Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #1 Del Skrevet 24. juni 2006 Beste måten jeg kan forklare det på.... Noen som vet hva det kan komme av? Evt om jeg bør lette på ræva først som sist og dra på legevakta..... Det kommer altså en stikkende smerte nederst under ribbeina når jeg trekker pusten litt dypt, eller må nyse (og det må jeg jo rett som det er;har pollenallergi), eller strekker overkroppen helt ut (ikke at jeg går helt sammenkrøpet heller). Merket det først i går, men da var det mer som om jeg var støl i musklene, men i dag merker jeg at det i hvertfall IKKE er musklene! Men en stikkende smerte i ........ det som evt måtte sitte under de nederste ribbeina på høyre side, lungene sitter vel lenger opp innbiller jeg meg.... eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #2 Del Skrevet 24. juni 2006 Har selv hatt prolemer med lungene. Lungene sitter nedenfor ribbena på ryggen. Der merket jeg i alle fall surkling da jeg hadde blodpropp i lungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 24. juni 2006 #3 Del Skrevet 24. juni 2006 Sikker på at du ikke har brukket et ribbein eller bristet et? Jeg har bristet og brukket masse og det du beskriver er litt typisk ribbeinsbrudd-smerter tror jeg.... Men, har du råd og tror at du ikke holder ut natten igjennom så dra på legevakta! Det er dyrt, men verdt det om du er redd eller har veldig vondt! Er det ribbeina så kan de ikke gjøre noe, da må du bare holde deg mer i ro og ta smertestillende til ting begynner å gro igjen! -Og det er ikke farlig!! God bedring uansett da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #4 Del Skrevet 24. juni 2006 Har hørt at kraftige nys kan føre til brist i ribbeina..... Har nyst masse de siste dagene. Ringer vel til legevakta hvis det blir ille. Er ikke akkurat dårlig, bare slitsomt å ikke kunne trekke pusten skikkelig og strekke meg. Takk for råd/svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 26. juni 2006 #5 Del Skrevet 26. juni 2006 Gallestein.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gay Skrevet 31. mai 2013 #6 Del Skrevet 31. mai 2013 Tror du har Gallestein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå