengeteppe har jeg tenkt å dekke med rodeblader. Jeg må pynte rommet rett før festen, altså i 17.00- tiden. Det er da noen timer til brudeparet skal legge seg. Holder ekte roseblader seg pene, eller må jeg ha falske? Hva tror dere? Andre ideer til pynting?
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Sengeteppe har jeg tenkt å dekke med rodeblader. Vet ikke hva rodeblader er jeg, men alle blader er vel bedre enn uorginale og kjedlige roseblader i hvert fall! Ikea-varer ville jeg styrt unna, finnes mye mer delikate ting andre steder...
Lemona Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Vet ikke hva rodeblader er jeg, men alle blader er vel bedre enn uorginale og kjedlige roseblader i hvert fall! Ikea-varer ville jeg styrt unna, finnes mye mer delikate ting andre steder... ← Det var da voldsomt til vrang og vanskelig da...... Synes planen høres flott ut. Jeg vil tro at rosebladene vil holde seg, men har ikke erfaring med dette selv. Hva med noen innpakkede hjertesjokolader, og et lekkert fruktfat på rommet?
kitekatt Skrevet 25. juni 2006 #4 Skrevet 25. juni 2006 Vet ikke hva rodeblader er jeg, men alle blader er vel bedre enn uorginale og kjedlige roseblader i hvert fall! Ikea-varer ville jeg styrt unna, finnes mye mer delikate ting andre steder... ← Det var da voldsomt til vrang og vanskelig da...... Synes planen høres flott ut. Jeg vil tro at rosebladene vil holde seg, men har ikke erfaring med dette selv. Hva med noen innpakkede hjertesjokolader, og et lekkert fruktfat på rommet? ←
Azi Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Røde roser lager stygge merker hvis man glemmer noen og legger seg ned og har litt action i tillegg!
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 Fat med frukter høres fint ut, men holder seg nok ikke hvis rommet må gjøres klart før kl 17. Fruktene bør være ferske, kjøleskap holder ikke. Falske røde roseblader kan anbefales hvis du allerede har kjøpt røde telysholdere, ellers ville jeg satset på en mer utradisjonell farge!
Lemona Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 Fat med frukter høres fint ut, men holder seg nok ikke hvis rommet må gjøres klart før kl 17. Fruktene bør være ferske, kjøleskap holder ikke. Falske røde roseblader kan anbefales hvis du allerede har kjøpt røde telysholdere, ellers ville jeg satset på en mer utradisjonell farge! ← Druer, plommer, jordbær, moreller o.l. vil da holde seg de timene der...
Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 25. juni 2006 #8 Skrevet 25. juni 2006 Takk til dere som svarer seriøst i denne tråden! Frukt er god ide, sjokoladehjrter likeså!
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 Roseblader hørs mer romantisk ut enn det det er; blir bare gris av det... Selve lysene hadde jeg kjøpt et annet sted enn Ikea da telysene og stearinlysene på Ikea ikke brenner så veldig lenge. Kanskje også vurdert noen med litt mild duft (men sjekk på forhånd at ingen av de reagerer på det). En skål med mørk sjokolade, champagne i kjøleskapet, noe sexy jazz i cd-spilleren, evt. noe nattmat, blå druer og litchi.
kitekatt Skrevet 25. juni 2006 #10 Skrevet 25. juni 2006 Hva med å legge en lekker langstilken\t rose på sengen istedenfor? Da kan du ha på en vannkapsel nederst vet du
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 Hva med en kurv med forskjellig oppi, f.eks. Oljer, kremer,shampoo/balsam eller noe godt til frokosten dagen derpå f.eks; ass.te, syltetøy/marmelade, godt pålegg, honning, osv. Gjerne litt ekslusive merker hvis du får tak i det. Og kansje slenge med et cd med rolig og avslappende musikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå