Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Har vært å bleket/stripet mitt sorte hår hos frisør to ganger nå. Men håret er helt kanarigult Og sykt slitt, nesten så det knekker. De sa jeg ikke kunne få gjort noe med det på en mnd eller to fordi håret ikke ville tåle det. Men hva faen skal jeg gjøre? Kan ikke gå slik som dette hele sommeren. Er skikkelig trist akkurat nå. Alle pengene jeg har brukt og håpet om at det skulle bli blondt og fint.. Nå har jeg mest lyst til å farge det sort igjen! Men det går vel ikke det heller? Trenger tips
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 foreslår lilla shampooer, balsamer og toninger. bruk hver dag. etter ca en uke begynner det å bli ganske dempet det gule
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Takk for svar! Men hva mener du med toninger? Trodde det var hårfarging jeg..*uvitende*
Quirky Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Ikke farg det igjen! Når frisøren sier at du ikke bør gjøre noe med det på en stund, er det veldig smart å høre på dem..Hvis ikke risikerer du å ende opp med å måtte klippe mesteparten av. Lilla shampoo og balsam er som nevnt ovenfor bra. Kur håret masse (med både proteinkurer og fuktighetskurer) for å hjelpe håret med å komme til hektene igjen.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 Ok, takk. Holder det å kjøpe en billig en fra Define f.eks? Jeg har ikke penger igjen..
Quirky Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 Ok, takk. Holder det å kjøpe en billig en fra Define f.eks? Jeg har ikke penger igjen.. ← Har du nok til noe fra lookfantastic.com? Jeg har brukt redken extreme hårkur derifra når håret mitt har vært helt ødelagt. Om du velger noe billig så velg iallefall noe annet enn define. Tror det er vanskelig å få tak i billige proteinkurer, jeg vet ikke om noen selv. Men en billig kur er bedre enn ingenting.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #7 Skrevet 24. juni 2006 wellasalonger har en fin toning som hjelper mye. det sliter ikke på håret heller. men koster litt over 120 kr for en pakke.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #8 Skrevet 25. juni 2006 prøv sånn silver-shampoo, det får gult hår til å bli lysere. Spør hos frisøren hva de anbefaler slags merke.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 Takk for flere tips! Men nå er jeg helt fortvilet her. Håret bare faller av da jeg tar i det. Var enig med frisøren om at det kom til å bli veldig slitt, men at jeg absolutt ikke kom til å falle av. Men nå gjør det jo altså det. Er det noe i det hele tatt som kan redde håret mitt? Tenkte å stikke ned til frisøren igjen i morra og se hva de sier men.. Er veldig redd akkurat nå.. Hjelper ikke å klippe det heller forresten, for det er like slitt innerst.
Saeria Skrevet 25. juni 2006 #10 Skrevet 25. juni 2006 Har ikke så mye å si. Ville bare gi en Så slenger jeg meg på de andre som sier kur og atter kur!
^me^ Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 (endret) det samme skjedde med meg for en liten stund siden. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=194578&hl= men jeg fikk farge håret mitt for at det hadde utrolig nok ikke tatt så mye skade av alle behandlingene hos frisøren sist, så jeg fikk ikke minicolour men skikkelig farge fordi at de mente at håret mitt var så sterkt og fint at det ville tåle en skikkelig farge. men den totale prisen: 1250,-!! men jeg var bare glad for og få det fixet og ville bli ferdig med helvete og betale og gå uten og krangle noe mer! Endret 25. juni 2006 av ^me^
Malia Skrevet 25. juni 2006 #13 Skrevet 25. juni 2006 define er faktisk ganske bra med tanke på at det er butikkprodukter. jeg bruker hårkurer, balsam og shampo derfra og mitt hår er mye bedre nå.
Saeria Skrevet 25. juni 2006 #14 Skrevet 25. juni 2006 (endret) Men for mitt hår var Define en katastrofe! Da holder jeg meg til Herbal essences - Fruit Fusions Endret 25. juni 2006 av Saeria
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #15 Skrevet 25. juni 2006 Har vært å bleket/stripet mitt sorte hår hos frisør to ganger nå. Men håret er helt kanarigult Og sykt slitt, nesten så det knekker. De sa jeg ikke kunne få gjort noe med det på en mnd eller to fordi håret ikke ville tåle det. Men hva faen skal jeg gjøre? Kan ikke gå slik som dette hele sommeren. Er skikkelig trist akkurat nå. Alle pengene jeg har brukt og håpet om at det skulle bli blondt og fint.. Nå har jeg mest lyst til å farge det sort igjen! Men det går vel ikke det heller? Trenger tips ← Har akkurat samme problem som deg..
Malia Skrevet 25. juni 2006 #16 Skrevet 25. juni 2006 Men for mitt hår var Define en katastrofe! Da holder jeg meg til Herbal essences - Fruit Fusions ← virkelig? brukte du balsam og hårkur fra define også eller? litt rart... jeg får tørt hår av herbal essences.. så forskjellige oppfatninger man kan ha av produkter! :smile:
Saeria Skrevet 25. juni 2006 #17 Skrevet 25. juni 2006 Jeg har prøvd to forskjellige shampoer og balsamer og håret blir kjempetungt og mye fortere fett av det på meg. Men det varierer nok fra person til person, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå