Sauen Skrevet 25. juni 2006 #1 Skrevet 25. juni 2006 Jeg skulle ha mensen på onsdag -altså 4 dager siden. (Jeg håper den ikke kommer denne gangen!) Den bruker ikke å være forsinka heller... Har selvfølgelig testa meg 3 ganger allerede, senest i dag Den ene streken på testen lyser imot meg som en lyskaster! Hvor lang tid tar det før dette gravidhormonet viser seg på testen? Kan jeg være gravid likevel eller..? Hva tror du? åh blir litt tullerusk av disse
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #2 Skrevet 25. juni 2006 Jeg sliter med akkurat det samme i disse dager. Bruker å få mensen som en klokke nøyaktig hver 28.dag. Min samboer og jeg er i pp3, så vi er naturligvis spente. Er 3 dager forsinket nå, og tok akkurat en test- som viste seg å være negativ. Skjønner ikke hvor det blir av mensen :(
Sauen Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2006 Godt å høre at jeg ikke er alene da.. -Men er det virkelig ingen som vet noe? Som har vært borti det selv Jeg blir gal av denne ventingen..
Holly Hobbie Skrevet 26. juni 2006 #4 Skrevet 26. juni 2006 Haaper du finner ut av det. Sitter selv og vurderer om jeg skal teste meg, toer ikke ennaa for jeg er saa redd for negativt resultat...hater den ene streken som lyser mot en. Lykke til!
Blueberry Skrevet 26. juni 2006 #5 Skrevet 26. juni 2006 Jeg har sluttet å teste, og venter bare på enorm mage og masse spy... Men så er jo vi i pp12 også da...
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2006 #6 Skrevet 26. juni 2006 Hvordan går det med deg "Sauen"? Jeg er 4 dager forsinket nå, ikke så mye kanskje...men for meg er det veeeldig mye. Tror ikke det har skjedd før. Merkelige greier
Sauen Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2006 Mensen har fortsatt ikke kommet, og jeg kjenner ikke snev av den engang! Ikke så mye som litt rosa utflod eller noe! Nå er det gått akkurat 1 uke. -det er mye for meg!! Jeg testa meg igår, har forresten kjøpt på billigetester.no, men var fortsatt negativ. Jeg prøver å ikke tenke på det så mye, men det går nok ikke så bra Da jeg hadde EL, hadde vi ikke så mye sex som jeg ønsket for sambo var kjempesliten etter jobb o.l., så jeg har det i bakhodet. Gleder meg ikke altfor tidlig. -nei det var løgn... Jeg gjorde det, men når testen er neg 4 ganger...åh. Går fortsatt oog blåser opp magen foran speilet fortell meg gjerne hvordan det går med dere Gjest, Holly Hobbie, iselin22 og Corine
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #9 Skrevet 28. juni 2006 Henger meg på her, anonym fast bruker Skulle hatt mensen på søndag, ikke spor foreløpig.. Har testet tre ganger neg. (tester fra billigteste), ser ingen spor av mensen foreløpig. Hadde imidlertid nesten fem ukers syklus forrige gang, og usikker på når el var.. derfor ikke de store forventingene. Føler jeg får mensen hele tiden (følt i nesten en uke), men ikke noe spor foreløpig. Lurer på hvor vanlig det er 5 ukers sykluser gjentar seg jeg.. ? Kanskje lage en egen tråd om det. Følger med dere videre, jenter Holly H. har forresten testet positivt!
Sauen Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #10 Skrevet 28. juni 2006 (endret) Heng deg på her du anonym Vet forresten ikke noe om 5 ukers sykluser gjentar seg.. Fint med litt støtte fra andre Åh heldige Holly Hobbie Har forreseten lagt merke til at ALLE er gravide for tiden, alle triller nyfødte, og alle blir gravide uten å prøve engang! hm.. Alt kan relateres til graviditet på en måte... Bare meg? Endret 28. juni 2006 av Sauen
Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2006 #11 Skrevet 28. juni 2006 Haaper inderlig det blir din tur snart, Sauen! Og alle dere andre som proever ogsaa, selvsagt. Jeg vet hvor frustrerende det er aa teste negativt med forsinket mens. Har PCOS og foer jeg begynte med pergotime var knapt en syklus lik. En gang tok det nesten 60 dager foer mensen kom, og jeg var overbevist om at jeg var gravid. Kjempefrustrerende. Hvis ikke mensen pleier aa vaere uregelmessig ville jeg tatt en tur til legen etterhvert. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #12 Skrevet 28. juni 2006 Heng deg på her du anonym Vet forresten ikke noe om 5 ukers sykluser gjentar seg.. Fint med litt støtte fra andre Alt kan relateres til graviditet på en måte... Bare meg? ← Godt med litt støtte ja, ikke så lett dette! Ser gravide mager og babyer over alt jeg også, tror man legger ekstra godt merke til det når man prøver seg..
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2006 #13 Skrevet 28. juni 2006 Lurer forresten veldig på når graviditet evt vil gi seg utslag på testene? Eller mensen vil kommer.. Blir jo dyrt å holde på sånn i lengen, teste flere dager.. Frustrerende.
Cymbidium Skrevet 28. juni 2006 #14 Skrevet 28. juni 2006 Det kan visst skje en sjelden gang at "noe henger seg opp" i kroppen. Tror det har med corpus luteum/det gule legemet å gjøre, at det ikke oppløser seg som det skal. Hmm... veldig usikker på fakta her, altså. Men effekten av det er i hvert fall at du ikke får mens. Hvis du går et par uker over IKM, og du er sikker på at du har hatt EL, så ville jeg ha gått til legen og sjekket hva som er problemet. Lykke til, alle, håper dere er gravide!
Corine Skrevet 30. juni 2006 #15 Skrevet 30. juni 2006 Nå er jeg 9 dager over IKM, og fortsatt ingen tegn til mensen. Jeg har testet med Clearblue 3 ganger. På alle har jeg etter noen minutter fått opp en supertynn, veeeeldig svak strek. Så svak at jeg er veldig usikker. Ventet noen dager og testet i dag morges igjen (for at streken kanskje skulle bli tydeligere da)...men den er like svak. Jeg blir gal
Holly Hobbie Skrevet 30. juni 2006 #16 Skrevet 30. juni 2006 Jeg fikk ogsaa veeeeeeldig svak strek i begynnelsen, men den ble sterkere etterhvert! Tror du er gravid jeg!
Gjest marthepia Skrevet 30. juni 2006 #17 Skrevet 30. juni 2006 Spørs om du er gravid da ja Jeg hadde og en svak, svak strek første gang jeg ble gravid. Denne gangen var den veldig tydelig..vet ikke hvorfor det er slik jeg?
Corine Skrevet 30. juni 2006 #18 Skrevet 30. juni 2006 Kanskje dere har rett....jeg tør ikke å håpe enda Hvor mange dager etter IKM fikk du tydelig strek da Holly Hobbie?
Holly Hobbie Skrevet 1. juli 2006 #19 Skrevet 1. juli 2006 Hadde IKM 24. Testet den 26 - kjempesvak strek, nesten saa jeg trodde jeg innbilte meg det. Dagen etter var den bittelitt tydeligere, men fortsatt svak. To dager senere var den streken som bare kommer naar man er gravid like sterk som kontrollstreken.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2006 #20 Skrevet 1. juli 2006 ok Men jeg er 10 dager etter IKM, og streken er fremdeles så tynn og svak, at jeg er usikker på om det virkelig kan være tilfelle...... Vet ikke helt hva som skjer jeg. Kjenner fremdeles ingen tegn til mensen iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå