Gå til innhold

Errorsafe

Anbefalte innlegg

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Ganske ofte når jeg går inn på en ny side på internett, dukker det opp ett vindu som spør om jeg vil instalere noe som heter Errorsafe. Når jeg trykker cansel går det allikevel videre til installasjon.

Er det en måte jeg kan hindre at dette vinduet popper opp noe mer? Det er forferdelig irriterende, for jeg må stenge ned internett hver gang det dukker opp. Har både virusprogram, og pop-up blocker, men dette fungerer ikke mot Errorsafe..

Siden jeg ikke vet hva Errorsafe er, har jeg heller ikke lyst til å ha det på dataen.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Dette vil jeg vite også, for det har skjedd meg et par ganger! Fryktelig plagsomt

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Så det er ikke bare meg altså. Regner med at dette er noe ekkel spyware eller noe sånt :evil:

Skrevet

Skjedde meg også i dag bår jeg skulle inn på¨den rappetråden til Frysepulver.

Skrevet

Jeg fikk også errorsafe opp ustanselig. Fikk det bort med et virusprogram som heter NOD32. Fikk beskjed om at jeg hadde mange trojanske ting, og regner med at Errorsafe var en av disse. Installerte bare gratisversjonen som varte i 30 dager, men den fikk iallfall fjernet alt.

Skrevet

Jeg har et program som heter Spybot (tror jeg) og det rensker opp i slike ting.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har også spyware program, microsoft antispyware, og det har ikke funnet errorsafe som spyware... Denne kjører jeg hver dag. Så det vil nesten si at det ikke er spyware?

Skrevet

Før jeg kjørte NOD32 hadde jeg blant annet prøvd med F-secure antivirus, SpywareBlaster, Ad-aware, Spybot og Microsoft AntiSpyware...Ingen ting som tok vekk Errorsafe.

Hos meg kom det som sag frem at det var trojanere. Nå har ikke jeg videre peiling på hva som er forskjellene innen spyware/trojanere.

Skrevet

Spybot fant og fjernet Errorsafe hos meg iallefall.

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Da skal jeg laste ned spybot og NOD32 :)

Takk for tipsene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...