Gjest Duchess Skrevet 18. desember 2002 #1 Del Skrevet 18. desember 2002 Hvordan får jeg til det ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. desember 2002 #2 Del Skrevet 18. desember 2002 Ække så vanskelig det serru snuppa Jeg "kladda" signaturen min først i et "skriv svar" vindu. Altså "Thea" med disse ~~ dingsene, utheva det jeg skulle og fontfarga dem. Så "klippet jeg ut" signaturen og limte den inn i Signatur felte i profilen min. Og vips, here i am Er ikke sikkert på om du skjønte dette jeg. Tror ikke jeg gjorde det sjæl heller Men det finnes garantert en lettere løsning enn den der. Jeg er kjent for å ikke velge den letteste løsninga på noe jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 18. desember 2002 #3 Del Skrevet 18. desember 2002 Det funka det ! Thanx! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. desember 2002 #4 Del Skrevet 18. desember 2002 Alt for deg vettø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå