Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Kjærligheten i sin skjønnhet ligger ikke i bokstaven iallefall.
Gjest King James Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Enkelt og greit. Kjærlighet er en illusjon.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Kjærlighet er når skyer blir til sukkerspinn i det du åpner hjertet ditt og slipper den andre inn.
Frøken Pus Skrevet 25. juni 2006 #5 Skrevet 25. juni 2006 Kjærlighet er et ønske om å smelte sammen med en annen person og bli ett. Både fysisk og mentalt/åndelig.
Eve Luna Skrevet 25. juni 2006 #6 Skrevet 25. juni 2006 Det er forskjel mellom kjærlighet og forelskelse. Det er forelskelse som er blind og gjør alt rosenrødt. KJærlighet er når du er villig til å inngå kompromiser, og kan ikke tenke deg en liv uten din kjære. Når du savner ham, mens han sover. Kjærlighet er å ha tålmodighet i kjedelige dager og gi alt for å prøve å redde forholdet i vanskelige dager. Kjærlighet er å være snill mot hverandre.
Knurr Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 Kjærlighet er det som er igjen når du er ferdig med å være forelsket i et menneske du vil være sammen med, og går over til å elske et menneske du ikke kan være uten.
Diktern Skrevet 25. juni 2006 #8 Skrevet 25. juni 2006 Kjærlighet er å være glad i noen. Jeg er uenig i at "først forelskelse, så kjærlighet". Kjærlighet trenger ikke ha noe med forelskelse og gjøre. Jeg føler kjærlighet for barnet mitt, for foreldrene mine, for søsknene mine, for vennene mine osv, men det betyr ikke at jeg er/har vært forelska i dem.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 Kjærlighet kan være så mangt! Kjærligheten man føler for barna sine,partneren,venner og familie! Noen føler kjærlighet for livet,dyrene sine og bilen sin! Generelt så er kjærlighet en positiv følelse.... Men,det er mange underkategorier den kan knyttes opp mot da! For har man ikke kjærlighet,så vil man ikke føle savn,sinne,glede,sorg og mange andre ting! Kjærlighet er stort og til tider kan den være komplisert! Men,akk ja... hva skulle vi gjort uten!!
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #10 Skrevet 25. juni 2006 Kjærlighet er det som er igjen når du er ferdig med å være forelsket i et menneske du vil være sammen med, og går over til å elske et menneske du ikke kan være uten. ← Men man tror jo ofte at man "ikke kan leve uten" noen, men til syvende og sist dør man ikke dersom partneren forlater en eller omkommer... :klø: Det er nok mest i følelsenes verden at man ikke kan leve uten noen, i realiteten kan man det gjerne likevel.
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 Men man tror jo ofte at man "ikke kan leve uten" noen, men til syvende og sist dør man ikke dersom partneren forlater en eller omkommer... :klø: Det er nok mest i følelsenes verden at man ikke kan leve uten noen, i realiteten kan man det gjerne likevel. ← Sant, men jeg vet livet ville være SÅÅÅ mye bedre, om vi fikk hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå