Gjest Gjesta Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Etter å ha farget håret mørkebrunt i lengre tid, har mesteparten av håret blitt svært så mørkt (noen vil si svart), men litt lysere i toppen da jeg har brukt lysere hårfarger den siste tiden (er naturlig mørkeblond). Nå vil jeg ha en lysere brun farge i hele håret! Har ikke råd til frisør, og tør ikke prøve noe hjemmebleking, så jeg lurte på om noen vet om det finnes en hårfarge til hjemmebruk som er såpass sterk eller inneholder nok blekemiddel til at jeg kan få en mer naturlig, gyllen brunfarge i hele håret? Det er ikke snakk om mange nyansene, bare fra mørkebrun til brun. Eller må det mørke håret bare vokse ut?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Eneste muligheten er da å avfarge det, også sette inn ønsket fargenyanse. Eller må må helbleke det osv. Vil ha ha en jevn farge er nok det beste å gå til frisør...,vet det er dyrt. Gå til lærling? Har vert i samme situasjon som deg. Så jeg vet hvordan du har det.
Gjest Chantal Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Du kan prøve å sette inn en lys hårfarge, men dette gjør du på egen risiko. Har ei venninne med mørkt farget hår. Hun la inn lys hårfarge og fikk lysebrunt hår.
Gjest Gjesta Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Ja, men er så redd for at det skal bli oransj eller noe! De røde pigmentene sitter jo alltid så godt igjen, selv om man ikke tror man har noen engang. Men det var jo egentlig et godt tips, tror jeg prøver det. Får kjøpe en ekstra pakke med brun hårfarge i tilfelle det går galt! Stakkars håret mitt, som om det ikke er slitt nok fra før..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har i flere år vekslet mellom mørkebrunt/svart hår og striper. Har fungert bra å få det stripet hos frisør, da ser håret jevnt over lysere ut. De siste par årene har jeg hatt veldig mørkt hår, men nå vurderer jeg å stripe det igjen. Hadde aldri turt å gjøre slikt hjemme i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå