Gå til innhold

Sats treningssenter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har et vanlig treningskort på Sats. Det heter vel Bronze-medlemsskap tror jeg. Jeg kan ihvertfall trene når jeg vil på mitt nærmeste senter.

Det jeg lurer på er om jeg kan trene Squash og ha min mann med? Må jeg da betale for ham? Jeg må jo ha en å trene med og når jeg trener der er jo salen opptatt? Jeg vet at vi må leie utstyret, ball og rackert. Men må jeg betale for min mann i tillegg når jeg er medlem?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vil tro at du/dere må betale for ham også, ja. Ellers hadde dere jo kunnet spekulere i å kjøpe et medlemsskap og så trene der begge to. Sier ikke at det er det dere gjør altså, men det er kanskje sånn det kan oppfattes av treningssenteret (som vil tjene mest mulig penger, selvfølgelig).

Gjest Gjest
Skrevet

Men jeg trener ikke vanligvis squash, jeg trener som oftest i sal. Nå tenkte vi å prøve squash for å gjøre noe sammen av og til. Kanskje bare en gang hver uke eller annen hver. Dumt å måtte kjøpe medlemsskap for ham. Han er ikke interessert i verken å sykle eller aerobic da han har et fysisk yrke og får "trening" der.

Gjest Gjest_Lillesky_*
Skrevet

herregud,spor senteret vel?

Skrevet

Du må nok betale for han.

Spiller jo ingen rolle for treningssenteret om dere bare skal gjøre det en gang i blant. Da ville jo folk utnyttet dette og latt samboer/venn få trene sammen med de ofte gratis da.

Du må jo ikke kjøpe medlemskort til han, kan jo bare betale ekstra for han de gangene dere skal spille.

Du får høre med treningssenteret hva slags regler de har og hva det koster.

Gjest Gjest
Skrevet

Snakket med Sats. De sa at vi må betale kr. 160,-!! :overrasket: for min mann pr. gang. Så må vi betale kr. 35,- for leie av racket og 40,- for ball.

Alvorlig! Da glemmer vi det. :tristbla:

Skrevet

160 er vanlig enkelttimepris hos Sats. Helt vilt, og selvfølgelig et utslag av de heller vil at folk skal binde seg opp til 1 års medlemsskap. Men du kan høre om de har klippekort - det er fortsatt veldig dyrt i forhold til månedsmedlemsskap, men neppe så ille som 160 per gang.

Forøvrig så synes jeg det er helt rått at du må betale for å leie utstyr når du er medlem. Skulle man liksom betale ekstra for å bruke vektapparater når man trener ellers også, da?

Gjest Gjest
Skrevet

SATS har samboermedlemskap som er _litt_ billigere enn to vanlige abonnementer.

Gjest Gjest
Skrevet

Det synes er så rart er at vi må betale så mye når jeg er medlem. Jeg kan jo ikke spille alene, så da må jeg ta med meg en siden jeg ikke kjenner noen andre som trener der. De burde ta mindre pris når den ene parten har medlemsskap.

Jeg spurte også om jeg kunne spille med min sønn. Han er medlem i Squash-klubben på Sats, men de har sommerferie nå. Da må jeg betale for å spille med ham også.. :tristbla:

Vurderer å si opp medlemsskapet og melde meg inn et annet sted.. :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet
Det synes er så rart er at vi må betale så mye når jeg er medlem. Jeg kan jo ikke spille alene, så da må jeg ta med meg en siden jeg ikke kjenner noen andre som trener der. De burde ta mindre pris når den ene parten har medlemsskap.

Vurderer å si opp medlemsskapet og melde meg inn et annet sted..  :sjenert:

SATS vil tjene penger, synd med sant. Elixia og andre er ikke billigere, og ALLE treningssentre tar blodpris for enkelttimer (siden de selvsagt vil ha så mange medlemmer som mulig).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...