Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser her at ganske mange bruker div stæsj til håret, jeg bruker ingenting. er helt blank i produkter til håret, for jeg har aldri brydd meg om det..

noen som kan gi meg litt tips og slikt?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Det spørs jo litt på hva du vil gjøre med håret dit, og hårtypen og lengden...

Vil du ha volum, skaff deg f.eks wella high hair mousse (er det forresten noen som vet om en bedre skum som gir bra med volum?)

Vil du roe ned brusete/elektrisk hår, så er redken outshine veldig bra.

Du kan jo si hvordan hår du har og lengden? Da blir det litt lettere å gi tips :)

Skrevet

Kommer litt an på hva du ønsker å oppnå med produktene. Ønsker du hold, volum, glans eller kanskje å definere oppklippt hår?

Skrevet

vet egentlig ikke hav jeg vil vite.. har ganske langt hår, er vell til mellom skulderbladene. har en del fall i det, så er det tykt og brunt. frisøren min sa det var normal til tørt hår

Skrevet

Hvis du aldri har savnet noen stylingprodukter til håret og egentlig synes at du selv ser bra ut slik det er, synes jeg ikke du skal bruke penger på styling bare fordi andre gjør det. Heldig er du :) Men kanskje en fin shinespray ville vært noe for deg? Som gir ekstra glans til håret og legger ned fykehårene. Tigi Bedhead Boy Toys eller After Party er gode produkter.

Skrevet

takk for tips, det hadde egentlig vært ganske supert! :hoppe:

hvor mye koster disse ca?

Skrevet

i perioder så får jeg ganske mye fall, litt korketrekkere, hvordan fremmheve disse?

Skrevet
Hvis du aldri har savnet noen stylingprodukter til håret og egentlig synes at du selv ser bra ut slik det er, synes jeg ikke du skal bruke penger på styling bare fordi andre gjør det. Heldig er du :)

Støtter denne. Hvorfor skape et behov du ikke har? Selv bruker jeg ingenting i håret og er godt fornøyd med det. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...