Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2002 #1 Skrevet 18. desember 2002 Ja ja, så er det på igjen da.... Begynner fra begynnelsen jeg. Har en gutt på 4 år og en datter på 10 mnd. Vi hadde planlagt å få tredjemann litt tettere enn de to andre, så planen var å starte prøvinga sånn etter jul, uten å forhaste oss. Men.....Syns jeg har vært så rar i magen og småkvalm... :-? Jepp....i dag fikk jeg det bekreftet, jeg er gravid med tredjemann Litt skjelven nå ja, men mannen min ble kjempeglad så nå ble det litt fortere enn vi hadde tengt da, men vi slipper jo å prøve etter jul. Får se an hvordan det går nå da, ettersom jeg har mistet før. Dere for holde på hemmeligheten her inne da jenter, ingen skal vite noe enda vettu....
Gjest *Perser* Skrevet 18. desember 2002 #2 Skrevet 18. desember 2002 Merete Gratulerer sååå masse.... Kjempe herlig nyheter
Nala Skrevet 18. desember 2002 #3 Skrevet 18. desember 2002 Så morsomt da, Merete! Fin overraskelse å få sånn like før jul :D Kos deg med ruginga! Håper du får anledning til å nyte julematen, da :blunke: Klem,
Thea Skrevet 18. desember 2002 #4 Skrevet 18. desember 2002 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiii, så morsomt Merete da, trodde ikke du holdt på med slikt jeg G
Gjest Anonymous Skrevet 18. desember 2002 #5 Skrevet 18. desember 2002 Takk alle sammen. Er nok litt overasket enda ja, men blir vel mere vant til det etter hvert. :D
Mistyen Skrevet 19. desember 2002 #7 Skrevet 19. desember 2002 Gratulerer så mye da,Merete, og lykke til videre med lille spiren i magen...
Juli-79 Skrevet 19. desember 2002 #9 Skrevet 19. desember 2002 Gratulerer kjempe mye, dette blir nok spennende :D Har hørt at det er større overgang fra 1 til 2 unger enn fra 2 til 3, så du får håpe på det. Lykke til hvertfall
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2002 #10 Skrevet 19. desember 2002 Tusen takk alle sammen!!!! Prøver å glede meg så mye enda da, ettersom det er så tidlig. Men morsomt var det at det skjedde før vi i hele tatt hadde begynnt å prøvd da... Men det var vel en rakker som sneik seg forbi og svømte til et ventende egg. Sånn er det vel når prevensjon er et fremmedord :ler:
Kristian (71) Skrevet 19. desember 2002 #11 Skrevet 19. desember 2002 Grattis!!! Krysser alt jeg har for at det går bra :D Men du....holde på hemmeligheten? De kaklehønene her inne?
Gjest sola Skrevet 26. desember 2002 #13 Skrevet 26. desember 2002 gratulerer kjempemasse, og lykke til videre i svangerskapet :kgsmil: sola :kgsmil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå