Gjest superelsker Skrevet 18. desember 2002 #1 Skrevet 18. desember 2002 Er Dere jenter egentlig klar over hva nytelse G-pungtet gir Dere?..Har intrykk av at mange jenter ikke finner det, og er klar over nytelsen...
vilja Skrevet 18. desember 2002 #2 Skrevet 18. desember 2002 *trenger hjelp til å finne g-punktet* *Hjelp*
Sannasol Skrevet 19. desember 2002 #3 Skrevet 19. desember 2002 Ehhh..... har vel faktisk aldri lett etter det. Hmmm.....Let kvinne og du skal finne.... Mmm... gleder meg.... Opps... dette ble jo bare totalt meningsløst og usakelig. Sorry..
Medinilla Magnifica Skrevet 19. desember 2002 #4 Skrevet 19. desember 2002 Denne siden kan nok være til hjelp for dere som ikke kjenner kroppen deres godt nok enda: http://www.geocities.com/mygpunkt/gpunkt.html
Thea Skrevet 19. desember 2002 #5 Skrevet 19. desember 2002 Er Dere jenter egentlig klar over hva nytelse G-pungtet gir Dere? Selvfølgelig vet jeg det. Hva tror du jeg har bedrevet tiden min med siden jeg ble seksuellt aktivert da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå