Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Jeg har akkurat gått fra brunt hår til "blondine" hos frisør. Nå er håret mitt ganske så gult og jeg skulle gjerne ha dempet dette litt! Noen som selv har testet silver shampo eller hva det heter? Skal det sitte i ett par minutter, eller så er det fare for at håret blir grått? Hvilket merke vil du anbefale? Trenger særiøst hjelp her..
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 tror søstra mi brukte Matrix- so silver, den funka bra.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Takk for tips! Hadde hun veldig gult hår før hun brukte den? Og hvordan ble det etterpå?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 Matrix so silver er bra. La den sitte i ca 15-20 minutter, 5-6 dager på rad. Kjøpes hos frisører og koster ca 100 kr, hvis jeg husker rett. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 Matrix so silver er bra. La den sitte i ca 15-20 minutter, 5-6 dager på rad. Kjøpes hos frisører og koster ca 100 kr, hvis jeg husker rett. Lykke til! ← Takk for tips! Men jeg må bare spørre.. Det er ikke fare for at håret blit grått/lilla av denne shampoen? Hvordan var håret ditt før du brukte den?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #7 Skrevet 24. juni 2006 Jeg anbefaler KMS sin, den er kjempe god! Jeg hadde veldig mye gult i håret, og etter et par vask med denne sjampoen, ble håret kjempe fint. Jeg hadde bleket det. Dessuten lukter den kjempe godt og er billig!
Gjest Gjest_bonaqua_* Skrevet 26. juni 2006 #8 Skrevet 26. juni 2006 Min frisørvenninne anbefalte meg Bonacure sin Silver reflex shampoo, er vel Schwarzkopf professional som har den. Synes den funker kjempegodt! Har stripa håret en del ganger, og shampoen fjerner effektivt gulskjær. Bruker den bare av og til siden effekten kan bli litt voldsom på de lyseste hårene. Kan også anbefale KMS sin Blonde shampoo, det eneste minuset er at håret mitt kjennes toet(?), nesten som saueull. Funker fint om man bruker en skikkelig god balsam etterpå da. L`Oreal Professional har også en god shampo for å dempe gulskjær i håret, den heter Shine Blonde.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #9 Skrevet 27. juni 2006 Loreal silver shampoen! den BLÅ... den er BEST
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2006 #10 Skrevet 27. juni 2006 Loreal silver shampoen! den BLÅ... den er BEST ← Den er jo for grått hår!!
Gjest #Spidergirl# Skrevet 27. juni 2006 #11 Skrevet 27. juni 2006 Loreal silver shampoen! den BLÅ... den er BEST ← den brukes både på blondt og grått hår. Den er best. Den er drøy og sterk. Så anbefaler 3-4 vask.
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 27. juni 2006 #12 Skrevet 27. juni 2006 "Blonde treatment" fra kms funker super bra på meg!
Gjest Gjest_Alex_* Skrevet 17. desember 2009 #13 Skrevet 17. desember 2009 hei jeg bleiket håre mitt selv:) de vart veeeldig gult. men jeg kjøpte Matrix Silver Shampo. og bruker den 1 gang daglig. og jeg så etter 2 dager så forsvant gul skjæret!!
Gjest blabla91 Skrevet 17. desember 2009 #14 Skrevet 17. desember 2009 joico, den lilla. den bruker de i frisørsalongene til og med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå