Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det virker som mange her er blitt ganske gode venner, så da lurte jeg bare på hvor lenge har du vært medlem av KG, og hvor ofte er du her? ?

jeg selv har vært medlem i ca et halvt år, og jeg stor trives her! prøver å være innom minimum en gang om dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært her leeenge. Helt siden forrige måned. ;)

Jeg er her litt hver dag for å ikke gå glipp av interessante diskusjoner.

Skrevet

Jeg er forøvrig ikke venner med noen her.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har heller ikke venner her, men det er arti å følge med på diskusjoner, og en fin måte å slå ihjel tid når man er hjemmeværende ;)

Så jeg har faktisk kg vindu oppe hele døgnet om trent jeg og titter innom nå og da ;)

Skrevet

Har ikke vært medlem så lenge ennå. Ikke helt kommet inn i ting, liksom. Jobber med saken :)

Skrevet

Har vært medlem veldig lenge, helt fra starten av, på det aller første forumet. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Har vært medlem veldig lenge, helt fra starten av, på det aller første forumet. ;)

Jeg og :)

Skrevet

har alltid lurt på hvorfor det står at dere er registrert 01.01.1970...

:ler:

Så tidlig var vel ikke KG oppfinni (og ikke dataen heller for den saks skyld)!

Jeg har vært medlem i litt over ett år..

Skrevet

Tror det er fordi det skjedde et problem under en oppdatering av forumet en gang. Så tror jeg man lot det stå fordi det var så morsomt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har vært medlem helt siden starten for mange år siden .. Men jeg har skiftet "identitet" mange ganger i løpet av disse årene.

Dette er ikke et sted hvor jeg oppholder meg for å få nye venner, men et sted hvor jeg kan delta i diskusjoner og få/gi tips og råd i aktuelle saker. Imidlertid så bruker jeg mindre og mindre tid her, synes diskusjonene var langt bedre og mer sprudlende før ... nå er det mest dagbøker, venninnesnakk, klemming, graviditet og bryllup.

Men det er vel slik med alt - ting utvikler seg og nye mennesker tar over ... og vi har alle forskjellige interesser ;)

Skrevet

Jeg har vært medlem etpar dager bare, men har vært innom flere ganger tidligere som gjest. :)

Skrevet

Har vært medlem siden 2003 men har vært uten nett i 2 år :overrasket:

Deilig å være tilbake igjen! :hoppe:

Skrevet

Har ikke vært medlem så lenge (i underkant av en måned). Var inne som gjest i en periode før det. Har imidlertid ikke vært så aktiv, tiden strekker ikke til....

Gjest Narnia
Skrevet

Ikke vært medlem så lenge nei, men synes det er et veldig interessant forum. Blitt litt "avhengig" allerede. Har ikke fått noen venner akkurat, er ikke så frempå... :sjenert:

Skrevet

Har vært medlem litt over et år, men begynte med et annet nick.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

har vært medlem i litt over 2 år (2 år og 4 mnd..) har varieret hvor mye jeg er her inne, går litt i perioder. (har hatt kg frie-perioder, men får abstinenser..) leser mer enn jeg skriver her, for å si det sånn :sjenert:

Endret av becca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...