Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har lest boken til Sylvia Elizabeth Sheperd; "Gåten Bell Gunnes- seriemordersken fra Selbu"?

Det er laget en dokumentar om Bell som vises på festivaler rundt om nå til dags, gjør det visst veldig bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så en dokumentar (serie som het Deadly Women eller noe) om blant annet henne på Discovery for en tid tilbake. Hun var blant de kvinnelige seriemorderne som brukte gift for å ta livet av mulige partnere. Mener hun brukte avkok fra en røttene til en plante, som hun puttet i maten til mennene.

Hun tok livet av en del menn og gravde de ned på eiendommen sin. Hun ble til slutt oppdaga da.

Skrevet

Leste om henne i Vi Menn. Hyggelig dame.

Skrevet
Så en dokumentar (serie som het Deadly Women eller noe) om blant annet henne på Discovery for en tid tilbake. Hun var blant de kvinnelige seriemorderne som brukte gift for å ta livet av mulige partnere. Mener hun brukte avkok fra en røttene til en plante, som hun puttet i maten til mennene.

Hun tok livet av en del menn og gravde de ned på eiendommen sin. Hun ble til slutt oppdaga da.

Tror jommen jeg så det der jeg også.

Gjest meya84
Skrevet

selvfølgelig måtte hu dra med seg etternavnet sitt herifra :overrasket:

Skrevet

Hu ble døpt for Brynhild Paulsdatter Størset, men skiftet navn da hun flyttet til USA

:overrasket::overrasket::overrasket::overrasket:

Gjest meya84
Skrevet

åå...visste jeg ikke.

Men mener å ha lest hun har med seg Gunnesnavnet fra her jeg bor? Var vel innom her en snarttur å tok et par liv og da :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...