Gjest SavnerrMinSøster Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Tenkte å dra ut i kveld. Ta en drosje og dra til min søster. Hun er over 40 år, eldre enn meg. Jeg har ikke hørt fra henne siden 17 mai. Savner henne så utrolig mye. Hun er en som jeg stoler vanvittig på. Selv om hun er heroinmisbruker. Stoler mere på henne enn på nabodama liksom. Hun er ikke en som ruser seg lenger, men en som medisinerer seg. Uansett, jeg er beskymret. Har prøvd å ringe til henne. Hva skal jeg gjøre da? Jeg føler sterkt behov for å ta en drosje til henne, for å snakke med henne. Fortelle henne at vi tenker på henne. Og at hun må ta litt kontakt. Jeg er jo redd for at hun skal dø. Hun er jo min søster. Savner henne så utrolig mye. :cry: Barna mine har spurt etter henne også.
Gjest Piper Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Finn henne, og fortell henne at dere er der for henne.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Finn henne, og fortell henne at dere er der for henne. ← Takk. Jeg begynte å gråte nå. Av ditt svar. Føler meg så utrolig trist.
Gjest Piper Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Det kan jeg tenke meg at du er, selv om jeg ikke har vært igjennom noe slikt selv. Håper virkelig jeg slipper det, for det må være en forferdelig følelse. Uansett så tror jeg det viktigste er, at hun vet at dere er der for henne.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 Det kan jeg tenke meg at du er, selv om jeg ikke har vært igjennom noe slikt selv. Håper virkelig jeg slipper det, for det må være en forferdelig følelse. Uansett så tror jeg det viktigste er, at hun vet at dere er der for henne. ← Jeg er her for henne. Og vi alle tenker på henne. Hun er viktig for alle oss. Dessverre sliter hun så mye, men det betyr ikke at vi er mindre glad i henne. :cry:
sanasol Skrevet 24. juni 2006 #7 Skrevet 24. juni 2006 til deg og din søster. Må være fælt å se noen som står en så nært ha det fælt.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #8 Skrevet 24. juni 2006 Takker for alle svar. Jeg skal nå ringe drosje (snart) og dra til henne. Og jeg skal fortelle henne at hun er verdifull, og at vi savner henne.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #9 Skrevet 24. juni 2006 Jeg dro til henne. Jeg er så lykkelig. Vi satt der og koste oss.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #12 Skrevet 25. juni 2006 Jeg er her for henne. Det var tydelig å se fra første bokstav i hovedinnlegget ditt. Din søster er heldig som har deg.
Gjest #Spidergirl# Skrevet 25. juni 2006 #14 Skrevet 25. juni 2006 Det er bra at søstra di har ei så bra søster som deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå