Gå til innhold

Yess, det ser ut til at det blir jobb på meg også!


Langstrømpe

Anbefalte innlegg

Avsluttet for noen uker siden en laaang utdanning innen it, og som så mange andre har jeg vært veldig redd for at jobbmulighetene har blitt så dårlige den siste tiden. Har derfor sett for meg at jeg kom til å gå arbeidsledig en god stund, men det ser ikke ut som om det skal skje:

Har sendt inn en eneste søknad, ble kalt inn på intervju, og fikk akkurat telefon om at de skal sende meg jobbtilbud i posten i løpet av et par dager :D

Må nevne at denne jobben hadde jeg VELDIG lyst på. Arbeidsoppgavene virket veldig spennende og varierte, og iflg de jeg har snakket med er arbeidsmiljøet der veldig bra.

Dette er kjempespennende!!!

Må forøvrig nevne at jeg er veldig glad for at jeg ikke hoppet av studiene under de glade it-dagene, men at jeg har fortsatt slik at jeg nå sitter med en veldig god ballast, klar til å begynne på nye og utfordrende oppgaver.

Forøvrig (og hysj, dette er hemmelig!) så bestilte jeg og kjæresten min forlovelsesringer i går, så i romjulen skal vi forlove oss!

Ser ut som om verden smiler litt til meg i dag :D :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER MED JOBB! :D

Er selv veldig redd for ikke å få jobb når jeg er ferdig, går første året på NMH, så markedet har forhåpentligvis endret seg når jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mase! Det var hyggelig å høre, og det er en kjempeoverraskelse å få seg jobb før jul! Er selv i den situasjonen og gleder meg mer til jul enn noen sinne.

Gratulerer med den kommende forlovelsen også. Julen er en flott tid å forlove seg - vi forlovet oss i julen 2001!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...