Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker dere undertøy på sommeren?

Selv bruker jeg ikke undertøy når jeg har på meg jeans, bare når jeg går i korte skjørt.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Eh ja, hver dag..orker ikke å vaske bukser og skjørt etter en dag heller.

Skrevet

Ubehagelig å gå uten truse under olabukser!!

Gjest gjest1
Skrevet
Bruker dere undertøy på sommeren?

Selv bruker jeg ikke undertøy når jeg har på meg jeans, bare når jeg går i korte skjørt.

Fydda. Tenk på "fitteslam" som samler seg der da og lager flekker!

Gjest Hilde79
Skrevet
Fydda. Tenk på "fitteslam" som samler seg der da og lager flekker!

...æsj...

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, jeg bruker selvfølgelig undertøy.

Skrevet

Bruker du ulltruser eller? Trusa er jo ikke akkurat det varmeste plagget jeg bruker da :ler: Ser ingen grunn til å kutte ut den på sommeren :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Bruker selvsagt undertøy om sommern.

Og Towelie, deilig beskrivelse! :ler:

Gjest Piper
Skrevet

Må være utrolig ubehagelig å gå uten undertøy i jeans, men du må jo for all del gjøre det om du liker det.

Skrevet

Ja jeg bruker undertøy om sommeren, men må si det er lettere å kutte ut bhen en sommerdag...

Skrevet

Jupp, bruker undertøy.

Ville forøvrig heller droppet undertøy under skjørt enn ved bruk av jeans, men jeg bruker kanskje lengre skjørt enn deg? :sjarmor:

Skrevet

eneste gangene jeg ikke bruker undertøy utendørs er på sommern, med langt vidt skjørt. bruker forsåvidt stort sett undertøy da også, men KAN fint gå uten under vidt skjørt med lengde.

kunne aldri fallt meg inn å gå truseløs under bukser, verken på sommerstid eller vinterstid.

Skrevet

Bruker som regel undertøy hele sommeren, ja. Unntaket er vel under veldig lange skjørt. Under korte skjørt foretrekker jeg boxershorts, synes det beskytter mer både for innsyn og når jeg skal sette meg ned. :)

Catzy

Gjest gjest1
Skrevet

Mine truser er så små at jeg merker ikke at jeg har de på¨engang :ler: (typen kaller de for tanntråd :overrasket: )

Det kunne ikke falle meg inn å ikke ha undertøy på meg utendørs. Det har skjedd at jeg har vært uten, men det er fordi jeg har glemt det når jeg skulle skynde meg av en eller annen rar grunn.... :sjenert:

Skrevet

Jeg bruker undertøy sommer som vinter ja.

Kunne ikke falt meg inn å gå uten under jeans ialle fall, snakk om ubehagelig (pluss behovet fo å vaske dongribukser hver dag. Det hadde jeg kke orka)

Skrevet

Jeg antar (håper og tror) at hovedinnlegger tuller for å skape litt reaksjoner.

Skrevet

jeg får pænik uten underøy, redd for at det blir mye gris og noen ser det eller merker det.. æsj

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...