Gå til innhold

Vann-aerobic/bassengtrening i Midt-Norge?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som vet om noe sted de har vann-aerobic eller annen bassengtrening i Trondheim eller annet sted i Midt-Norge?

Har ryggproblemer og er overvektig så jeg skulle gjerne ha hatt denne treningsmuligheten.

Fant noe på 3T på Pirbadet sine nettsider som het "vann 50" men ser for meg at det kanskje er for de over 50 år?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elixia Teglgården i fossegrenda (trondheim) har både aqua aerobic og bassengtrening. Kjempebra trening! Jeg har prøvd aqua aerobic der, likte det kjempegodt! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Åh tusen takk for kjapt svar!

Man må vel ha fullt medlemsskap der selv om man bare skal trene det, eller?

Og vet du hva medlemsskap koster? *mase mase*

Skrevet

ja, du må ha fullt medlemskap for å trene der. Jeg er ikke helt sikker på prisen, men de åpner 13 imorgen, så ring de og hør! :) Veldig bra treningssenter, så det er å anbefale!

Gjest Gjest
Skrevet

Husebybadet arrangerer vannaerobic en kveld i uka, koster 50 kroner pr gang men da trenger du ikke være medlem noe sted. En god del voksne damer der ja, men veldig god trening :)

Skrevet

Vann-aerobic på 3T anbefales, det arrangeres på 3T på Rosten. Men det er mest eldre/voksne damer som er der, hvertfall de gangene jeg har vært på det.

Gjest Chica
Skrevet

Har de det ikke på 3T Pirbadet også? Har aldri vært der, men det står i timeplanen...

Gjest Gjest
Skrevet

de har vanngym på pirbadet (samarbeid med 3t) og da beraler du inngang til hele badet. Der er det all slags folk i alle aldersgrupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...