Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Ser det er en del tråder angående hvem som suger og ikke, og om man tar ladningen i munnen når han kommer. Til dere som lar gutten komme i munnen; hvor ofte skjer det, og er det noe dere avtaler på forhånd? Er det slik at dere gjør det hver gang dere suger han, eller ber han om at dere skal la det gå i munnen? Dama mi har latt meg komme i munnen hennes noen få ganger. Når vi snakker om det sier hun at hun liker det, men at hun synes at det kommer så masse at hun derfor ikke gjør det så ofte (det har skjedd kanskje en gang i året). Selv kunne jeg tenkt meg at hun gjorde det oftere, men jeg føler ikke at jeg har lyst til å presse henne til det. Selv om hun sier at hun synes det er opphissende føles det ikke som om hun egentlig har lyst når hun aldri tar initiativet til det selv. Føler at jeg maser hvis jeg spør henne om det. Det er jo ikke sånn at sexlivet står og faller på akkurat dette, men det er bare en så sinnssykt opphissende opplevelse å komme inni munnen hennes....
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 nå er det jo slik at å få en skjefull med illesmakende tjukk gøffe inn i munnen ikke særlig lekkert.... så please ha forståelse for at det ikke er noe man har lyst til så ofte. og man gjør det ikke fordi man selv syns det er deilig!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 bare vær takknemlig for at hun gidder å suge deg i det hele tatt
Gjest Zevs Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 bare vær takknemlig for at hun gidder å suge deg i det hele tatt ← Jeg er hannkjønn og synes vel det er "væl mye" negativt ladede svar fra kvinnene her hver gang et hannkjønn spør om noe angående sex. Sitter med følelsen av at damene her kun gidder å ha sex med menn fordi mannfolka maser. Det kan vel hende at trådstarter her utfører oralsex på dama si i tillegg (altså ikke bare han som nyter at dama gjør noe), hva vet jeg. Uansett så er det ikke uvanlig med oralsex i et parforhold. Hvis dere er så dritlei pikk og mannfolk så får dere melde dere inn i kvinnegruppa OTTAR, sammen med lesbene der!
Gjest Piper Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 Ta det som det ekstra lille de gangene hun gjør det, og la henne bestemme selv når hun ønsker å gjøre det. Blir feil om du skal mase på henne, for da blir det kanskje ikke like kjekt for henne. Hun har jo gitt deg en god forklaring, og da syns jeg du bør respektere ønske hennes. Men nyt det når hun velger å gjøre det, for da vet du at hun ønsker å gjøre det.
Gjest TS Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 nå er det jo slik at å få en skjefull med illesmakende tjukk gøffe inn i munnen ikke særlig lekkert.... så please ha forståelse for at det ikke er noe man har lyst til så ofte. og man gjør det ikke fordi man selv syns det er deilig! ← Som jeg skrev, så sier hun selv at hun liker det, så da er det ikke et så stort argument det du kommer med - men for all del; jeg respekterer at det er noen som synes det er motbydelig. bare vær takknemlig for at hun gidder å suge deg i det hele tatt ← Har du ikke mer utfyllende svar å komme med kan du heller spare tastaturet ditt for de overflødige tastetrykkene.... Ta det som det ekstra lille de gangene hun gjør det, og la henne bestemme selv når hun ønsker å gjøre det. Blir feil om du skal mase på henne, for da blir det kanskje ikke like kjekt for henne. Hun har jo gitt deg en god forklaring, og da syns jeg du bør respektere ønske hennes. Men nyt det når hun velger å gjøre det, for da vet du at hun ønsker å gjøre det. ← Er for så vidt enig med deg, men det er bare det at hun aldri gjør det uten at jeg spør om det. Ja, hun har gitt meg en god forklaring på at det ikke skjer ofte, og det er helt greit, men når hun faktisk også sier at hun liker det, og når hun i tillegg vet hvor godt jeg synes det er, så hadde jeg håpet at hun skulle gjøre "det lille ekstra" på eget initiativ en og annen gang.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #8 Skrevet 25. juni 2006 nå er det jo slik at å få en skjefull med illesmakende tjukk gøffe inn i munnen ikke særlig lekkert.... så please ha forståelse for at det ikke er noe man har lyst til så ofte. og man gjør det ikke fordi man selv syns det er deilig! ← Er det SÅ stor forskjell på å ta imot sæden i munnen sammenlignet med det vi gutta får i oss når vi utfører oralsex på dere da? Noe mer væske på en gang blir det selvsagt, men ingen av delene smaker vel lørdagsgodis. Er vel en vanesak, samt å ville yte litt ekstra for sin partner.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 Er vel en vanesak, samt å ville yte litt ekstra for sin partner. ← For noe tull synes verken kvinner eller menn bør suge/slikke dersom de ikke liker det! Typen min elsker å slikke men jeg liker ikke at han gjør det for jeg er sikker på at det smaker like vondt som å suge. Til TS hvis du lurer på hvorfor hun ikke tar intiativ så prøv å få munnen full selv, ikke sexy, ikke godt!!! Ikke mas på henne, ta det heller som en bonus de gangene det skjer!
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 25. juni 2006 #10 Skrevet 25. juni 2006 Jeg er hannkjønn og synes vel det er "væl mye" negativt ladede svar fra kvinnene her hver gang et hannkjønn spør om noe angående sex. Sitter med følelsen av at damene her kun gidder å ha sex med menn fordi mannfolka maser. Det kan vel hende at trådstarter her utfører oralsex på dama si i tillegg (altså ikke bare han som nyter at dama gjør noe), hva vet jeg. Uansett så er det ikke uvanlig med oralsex i et parforhold. Hvis dere er så dritlei pikk og mannfolk så får dere melde dere inn i kvinnegruppa OTTAR, sammen med lesbene der! ← Et bra innlegg!
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 For noe tull synes verken kvinner eller menn bør suge/slikke dersom de ikke liker det!! ← Skal man i et forhold bare gjøre det man liker? Er ikke rart 50% skiller seg hvis folk har den instillingen.. Hvis man forventer å få mer enn man gir, så spill på børsen, i et forhold er det (og bør være slik) at man gir mer enn man får, gleden er å gi, å glede den man elsker, ikke bare tenke på seg selv.. (dette gjelder ikke bare suging)
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #12 Skrevet 25. juni 2006 Hun har nok ikke særlig lyst nei.. dersom hun hadde likt det, hadde hun vel gjort det omtrent hver gang. Det er jo ikke bare erotisk og godt, det er jo også relativt praktisk med tanke på søl og slikt Siden hun sannsynligvis ikke liker det, bør du heller ikke presse henne til det. Kanskje hun er redd for å brekke seg eller det som verre er. Men jeg ser ikke noe galt i å ta det opp på en fin måte, fortelle henne hvor mye du tenner på det etc. Bare la det være opp til henne å gjøre hva hun vil, og ikke legg det fram som om det er et stort problem eller noe. Svært så negative folk her er da! Skulle tro at suging var en pain in the ass og at sæd var det ekleste på jord! Vel, jeg er IKKE av den oppfatningen! I love it!
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #13 Skrevet 25. juni 2006 Han spør aldri om det, jeg styrer det selv og merker når han nærmer seg utløsning. Jeg har ikke nødvendigvis noe mot det, men det varierer mye fra gang til gang. Etter en del trening så har jeg lært å merke på forsatsen, hvor lenge vi holder på, og hvor lenge siden sist hvordan sæden kommer til å være, og da lar jeg han komme i munnen på meg når jeg antar det kommer til å være ok smak og konsistens på det. Helt i starten svelget jeg alltid pga at det er mest praktisk, og at jeg ikke “turte” annet (var redd for å skuffe han). For hans del er det visst omtrent det samme, bortsett fra at det er mindre kliss etterpå.
Velvet Skrevet 25. juni 2006 #14 Skrevet 25. juni 2006 Jeg er hannkjønn og synes vel det er "væl mye" negativt ladede svar fra kvinnene her hver gang et hannkjønn spør om noe angående sex. Sitter med følelsen av at damene her kun gidder å ha sex med menn fordi mannfolka maser. Det kan vel hende at trådstarter her utfører oralsex på dama si i tillegg (altså ikke bare han som nyter at dama gjør noe), hva vet jeg. Uansett så er det ikke uvanlig med oralsex i et parforhold. Hvis dere er så dritlei pikk og mannfolk så får dere melde dere inn i kvinnegruppa OTTAR, sammen med lesbene der! ← Synd at du har fått det inntrykket av kvinnene her. Til TS: Det kan hende at dama di ikke er så begeistret for å få sæd i munnen sin. Det at hun ikke tar initiativ til det kan jo tyde på det. Ikke mas iallefall, du vil neppe at hun skal få totalt avsmak heller.
Velvet Skrevet 25. juni 2006 #15 Skrevet 25. juni 2006 Skal man i et forhold bare gjøre det man liker? Er ikke rart 50% skiller seg hvis folk har den instillingen.. Hvis man forventer å få mer enn man gir, så spill på børsen, i et forhold er det (og bør være slik) at man gir mer enn man får, gleden er å gi, å glede den man elsker, ikke bare tenke på seg selv.. (dette gjelder ikke bare suging) ← Når det gjelder sex skal man kun gjøre det man liker, ja. Ingen skal føle at de MÅ gjøre noe de ikke liker bare for at partneren skal ha det godt.
Velvet Skrevet 25. juni 2006 #16 Skrevet 25. juni 2006 Som jeg skrev, så sier hun selv at hun liker det, så da er det ikke et så stort argument det du kommer med - men for all del; jeg respekterer at det er noen som synes det er motbydelig. Kanskje hun sa det for å ikke såre deg?
Gjest Zevs Skrevet 25. juni 2006 #17 Skrevet 25. juni 2006 Synd at du har fått det inntrykket av kvinnene her. Til TS: Det kan hende at dama di ikke er så begeistret for å få sæd i munnen sin. Det at hun ikke tar initiativ til det kan jo tyde på det. Ikke mas iallefall, du vil neppe at hun skal få totalt avsmak heller. ← Jeg tok nok i litt for mye der, og skar alle over en kam. Det var veldig dumt av meg å "ta" alle for dette. Det er NOEN av damene her som gir meg dette inntrykket, men disse er sikkert i mindretall. Jeg har selvsagt heller ikke lest alle innleggene i forumet her. Jeg kryper til korset og ber om unnskyldning, for det var spesielt dette ene innlegget som irriterte meg. Flertallet av damene her deler helt sikkert ikke dette synet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå