Gjest Gjesta Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 (endret) Kopiert fra dagboka mi: Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Litt rastløs, har lyst ut med hunden, men ikke alene. Favoritgodteri: Svarte krokodiller, mørk sjokolade med chili eller grønn pepper Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Lutefisk og lever. Klær akkurat nå: Favorittjeansen fra Indian Rose, mørk brun V-genser fra Zara. Musikk akkurat nå: Ingenting, bruset fra TVen dominerer. Hva sa du sist: Husker ikke. Sommerplaner: Kjøre sørover kysten og besøke The Addams Family, flytte inn i ny-huset, selge leiligheten, pusse opp, flytte til utlandet... Er du flink i matte: Ganske Vin eller øl: Vin, aller helst hvit, typen chablis, riesling eller sancerre. Hvor mange puter sover du med: En Favorittvær: Kaldt og klart høstvær Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Båt mat, hunden Spiller du et instrument: Nei (og det skal omgivelsene være glade for). Morgenfugl eller natteravn: Begge deler, hver til sin tid. Sparer eller sløser: Begge deler Hvem er viktigst for deg: Kjæresten min Beste film: Mange, men jeg liker godt Lost in Translation og Virgin Suicides (Sophia Coppola). Tror du på liv på andre planeter: Jeg er åpen for muligheten Husker du din første kjærlighet? Nei Har du noen homoseksuelle venner: Ja Tror du på mirakler: Nei Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja. Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja og nei. Når det gjelder andre kulturer og religioner, er jeg helt klart veldig tolerant, men jeg sliter med å akseptere folk som har noe jeg ser som "helt bak mål" politiske overbevisninger, og som i tillegg ikke kan argumentere og begrunne synspunktene sine, men bare hyler på sitt med fingrene i ørene. Hvor mange barn vil du ha: Godt spørsmål...Ett? Kino eller spasertur: Begge deler, men foretrekker nok det sistnevnte Er du kilen: Medium; det er verst når hunden angriper med slikking under foten. Snprker du? Nei, men jeg holder lange taler i søvne. Stjernetegn: Vannmann Er du redd for insekter: Egentlig ikke, unntatt mygg og veps Ekleste insekt: Mygg Største svakhet: For selvkritisk Dette er jeg flink til: Jeg blir engasjert lett, og forhåpentligvis er jeg flink til faget mitt (men øvelse gjør mester) Beste bok? Book of Illusions, av Paul Auster Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Jeg ville vært allmektig (Nei, vet ikke) Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Potetgull Pizza eller hamburger? Pizza Skriver du dagbok? Nei, ikke annet enn på nett Har du kjæreste? Ja Tatoveringer eller piercinger: Har piercinger, men ingen tatoveringer Rotete eller ryddig: Ryddig Gynger du på stolen: Noen ganger Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvordan er din drømmemann/kvinne: Intelligent, men med integritet, interessert i diskusjoner, god sans for humor, sporty, tolerant overfor andre mennesker, glad i dyr... (jeg har ham allerede) Hvor mange søsken har du? En søster Hva er du mest redd for: Klovner og naturtro dokker Salter du maten: Ja Liker du å synge: Ja, noen ganger Anser du deg selv som sterk: Relativt, spesielt i forhold til størrelsen (fysisk). Vil også si at jeg er psykisk sterk. Soler du deg: Sjelden, har for mye lopper i blodet Hva gjør du når du får hikke: ingenting, venter Har du noen komplekser: Nei Røyker du? Nei Snuser du? Nei Kaffe, te eller ingenting? espresso Hva svarer DU? Endret 24. juni 2006 av Elphaba
Arkana Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Glad, litt trøtt. Favoritgodteri: Belgisk konfekt Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Innmat og pinnekjøtt, for å nevne noe. Klær akkurat nå: Stripete dressbukse, hvit topp, sorte sokker og hvitt undertøy. Musikk akkurat nå: Noe asiatiske greier fra TV'en. Hva sa du sist: "Den var god" (spiste en muffins) Sommerplaner: Pusse opp litt, reise litt, slappe av. Er du flink i matte: Ganske Vin eller øl: Ingen av delene. Bruker vin i matlaging da, men drikker ikke. Hvor mange puter sover du med: En Favorittvær: Sol og passe varmt, ikke regn, men gjerne en svak sommervind. Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Hvis vi ser bort fra båt eller annet som kunne reddet meg fra øya: bøker, mat og en god seng. Spiller du et instrument: Ja, spiller piano. Morgenfugl eller natteravn: Definitivt natteravn! Sparer eller sløser: Sløser Hvem er viktigst for deg: Samboeren min, familien min og pusekatten. Beste film: Har ingen klar favoritt. Tror du på liv på andre planeter: Ja, jeg synes det er naivt å tro at det kun er liv på jorden. Husker du din første kjærlighet? Ja Har du noen homoseksuelle venner: Ja Tror du på mirakler: Ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: To Kino eller spasertur: Kino Er du kilen: Litt. Snorker du? Bare når jeg er forkjølet. Stjernetegn: Løven Er du redd for insekter: Ikke akkurat redd, men vil helst ikke ha noe med dem å gjøre.Ekleste insekt: Veps, bier eller klegg. Største svakhet: Utålmodig Dette er jeg flink til: Jeg er effektiv, liker å gjøre ting for andre og flink til å bake og lage mat. Beste bok? Umulig å velge bare én. Kanskje Den Lille Prinsen? Den er i allefall spesiell og en bok jeg alltid vil huske og lese igjen og igjen. Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Allmektig, ja. Ellers skulle jeg gjerne hatt superhukommelse. Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Potetgull Pizza eller hamburger? Pizza Skriver du dagbok? Ja Har du kjæreste? Ja Tatoveringer eller piercinger: Nei, ingen av delene. Rotete eller ryddig: Ryddig Gynger du på stolen: Nei Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: Vanligvis den venstre og kniven i den høyre, men hvis jeg bare skal bruke gaffelen bruker jeg høyre.. Hvordan er din drømmemann/kvinne: Intelligent, morsom, kjærlig, hengiven, generøs, allsidig +++ (og jeg har også funnet ham) Hvor mange søsken har du? En tre år yngre bror. Hva er du mest redd for: Ingenting som jeg bekymrer meg over i allefall. Salter du maten: Ja Liker du å synge: Ja Anser du deg selv som sterk: Ja Soler du deg: Aldri, det er noe av det kjedeligste som finnes. Hva gjør du når du får hikke: Ingenting, varer det lenge drikker jeg litt vann og det går over. Har du noen komplekser: Nei Røyker du? Nei Snuser du? Nei Kaffe, te eller ingenting? Ingen av delene.
Quirky Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Kjeder meg voldsomt- det er vel åpenbart siden jeg fyller ut denne? Favoritgodteri: Skikkelig surt smågodt og julemarsipan. Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Lutefisk, lever, lam Klær akkurat nå: Levis 571 og t-skjorte med "Katt er best!" Musikk akkurat nå: Bright eyes Hva sa du sist: "hadet" Sommerplaner: Interrail Er du flink i matte: Middelmådig Vin eller øl: Hvitvin Hvor mange puter sover du med: tre (!) Favorittvær: + 15 grader og regn Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Ipod og minst 15 bøker. Spiller du et instrument: Nei Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Sparer eller sløser: Sløser Hvem er viktigst for deg: Mamman' min. Beste film: Eternal sunshine for the spotless mind, Prozac Nation, Frida, Lost in translation. Tror du på liv på andre planeter: Det er noe jeg bruker minimalt med tid til å tenke over. Husker du din første kjærlighet? Jepp (hva tenkte jeg på?? ) Har du noen homoseksuelle venner: Ja, jeg er en skikkelig fag-hag. Tror du på mirakler: Nehh Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Er litt usikker der.. Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Nei, det er en av mine dårlige kvaliteter. Hvor mange barn vil du ha: Ingen foreløpig. Kino eller spasertur: Kino først, så spasere i kveldsmørket. Er du kilen: Ekstremt Snprker du? Nei, ikke så vidt meg bekjent Stjernetegn: Løve Er du redd for insekter: Nei, men jeg liker dem ikke (sier vel seg selv). Ekleste insekt: Mygg Største svakhet: Er altfor følsom Dette er jeg flink til: Jeg er en god skribent og en utmerket taler. Beste bok? "The world according to Garp" av John Irving. Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Jeg ville fly! Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Smågodt Pizza eller hamburger? Pizza Skriver du dagbok? Ikke regelmessig. Har du kjæreste? Nei Tatoveringer eller piercinger: Har hatt piercing Rotete eller ryddig: Rotete Gynger du på stolen: Jepp, hvis ikke gjør jeg noe annet, sitter sjelden i ro. Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Been there, done that. Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvordan er din drømmemann/kvinne: Intelligent, morsom, godt utdannet, lidenskapelig, superkjekk og ekstremt forelsket i meg. Hvor mange søsken har du? Ingen Hva er du mest redd for: Slanger Salter du maten: Med seltin Liker du å synge: Nei (og omgivelsene mine skal være veldig takknemlig for det). Anser du deg selv som sterk: På enkelte områder, ja (ikke fysisk). Soler du deg: Svært skjelden (det er så kjeeeedelig). Hva gjør du når du får hikke: ingenting. Har du noen komplekser: Massevis Røyker du? Ja Snuser du? Nei Kaffe, te eller ingenting? Kaffe, men bare i blant.
Gjest Chantal Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 (endret) Høyre eller venstrehendt: Høyre. Humør akkurat nå: Våken, blid og avslappet. Favoritgodteri: Daim, Drumsticks og ChupaChups. Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Flesk og blodpudding. Klær akkurat nå: Favorittjeans i fra Pepe og en hvit Tiger of sweeden hoodie. Musikk akkurat nå: Kun TV-lyd som står på i bakgrunnen. Hva sa du sist: "Det stemmer." Sommerplaner: besøke broren min i Arendal, muligens en tur til leiligheten i Sverige og til London. Er du flink i matte: Nei, jeg tror jeg har dyskalkulki. Vin eller øl: Rødvin. Hvor mange puter sover du med: To. Favorittvær: Mildt sommervær. Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Tannbørste, en madrass og en mobiltelefon. Spiller du et instrument: Nei, men jeg har spilt trumpet. Morgenfugl eller natteravn: Begge deler. Sparer eller sløser: Begge deler. Hvem er viktigst for deg: Familien min og vennene mine. Beste film: Åh, det er så mange. Bandits er morsom. Det er den jeg kommer på i farta. Tror du på liv på andre planeter: Ja. Husker du din første kjærlighet? Ja. Har du noen homoseksuelle venner: Ja. Tror du på mirakler: Vet ikke. Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja. Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Både og. Hvor mange barn vil du ha: To eller tre. Kino eller spasertur: Spasertur. Er du kilen: Veldig. Snorker du? Nei, jeg er en snakker. Stjernetegn: Tyr. Er du redd for insekter: Ja. Kakerlakker. Ekleste insekt: Kakerlakker. Største svakhet: Selvkritisk jeg også. Dette er jeg flink til: Fortelle historier, få folk til å le, gi trøst, trene og å skrive. Beste bok? Klarer ikke å velge. Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Jeg ville kunne gjøre meg usynlig. Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Smågodt. Pizza eller hamburger? Hamburger. Skriver du dagbok? Ja. Har du kjæreste? Nei. Tatoveringer eller piercinger: Har hatt piercing. Rotete eller ryddig: Ryddig Gynger du på stolen: Sjeldent. Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvordan er din drømmemann/kvinne: Intelligent, sporty, morsom, sjarmerende, selvironi og omsorgsfull. Hvor mange søsken har du? En lillesøster og en storebror. Hva er du mest redd for: Å miste noen jeg er glad i. Salter du maten: Nei. Liker du å synge: Noen ganger. Anser du deg selv som sterk: Jeg er både fysisk og psykisk sterk. Soler du deg: Sjeldent. Hva gjør du når du får hikke: Tar en slurk med kaldt vann, holder pusten og teller til tre. Har du noen komplekser: Nei. Røyker du? Kun til fest. Snuser du? Nei Kaffe, te eller ingenting? Begge deler. Endret 24. juni 2006 av Chantal
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Blid Favoritgodteri: Sure Kirsebær Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Lever Klær akkurat nå: Kosedress Musikk akkurat nå: Ingenting, tv`n står på... Hva sa du sist: Prosit Sommerplaner: Sverigetur - Praha Er du flink i matte: Nja...., ikke så veldig Vin eller øl: Vin Hvor mange puter sover du med: En - noen ganger to Favorittvær: Sol Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Tannbørste - medisinene mine - fiskegarn Spiller du et instrument: Nope Morgenfugl eller natteravn:Natteravn Sparer eller sløser: Sløser Hvem er viktigst for deg: Samboeren min og søster`n min Beste film: Bone Collector Tror du på liv på andre planeter: Tja, kanskje Husker du din første kjærlighet? Ja Har du noen homoseksuelle venner: Nei Tror du på mirakler: Jepp Tror du at det er mulig å være trofast for evig: For noen, andre ikke Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha:to Kino eller spasertur: Ja takk begge deler Er du kilen: Ja Stjernetegn:Løve Er du redd for insekter: Nei Ekleste insekt: Edderkopper Største svakhet: Kanskje litt for naiv... Dette er jeg flink til: Jobben min, lage mat Beste bok? Da Vinci Koden Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Fly Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Potetgull Pizza eller hamburger? Pizza Skriver du dagbok? Nei Har du kjæreste? Ja Tatoveringer eller piercinger: Tatovering Rotete eller ryddig: Litt begge deler Gynger du på stolen: Nei Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvordan er din drømmemann/kvinne: Akkurat sånn som samboeren min Hvor mange søsken har du? En søster Hva er du mest redd for: At de jeg er glad i skal bli borte Salter du maten: Nei Liker du å synge: Ja, i dusjen Anser du deg selv som sterk: Ja Soler du deg: Ja Hva gjør du når du får hikke: Hikker til det blir borte Har du noen komplekser: Ja Røyker du? Nei Snuser du? NEi Kaffe, te eller ingenting? Ingenting
Gjest Tanita Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Venstre Humør akkurat nå: Glad Favoritgodteri: Salt lakris Finnes det noe du absolutt ikke spiser? svin Klær akkurat nå: R&R VB jeans, sandaler, belte med masse glitter og hvit chiffontopp. Musikk akkurat nå: Ingenting, tv`n står på... Hva sa du sist: Godnatt! Sommerplaner: Hard jobbing! Er du flink i matte: Ja Vin eller øl: Vin Hvor mange puter sover du med: Vi har fem i senga Favorittvær: Sommer, varme og sol! Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Solkrem, vann og samboeren Spiller du et instrument: Nei Morgenfugl eller natteravn:Natteravn Sparer eller sløser: Prøver å spare, men blir heller sløsing. Hvem er viktigst for deg: Familien og samboeren Beste film: Original Sin Tror du på liv på andre planeter: Har ikke tenkt så mye over det Husker du din første kjærlighet? Ja Har du noen homoseksuelle venner: Ja Tror du på mirakler: Ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig:Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: Tre Kino eller spasertur: Begge deler! Er du kilen: Ja!!! Stjernetegn:Væren Er du redd for insekter: Litt Ekleste insekt: Ormer, larver, snegler, edderkopper osv... Største svakhet: Klarer ikke si nei. Dette er jeg flink til: Faget mitt Beste bok? Marian Keys sine Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Være usynlig! Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Smågodt Pizza eller hamburger? Pizza Skriver du dagbok? Litt, på KG Har du kjæreste? Ja Tatoveringer eller piercinger: Piercing Rotete eller ryddig: Ryddig Gynger du på stolen: Nei Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Ja! Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvordan er din drømmemann/kvinne: Selvstendig, snill, kjærlig, omsorgsfull, uselvisk, vakker. Hvor mange søsken har du? 1 Hva er du mest redd for: At de jeg er glad i skal bli borte Salter du maten: Ja Liker du å synge: Ja, når jeg er alene Anser du deg selv som sterk: Ja Soler du deg: Når jeg får muligheten ja. Hva gjør du når du får hikke: venter til det stopper Har du noen komplekser: Ja Røyker du? Ja Snuser du? NEi Kaffe, te eller ingenting?Te
Yme Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Trøtt Favoritgodteri: Ikkeno Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Nei Klær akkurat nå: Dyne Musikk akkurat nå: Ingenting, klokka er halv 4 på natta Hva sa du sist: God natt! Sommerplaner: Jobbe og trene Er du flink i matte: Absolutt ikke Vin eller øl: Øl Hvor mange puter sover du med: 4, pluss at jeg bruker en dyne som pute Favorittvær: Sol (Du veit hvem du er!!) Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Båt, motor og bensin! Spiller du et instrument: Gitar, Bass, piano, trummer og triangel! (Flinkest på gitar da) Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Sparer eller sløser: Jeg sparer, men det er fordi jeg ikke har noe å bruke penger på Hvem er viktigst for deg: Megselv, seffklart! Beste film: Edvart saksehånd Tror du på liv på andre planeter: MmM Husker du din første kjærlighet? Nei Har du noen homoseksuelle venner: Ikke som jeg veit om Tror du på mirakler: Nei Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Nei Hvor mange barn vil du ha: 3 Kino eller spasertur: Spasertur Er du kilen: Ganske Snorker du? Jeg tror det.. Veit ikke helt. Snakker hvertfall i søvne Stjernetegn: Fiskene Er du redd for insekter: Nei Ekleste insekt: Mark og larver Største svakhet: Følelser Dette er jeg flink til: Male, tegne (lage ting generelt), synge, musikk, skrive, mat, trening, kosthold, sove veldig lenge osv. Beste bok? Den som Sol har lagd! Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Telekinese Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Potetgull Pizza eller hamburger? Hamburger Skriver du dagbok? Nei Har du kjæreste? Nei Tatoveringer eller piercinger: Nei Rotete eller ryddig: Rotete Gynger du på stolen: Nei Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvordan er din drømmemann/kvinne: Ikke altfor pen. Veldig kul... Sånn guttejente! Smart, ikke så veldig følsom eller pyntete... ehm... tjah... Helst så lite billig som mulig, også hadde det vært fett om hu også ville ha barn sån rundt omkring 4 år fra nå hehe Hvor mange søsken har du? 2 Hva er du mest redd for: Mine egne tanker og følelser Salter du maten: Nei Liker du å synge: Ja Anser du deg selv som sterk: Ja Soler du deg: Nei Hva gjør du når du får hikke: Holder pusten og stenger for nesa, så prøver å svælje 9 ganger Har du noen komplekser: Nei Røyker du? Nei Snuser du? Nei Kaffe, te eller ingenting? Ingenting
Liesbeth Skrevet 25. juni 2006 #8 Skrevet 25. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Benstre Humør akkurat nå: Trøtt Favoritgodteri: kjærlighet på pinne Finnes det noe du absolutt ikke spiser? grønnkål Klær akkurat nå: pyjamas Musikk akkurat nå: Ingenting Hva sa du sist: Goeiemorgen! (god morn) Sommerplaner: Kanskje til Norge, ellers ingenting Er du flink i matte: Nei! Vin eller øl: Øl Hvor mange puter sover du med2 Favorittvær:: Sol, vind og 24 grader Tre ting du ville tatt med på en øde øy: mennesker og mat Spiller du et instrument: Ikke ennå, har spilt violin Morgenfugl eller natteravn: Morgenfugl Sparer eller sløser: Spare, men også litt sløser. Hvem er viktigst for deg: hygge Beste film: Amélie Tror du på liv på andre planeter: ja visst Husker du din første kjærlighet?ja Har du noen homoseksuelle venner: 3 Tror du på mirakler: Jeg håper det... Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja, hvis de er tolerant mot meg også Hvor mange barn vil du ha: 2 eller 4 Kino eller spasertur: Kino Er du kilen: ja! Snorker du? Nej Stjernetegn: skorpion Er du redd for insekter: Nei Ekleste insekt: mygg Største svakhet: være for godtrtroende Dette er jeg flink til: språk Beste bok? mange Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: helbredende Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Potetgull Pizza eller hamburger? Pizza Skriver du dagbok? Nei Har du kjæreste? Nei... Tatoveringer eller piercinger: Nei Rotete eller ryddig: Rotete Gynger du på stolen: Nei Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: høyre Hvordan er din drømmemann/kvinne: har interesse i musikk og teater, pen, søt.... Jeg vet hvem er min drømmemann, men han har allerede en kjæreste Hvor mange søsken har du? 1 Hva er du mest redd for: At familien min dør Salter du maten: litt Liker du å synge: Ja! Anser du deg selv som sterk: Ja. men jeg må være sterk.... Soler du deg: Nei Hva gjør du når du får hikke: drikke vann Har du noen komplekser: Nei Røyker du? Nei Snuser du? Nei Kaffe, te eller ingenting?te, veldig mye te
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: veldig rastløs og kjeder meg. Ingen som er våken nå Favoritgodteri: Svarte krokodiller og sjokolade Finnes det noe du absolutt ikke spiser? lever og blodpølse. Klær akkurat nå: svart kosebukse, svart og hvitstripete topp og rosa sokker med elgmotiv Musikk akkurat nå: Ingenting, lyden fra TVen dominerer. Hva sa du sist: Husker ikke. Sommerplaner: Ikke så mye jobbe og være med de få vennenne som ikke har reist vekk enda Er du flink i matte: litt Vin eller øl: hvitvin, black tower Hvor mange puter sover du med: to Favorittvær: Våren. Kaldt, men med en anelse sol Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Båt mat, en venninne Spiller du et instrument: Ikke nå lenger Morgenfugl eller natteravn: Begge deler, hver til sin tid. Sparer eller sløser: sløser Hvem er viktigst for deg: mine nærmeste Beste film: kommer ikke på noe nå... Tror du på liv på andre planeter: Jeg er åpen for muligheten Husker du din første kjærlighet? ja Har du noen homoseksuelle venner: Ja Tror du på mirakler: Nei Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja. Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: to Kino eller spasertur: Begge deler, men liker best kino Er du kilen: Medium; det er verst når hunden angriper med slikking under foten. Snprker du? Nei, men jeg holder lange taler i søvne. Stjernetegn: Vannmann Er du redd for insekter: Egentlig ikke, unntatt mygg og veps Ekleste insekt: Mygg Største svakhet: For selvkritisk Dette er jeg flink til: Jeg blir engasjert lett, og forhåpentligvis er jeg flink til faget mitt (men øvelse gjør mester) Beste bok? Book of Illusions, av Paul Auster Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Jeg ville vært allmektig (Nei, vet ikke) Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Potetgull Pizza eller hamburger? Pizza Skriver du dagbok? Nei, ikke annet enn på nett Har du kjæreste? Ja Tatoveringer eller piercinger: hadde piercing Rotete eller ryddig: Ryddig Gynger du på stolen: Noen ganger Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvordan er din drømmemann: Intelligent, interessert i diskusjoner, god sans for humor, sporty, tolerant overfor andre mennesker, glad i dyr. Hvor mange søsken har du? fire, to av hver sort Hva er du mest redd for: vet faktisk ikke Salter du maten: Ja Liker du å synge: Ja, noen ganger Anser du deg selv som sterk: ja Soler du deg: ofte Hva gjør du når du får hikke: ingenting Har du noen komplekser: Nei Røyker du? ja Snuser du? Nei Kaffe, te eller ingenting? begge
Anglofil Skrevet 25. juni 2006 #10 Skrevet 25. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Venstrehendt Humør akkurat nå: Litt trøtt og søvning, men ellers ganske så glad. Favoritgodteri: Pandalakris, Superchips og kjekskuler. Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Smør eller annet som inneholder fettrander a la koteletter osv. Spiser heller ikke ost, med unntak av vanlig gulost hvis jeg absolutt må.(..) Klær akkurat nå: Joggebukse, t-skjorte og munkejakke. Musikk akkurat nå: Det vackraste med Cecilia Vennersten. Hva sa du sist: Javel.. Sommerplaner: Karateleir, politisk leir, politisk festival i Spania og 1 uke hos farmor og farfar. Er du flink i matte: Tja.. Vin eller øl: Ingen av delene. Hvor mange puter sover du med: To Favorittvær: 25 grader i luften, sol og mild bris eller skikkelig regn med lyn og torden. Tre ting du ville tatt med på en øde øy: En god bok, en kniv og han jeg er forelska i. Spiller du et instrument: Nja, vel, jeg holder på med å lære meg piano.(..) Morgenfugl eller natteravn: Forsåvidt begge deler. Sparer eller sløser: Begge deler, hver til sin tid. Hvem er viktigst for deg: Mamma og pappa, den næreste familien, bestevennene mine og han jeg er forelska i. Beste film: Oi, det er mange, men det står mellom Shadowlands, Giant, To Have and Have Not og The Color Purple. Tror du på liv på andre planeter: Vel, kanskje.(..) Husker du din første kjærlighet? Ja! Har du noen homoseksuelle venner: Ja Tror du på mirakler: Er åpen for muligheten. Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja, det vil jeg si. Men det finnes selvsagt en grense for meg også. Hvor mange barn vil du ha: Ett eller to tror jeg. Kino eller spasertur: Begge deler. Er du kilen: Ja. Snorker du? Nei Stjernetegn: Skorpion Er du redd for insekter: Nei, ikke så mye ihvertfall. Ekleste insekt: Kakerlakk Største svakhet: Lett for å ta kritikk personlig. Dette er jeg flink til: Det jeg driver med til daglig, engasjere meg for det som er viktig for meg, jeg er flink til å sette meg inn i andres situasjon. Beste bok? Vanskelig spørsmål, men det står mellom Krig og fred av Lev Tolstoj, North and South av Elizabeth Gaskell og Stolthet og fordom av Jane Austen. Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Å bli usynlig. Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Smågodt. Pizza eller hamburger? Pizza Skriver du dagbok? Ja, vel, blogg. Har du kjæreste? Nei. Tatoveringer eller piercinger: Vel, er ikke så glad i noen av delene, men jeg har hull i ørene da.(..) Rotete eller ryddig: Begge deler! Gynger du på stolen: Noen ganger. Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Kanskje.(..) Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvordan er din drømmemann/kvinne: En som er glad i meg for den jeg er, engasjert (gjerne politisk), har et godt smil, er trofast og ærlig, ikke redd for å uttrykke følelser, søt, snill, helst på venstresida politisk, ikke fester for mye og har respekt for meg, Hvor mange søsken har du? Ingen. Hva er du mest redd for: Å bli avvist, muntlig eksamen, ikke klare studiene og ende opp alene og ensom. Salter du maten: Nei, svært sjelden. Liker du å synge: Ja, jeg elsker å synge! Anser du deg selv som sterk: Ja, det gjør jeg, både fysisk og psykisk. Soler du deg: Når jeg er i syden, ja. Hva gjør du når du får hikke: Venter på at det skal gi seg.(..) Har du noen komplekser: Ja, til tider sliter jeg med dårlig selvbilde. Røyker du? Nei Snuser du? Nei Kaffe, te eller ingenting? Ingenting Mvh Yvonne
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Venstre Humør akkurat nå: Glad, men litt sliten Favoritgodteri: Sjokolade i alle varianter Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Haggis og rognekaker Klær akkurat nå: Ankelvidt grønt skjørt og en hvit kortermet topp Musikk akkurat nå: Betray My Secrets - Shamanic dream Hva sa du sist: "Skal du på jobb i kveld?" Sommerplaner: En tur til Tyskland (Wacken), en tur til Karmøy for å besøke slektninger og ellers skal jeg jobbe. Er du flink i matte: Nei Vin eller øl: Vin Hvor mange puter sover du med: En tynn en Favorittvær: Fint vårvær med frisk luft, sol og vindstille Tre ting du ville tatt med på en øde øy: 3 bøker Spiller du et instrument: Ja, spiller fiolin, piano og litt kirkeorgel Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Sparer eller sløser: Sløser Hvem er viktigst for deg: Søsteren min Beste film: Donnie Darko Tror du på liv på andre planeter: Ja Husker du din første kjærlighet? Ja Har du noen homoseksuelle venner: Ja Tror du på mirakler: Usikker Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja. Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: Vet ikke Kino eller spasertur: Spasertur Er du kilen: Ekstremt Snprker du? Ja litt Stjernetegn: Fisk Er du redd for insekter: Nei Ekleste insekt: Store tjukke møll Største svakhet: For selvkritisk Dette er jeg flink til: ... Beste bok? Den gyldne notatbok av Doris Lessing Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Å kunne fly Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Smågodt Pizza eller hamburger? Pizza Skriver du dagbok? Ja Har du kjæreste? Ja Tatoveringer eller piercinger: Har en tatovering Rotete eller ryddig: Ekstremt rotete Gynger du på stolen: Ja Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Ja Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvordan er din drømmemann/kvinne: Snill, intelligent, musikalsk og har humor Hvor mange søsken har du? En søster Hva er du mest redd for: At jeg skal miste forstanden fullstendig, og havne så langt inne i en psykose at jeg aldri kommer ut igjen. Salter du maten: Nei Liker du å synge: Ja Anser du deg selv som sterk: Nei Soler du deg: Sjelden Hva gjør du når du får hikke: Ingenting Har du noen komplekser: Ja Røyker du? Ja Snuser du? Nei Kaffe, te eller ingenting? Te
Gjest Aloha Skrevet 25. juni 2006 #12 Skrevet 25. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Glad og avslappet (det er søndag!) Favoritgodteri: Sjokolade og is Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Oliven, blodpudding og tunfisk Klær akkurat nå: Undertrøye fra Victoria´s Secrets og hipsters (søndagsantrekk) Musikk akkurat nå: Gavin DeGraw Hva sa du sist: At jeg skal rydde videre etter en liten pause foran dataskjermen. Sommerplaner: Jobbe, pluss noen turer på fjellet og til Middelhavsstrøk Er du flink i matte: Ja Vin eller øl: På sommeren: øl Hvor mange puter sover du med: En, ellers blir det for mye. Favorittvær: Sol, blå himmel og varmt (strandvær) eller skikkelig høst med masse regn og tordenvær Tre ting du ville tatt med på en øde øy: En lang og god bok, Ipod og mat. Burde kanskje hatt en solkrem også, men da blir det fire ting... Spiller du et instrument: Nei Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Sparer eller sløser: Sparer Hvem er viktigst for deg: Samboeren min Beste film: Umulig å velge en Tror du på liv på andre planeter: Ja, jeg er iallfall åpen for det! Husker du din første kjærlighet? Ja, selvsagt. Har du noen homoseksuelle venner: Ja Tror du på mirakler: Det skjer jo mirakler iblant så ja. Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja, når man har funnet den rette! Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: Helst to. Kino eller spasertur: Kino Er du kilen: Ikke spesielt Snorker du? Hvis jeg er tett i nesen Stjernetegn: Hemmelig Er du redd for insekter: Kan få litt hetta...men ikke direkte redd Ekleste insekt: Små biller i flokk Største svakhet: For selvkritisk Dette er jeg flink til: mye Beste bok? Har lest hundrevis av gode bøker, umulig å velge en Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: at alt jeg tar i blir til gull Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Smågodt! Pizza eller hamburger? Ja takk, begge deler! Skriver du dagbok? Nei Har du kjæreste? Ja Tatoveringer eller piercinger: Har hatt tidligere.. Rotete eller ryddig: En god mellomting, heller mest mot ryddig Gynger du på stolen: Ja Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Aldri i livet!!! Hvilken hånd holder du gaffelen i: Høyre Hvordan er din drømmemann/kvinne: Morsom, snill, trofast og kjekk Hvor mange søsken har du? En Hva er du mest redd for: Å miste noen jeg elsker, eller bli alvorlig syk/skadet Salter du maten: Ja, noen typer mat Liker du å synge: Bare i bilen Anser du deg selv som sterk: Psykisk, ja, fysisk, nei Soler du deg: Ja Hva gjør du når du får hikke: Holder pusten Har du noen komplekser: Noen bittesmå Røyker du? Iblant Snuser du? Nei, æsj! Kaffe, te eller ingenting? Caffe Latte og Capuccino er greit.
Bobeline Skrevet 25. juni 2006 #13 Skrevet 25. juni 2006 (endret) Høyre eller venstrehendt: høyre Humør akkurat nå: glad og utrolig nok optimistisk Favoritgodteri: svarte godte krokdiller og joggere Finnes det noe du absolutt ikke spiser? ja, men hva kommer jeg ikke på farten... Klær akkurat nå: nattkjolen... det er søndag... Musikk akkurat nå: albumet reise reise av rammstein Hva sa du sist: hei pus... (vi har fått katt) Sommerplaner: jobbe... Er du flink i matte: ja... Vin eller øl: heineken... samler på whisky, men drikker det ikke... Hvor mange puter sover du med: en pute Favorittvær: vinter, utrolig nok... liker snømåking Tre ting du ville tatt med på en øde øy: båt som kan redde meg, helt klart... bortsett fra det må det være sengen min, rammstein som kan spille live musikk og sørge for sceneshow, og flipper slik at jeg har noen jeg kan leke med... Spiller du et instrument: nei... Morgenfugl eller natteravn: natteravn Sparer eller sløser: begge deler... har blitt fortalt at min sparing som senere blir brukt til sløsing, ikke er ordentlig sparing likevel... Hvem er viktigst for deg: familie og venner og sånt... Beste film: har ingen favoritt... men det ble mye ringenes herre når den kom... Tror du på liv på andre planeter: jeg håper på det... Husker du din første kjærlighet? har ikke vært ordentlig forelsket enda... Har du noen homoseksuelle venner: ja Tror du på mirakler: vet ikke... har ikke tatt stilling til det Tror du at det er mulig å være trofast for evig: ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: ja, men det er nok ikke alle som oppfatter det slik eller mener at jeg er det... og jeg er nok ikke tolerant mot absolutt alle... Hvor mange barn vil du ha: ingen Kino eller spasertur: spaserer til kino'n Er du kilen: nei... jo... litt Snorker du? når jeg er forkjølet ja... Stjernetegn: skytten Er du redd for insekter: nei Ekleste insekt: mygg, øyenstikker og flyvende stankelbein... Største svakhet: utålmodig, og en rettferdighetssans som visstnok grenser til vanvidd... Dette er jeg flink til: er effektiv og kunnskapsrik om det jeg holder på med i yrkeslivet... og å erte på meg folk... Beste bok? catch 22 Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: vil fly Potetgull, gulrøtter eller smågodt? smågodt Pizza eller hamburger? pizza Skriver du dagbok? ja Har du kjæreste? nei Tatoveringer eller piercinger: ingen av delene Rotete eller ryddig: ordensmenneske... grenser visstnok til et nazi-regime... Gynger du på stolen: nei Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: altfor pysete til å gjøre noe sånt... Hvilken hånd holder du gaffelen i: bytter på... det kommer helt an på hva som faller meg naturlig der og da... Hvordan er din drømmemann/kvinne: intelligent og morsom, og snill og omtenksom selvfølgelig... Hvor mange søsken har du? bare en... Hva er du mest redd for: ingenting, akkurat nå... Salter du maten: nei... Liker du å synge: ja, gjør det i bilen... når jeg er alene... eller sammen med fulle passasjerer... Anser du deg selv som sterk: ja, psykisk sett... fysisk sett er jeg ikke av de sterkeste... Soler du deg: kjedelig... Hva gjør du når du får hikke: spiser en eller to teskjeer med bringebærsyltetøy... Har du noen komplekser: ja, liker ikke halsen min... Røyker du? nei Snuser du? nei Kaffe, te eller ingenting? te Endret 2. juli 2006 av Bobeline
Gjest King James Skrevet 25. juni 2006 #14 Skrevet 25. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Nøytralt Favoritgodteri: Sjokolade Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Mennesker Klær akkurat nå: Joggebukse og t-sjorte Musikk akkurat nå?- Hører ikke på musikk Hva sa du sist: - Hade ( til onkelen min ) Sommerplaner: Jobbe Er du flink i matte: Nei Vin eller øl: Vin Hvor mange puter sover du med- En Favorittvær: Sol Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Mat vann og medesin Spiller du et instrument: Ja klarinett Morgenfugl eller natteravn: Beggedeler Sparer eller sløser: sløser Hvem er viktigst for deg: Vet ikke Beste film: Gone With the wind Tror du på liv på andre planeter: Ja Husker du din første kjærlighet? Ja Har du noen homoseksuelle venner: Ikke som jeg vet. Men jeg mistenker en for og vere det Tror du på mirakler: Ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Både ja og nei Hvor mange barn vil du ha: INGEN Kino eller spasertur: Spasertur Er du kilen: nei Snorker du? det må nesten andre svare på Stjernetegn: jomfru Er du redd for insekter: Nei Største svakhet: Det er nok det at jeg ikke stoler på noen Dette er jeg flink til: Er flink og jobbe Beste bok? Kan ikke velge en Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Jeg ville reist i tid og rom Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Potetgull Pizza eller hamburger? Hamburger Skriver du dagbok? Ikke nå., Gjorde det før Har du kjæreste? Nei Tatoveringer eller piercinger: Ingen Rotete eller ryddig: En blanding Gynger du på stolen: Nei gjorde det før Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Aldri Hvilken hånd holder du gaffelen i: Høyre Hvordan er din drømmemann/kvinne: Hemmelig Hvor mange søsken har du? 2 Hva er du mest redd for: Å fly Salter du maten: Ja Liker du å synge: Nei Anser du deg selv som sterk: Kommer an på om det er snakk om psykisk eller fysisk. Jeg er sterk psykisk. Men fysisk kunne jeg nok vert sterkere men er ikke svak Soler du deg: Nei Hva gjør du når du får hikke: Holder pusten Har du noen komplekser: Nei Røyker du? Nei Snuser du? Nei Kaffe, te eller ingenting? av de te
Diktern Skrevet 25. juni 2006 #15 Skrevet 25. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: litt sinna, men ellers ok Favoritgodteri: sjokolade Finnes det noe du absolutt ikke spiser? nei Klær akkurat nå:joggebuske og genser. Musikk akkurat nå: Ingenting. Hva sa du sist: Nei. Sommerplaner: slappe av Er du flink i matte: Ja Vin eller øl: ingen av delene. Hvor mange puter sover du med: En Favorittvær: Vinter med masse snø Tre ting du ville tatt med på en øde øy: båt, lesestoff og mat Spiller du et instrument: ja Morgenfugl eller natteravn: er et utprega a-menneske Sparer eller sløser: sparer Hvem er viktigst for deg: datteren min Beste film: veit ikke Tror du på liv på andre planeter: Kanskje Husker du din første kjærlighet? Nei Har du noen homoseksuelle venner: Ja Tror du på mirakler: Nei Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Nja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ganske Hvor mange barn vil du ha: Har ett, men vil ha flere Kino eller spasertur: tur Er du kilen: Ja! Snorker du? Nei Stjernetegn: Vekt Er du redd for insekter: nei Ekleste insekt: biller Største svakhet: utålmodig Dette er jeg flink til: diskutere, snakke, synge, spille Beste bok? det er mange Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: å være usynlig. Potetgull, gulrøtter eller smågodt? smågodt Pizza eller hamburger? Pizza Skriver du dagbok? Nei Har du kjæreste? Nei Tatoveringer eller piercinger: Ingen av delene Rotete eller ryddig: Rotete Gynger du på stolen: Noen ganger Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: Høyre Hvordan er din drømmemann/kvinne: kommunist Hvor mange søsken har du? 3 søstre, 2 brødre Hva er du mest redd for: Kommer ikke på noe spesielt Salter du maten: Ja Liker du å synge: Ja Anser du deg selv som sterk: Både fysisk og psykisk, tror jeg. Soler du deg: Aldri Hva gjør du når du får hikke: ingenting Har du noen komplekser: Nei Røyker du? Nei Snuser du? Nei Kaffe, te eller ingenting? Te
Lilletrollet Skrevet 25. juni 2006 #16 Skrevet 25. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Kjeder meg litt,litt trøtt! Favoritgodteri: KINDER SJOKOLADE!!!!! Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Lapskaus,lungemos og lever! Klær akkurat nå: Blend jeans,og en stripete tynn genser fra Jean Paul Musikk akkurat nå: Ingenting Hva sa du sist: "Takk for mat" Sommerplaner: Portugal og trøndelag! Er du flink i matte: Nei! Vin eller øl: nei takk! Hvor mange puter sover du med: en tempur pute! Favorittvær: Deilig sommervær! Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Mobil,bok,og tannbørste! Spiller du et instrument: litt på slurva! hehe Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Sparer eller sløser: Begge deler Hvem er viktigst for deg: Mannen Beste film: Ringenes Herre(1,2 og 3) Tror du på liv på andre planeter: Ja. Husker du din første kjærlighet? Ja. Har du noen homoseksuelle venner: Ja. Tror du på mirakler: Ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja. Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: Håper å få barn,det ideele hadde vært to! Kino eller spasertur: Begge deler Er du kilen: Ja,veldig! Snorker du? Ja,litt!(ifølge mannen) Stjernetegn: Vannmann Er du redd for insekter: redd og redd,men liker dem ikke! Ekleste insekt: Edderkopper Største svakhet: Jeg har til tider kort lunte... Dette er jeg flink til: trøste,holde på hemmeligheter,få folk til å le! Beste bok? Akkurat nå:Sara! Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: ...vet ikke helt jeg! Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Smågodt. Pizza eller hamburger?Pizza Skriver du dagbok?Ja,men bare her på kg! Har du kjæreste? Ja,jeg giftet meg med kjæresten jeg hehe Tatoveringer eller piercinger: nei! Rotete eller ryddig:er nok et surrehue... Gynger du på stolen: Nei. Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Ja Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvordan er din drømmemann/kvinne:Sånn som mannen er! Hvor mange søsken har du? to små søstre pluss 5 større stesøsken! Hva er du mest redd for: Å miste noen jeg er glad i. Salter du maten: Ja,hvis det trengs! Liker du å synge: Ja! Anser du deg selv som sterk:Ja Soler du deg: ja,men ikke i solarium... Hva gjør du når du får hikke: Venter på at mannen skal skremme den vekk... Har du noen komplekser: ...jeg var litt flau over høyden min før,men ikke nå lenger!(jeg er lita!) Røyker du?Nei,slutta med sånt! Snuser du? Nei! Kaffe, te eller ingenting? Innimellom en kopp te,enda sjeldnere kaffe...
Gjest Pet Skrevet 25. juni 2006 #17 Skrevet 25. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Glad, skal få kattunge i morgen! Favoritgodteri: Potetgull med ost og løk, peanøtter Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Nei Klær akkurat nå: Jeans og brun topp Musikk akkurat nå: Dixie Chicks Hva sa du sist: Ikke ta den tonen! Sommerplaner: Kose med den nye kattungen, være litt på hytta, drikke utepils med venner, reise ut på øyene med kjæresten Er du flink i matte: Nei Vin eller øl: Øl og hvitvin om sommeren, øl om vinteren. Får skallebank av rødvin Hvor mange puter sover du med: To Favorittvær: Lyn og torden. Hater vind! Rundt 25 grader om sommeren. Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Parasoll (hvis det ikke er palmer der), cola light og radio Spiller du et instrument: Nei Morgenfugl eller natteravn: Morgenfugl Sparer eller sløser: Begge deler Hvem er viktigst for deg: Sønnen min Beste film: Edward Saksehånd, Monster´s ball Tror du på liv på andre planeter: Ja, vi vet jo at det er liv på andre planeer Husker du din første kjærlighet? Ja Har du noen homoseksuelle venner: Ja Tror du på mirakler: Ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja. Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja Hvor mange barn vil du ha: Har ett og skal ikke ha flere Kino eller spasertur: Begge deler Er du kilen: Litt Snprker du? Nei, men snakker i søvne og drømmer vanvittig mye rart Stjernetegn: Vannmann Er du redd for insekter: Nei Ekleste insekt: Kakkerlakk Største svakhet: Utsetter ting Dette er jeg flink til: Er kreativ, flink til å skrive og lære bort, flink til å få folk til å le og omsorgsfull Beste bok? Idioten Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Å kunne fly Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Potetgull Pizza eller hamburger? Pizza Skriver du dagbok? Nei Har du kjæreste? Ja Tatoveringer eller piercinger: Nei Rotete eller ryddig: Rotete Gynger du på stolen: Nei Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Ja Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvordan er din drømmemann/kvinne:Intelligent, morsom, kreativ, handy og intitiativrik Hvor mange søsken har du? To brødre Hva er du mest redd for: Kommer ikke på noe... Salter du maten: Ja Liker du å synge: Ja Anser du deg selv som sterk: Ja, men utholdende er kanskje mer beskrivende. Både fysisk og psykisk Soler du deg: Sitter heller i skyggen og leser. Blir brun da også Hva gjør du når du får hikke: Holder pusten Har du noen komplekser: Ja Røyker du? Nei Snuser du? Ja Kaffe, te eller ingenting? Kaffe
Gjest Bellatrix Skrevet 25. juni 2006 #18 Skrevet 25. juni 2006 (endret) Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Litt rastløs, men gidder ikke finne på noe. Favoritgodteri: Svarte krokodiller. Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Fiskeboller i hvitsaus. Klær akkurat nå: Favorittjeansen, hvit og grønn genser. Musikk akkurat nå: Ingenting, bruset fra TVen dominerer. Hva sa du sist: Det ser ut som noen har spydd i vasken. Sommerplaner: Ingen Er du flink i matte: Ganske Vin eller øl: Vin, men er ikke spesielt glad i det heller. Hvor mange puter sover du med: 2 Favorittvær: Sol, men ikke for varmt. Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Spiller du et instrument: Nei Morgenfugl eller natteravn: Begge deler, hver til sin tid. Sparer eller sløser: Begge deler Hvem er viktigst for deg: Mannen min og familien. Beste film: Wallander, Før frosten. Tror du på liv på andre planeter: Vet ikke, det er ikke noe jeg går og tenker på. Husker du din første kjærlighet? Ja. Har du noen homoseksuelle venner: Ja Tror du på mirakler: Ja Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja. Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja og nei. Når det gjelder andre kulturer og religioner, er jeg helt klart veldig tolerant, men jeg sliter med å akseptere folk som har noe jeg ser som "helt bak mål" politiske overbevisninger, og som i tillegg ikke kan argumentere og begrunne synspunktene sine, men bare hyler på sitt med fingrene i ørene. Hvor mange barn vil du ha: 0 Kino eller spasertur: Spasertur. Er du kilen: Ja. Snprker du? Nei Stjernetegn: Vannmann Er du redd for insekter: Egentlig ikke. Ekleste insekt: Defineres tusenbein som et insekt? Største svakhet: For selvkritisk Dette er jeg flink til: Jeg blir engasjert lett, og forhåpentligvis er jeg flink til faget mitt (men øvelse gjør mester) Beste bok? Si meg hva du drømmer. Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Gulrøtter Pizza eller hamburger? Pizza Skriver du dagbok? Nei, ikke annet enn på nett Har du kjæreste? Ja Tatoveringer eller piercinger: Nope Rotete eller ryddig: Rotete Gynger du på stolen: Nope Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvordan er din drømmemann/kvinne: Intelligent, men med integritet, interessert i diskusjoner, god sans for humor, sporty, tolerant overfor andre mennesker. Hvor mange søsken har du? En søster og en bror. Hva er du mest redd for: Slanger/ormer. Salter du maten: Ja Liker du å synge: Ja Anser du deg selv som sterk: Ja, psykisk så. Soler du deg: Av og til. Hva gjør du når du får hikke: Venter, eller håper på at noen skremmer meg. Har du noen komplekser: Nei Røyker du? Nei Snuser du? Nei Kaffe, te eller ingenting? Begge deler. Endret 25. juni 2006 av Bellatrix
Gjest Neffi Skrevet 25. juni 2006 #19 Skrevet 25. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Høyre Humør akkurat nå: Glad og lettet! Favoritgodteri: Tyrkiskpepper, casewnøtter Finnes det noe du absolutt ikke spiser? hmm? innmat. Klær akkurat nå: Hvite shorts, brun heklet singlet. Musikk akkurat nå: Salsa fra en afrikansk radiostasjon, he he. Bra :-) Hva sa du sist: ..Fint det, hils mannen din! Sommerplaner: Straks: Fly til Italia, kjøre rundt.. Siden: Jobbe jobbe jobbe. Ligge på stranden i helgene. Er du flink i matte: Ja, kan si det. Vin eller øl: Vin Hvor mange puter sover du med: En Favorittvær: Sensommer, en varm septemberdag. Liker da det begynner å bli varme toner ute. Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Papir, blyant, ullteppe Spiller du et instrument: Nope Morgenfugl eller natteravn: nattemenneske. Men!! Morgenstund... OH, det er noe visst. 70/30 Sparer eller sløser: Bruker Hvem er viktigst for deg: Mannen min Beste film: Aller beste?.. Frida! Tror du på liv på andre planeter: Jaa, vel ganske så sannsynlig er det iallefall. Husker du din første kjærlighet? Åh, ja. Har du noen homoseksuelle venner: Ja Tror du på mirakler: Mirakler? Nei, men på kaos og tilfeldigheter Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja, det er besvist at man kan det - for lenge siden ;-) Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Ja, jeg prøver så godt jeg kan. Og håper på å lære meg yttligere om så mangt. Hm... Tolerant. Vel, jeg massevis av fordommer som ikke alltid gjør det lett - som sagt, håper jeg å bli klok en dag. Jeg foretrekker også at mennesker prøver å ta egne valg, eller i det minste begrunne sine handlinger. Hvor mange barn vil du ha: To Kino eller spasertur: Kino. men kan gå til kinoen jeg assa! Er du kilen: Nei Snorker du? Ja Stjernetegn: Hemmelig Er du redd for insekter: Ja, de fleste. Har edderkoppfobi. Araknafobia (?) Ekleste insekt: Se over Største svakhet: Altfor granskende Dette er jeg flink til: Mine relasjoner, min jobb, mine hobbyer, ta vare på min tid og nyte det som skjer i nuet. Jeg er flink til å leve livet jeg så gjerne ville ha Beste bok? Vanskelig. Den jeg husker, spontant: "Kvinner" Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Jeg ville hatt en tryllestav, regnes det? Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Smågodt Pizza eller hamburger? Pizza Skriver du dagbok? Nei, ikke nå Har du kjæreste? Ja Tatoveringer eller piercinger: Tatovering Rotete eller ryddig: Ryddig Gynger du på stolen: Nei Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei, nei nei!!! Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvordan er din drømmemann/kvinne: Intelligent, empatisk, humoristisk, engasjert, kjærlighetsfull, tilgivende, lett, rettferdig, reflektert. Hvor mange søsken har du? Tre brødre, jeg er storesøster til dem alle. Hva er du mest redd for: At en av mine kjære skal havne i en ulykke; bilulykke. Salter du maten: Ja Liker du å synge: Ja, iblandt Anser du deg selv som sterk: Jeg er veldig sterk. Både fysisk og psykisk. Fysisk siden jeg har trent mye hele mitt liv. Soler du deg: Soler meg da jeg har tid, mulighet og penger. Jeg behøver SOL :-) Solarium fungerer også flott som supplement, noen ganger på våren. Hva gjør du når du får hikke: .. Ingenting Har du noen komplekser: hm.. Ja, det har jeg nok. Røyker du? Nei - eller jo, på fest. En eller to ganger i mnd Snuser du? Nei Kaffe, te eller ingenting? Kaffe, men også te. Vaniljete isåfall.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juni 2006 #20 Skrevet 26. juni 2006 Høyre eller venstrehendt: Venstrehendt Humør akkurat nå: Sliten, litt sur Favoritgodteri: Potetgull og salt smågodt Finnes det noe du absolutt ikke spiser? Innvoller og kjøtt Klær akkurat nå: Brun joggebukse, grønn singlet, blå hettegenser, sort truse og hvite sko Musikk akkurat nå: Ikkeno Hva sa du sist: Takk Sommerplaner: Jobbe, sole meg, kose meg med venner Er du flink i matte: Nei, strøk for 3. gang nå Vin eller øl: Kommer an på humøret Hvor mange puter sover du med: En Favorittvær: Sol, men ikke kvelende varmt Tre ting du ville tatt med på en øde øy: Båt, røyk og en pc Spiller du et instrument: Spilte litt piano før Morgenfugl eller natteravn: Natteravn Sparer eller sløser: Sløser! Hvem er viktigst for deg: Familien min og vennene mine Beste film: Gudfaren kanskje Tror du på liv på andre planeter: Trolig Husker du din første kjærlighet? Ja Har du noen homoseksuelle venner: Ja Tror du på mirakler: Tviler nok meget sterkt Tror du at det er mulig å være trofast for evig: Ja Ser du på deg selv som tolerant mot andre: Avhenger av dagsformen min Hvor mange barn vil du ha: 2. En gutt og en jente Kino eller spasertur: Avhenger av dagsform Er du kilen: Sånn passe Snorker du? Ja, som en mann visstnok. Opereres til høsten og da forsvinner visst snorkingen også Stjernetegn: Steinbukken Er du redd for insekter: Ja Ekleste insekt: Er edderkopper insekter? Største svakhet: Dårlig på å styre penger Dette er jeg flink til: Tja... Stille opp for folk tror jeg Beste bok? Husker ikke i farten Hvis du kunne velge en superkraft, hva ville du velge: Å være supersterk Potetgull, gulrøtter eller smågodt? Potetgull Pizza eller hamburger? Pizza Skriver du dagbok? Bare her Har du kjæreste? Nei Tatoveringer eller piercinger: Har en tatovering som jeg vil fjerne Rotete eller ryddig: Ryddig Gynger du på stolen: Nei Kunne du tenkt deg å hoppe i strikk: Nei Hvilken hånd holder du gaffelen i: Venstre Hvordan er din drømmemann/kvinne: Morsom, brune øyne, stabil økonomi Hvor mange søsken har du? To søstre Hva er du mest redd for: Edderkopper Salter du maten: Kun egg Liker du å synge: Ja, vil begynne å synge aktivt igjen Anser du deg selv som sterk: Jeg kan slite med å åpne en cola... Soler du deg: Ja, mer enn gjerne, men må lese, for ellers kjeder jeg meg Hva gjør du når du får hikke: Svelger, holder pusten, drikker opp ned, spiser sukker eller syltetøy, blir skremt av noen Har du noen komplekser: Ja, mange, men blir bedre og bedre med årene Røyker du? Ja Snuser du? Nei Kaffe, te eller ingenting? Te
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå