Gå til innhold

14 årig sønn som smugtitter

Anbefalte innlegg

Gjest Mor 40
Skrevet

Hei!

Jeg har merket at sønnen min på 14 har begynt å titte gjennom nøkkelhullet på badet når jeg dusjer. Jeg skjønner jo at han er kommet i en alder der det er spennende å se naken kvinner, men det er jo ikke noe fint å smugtitte på andre når de er i en privat situasjon. Skal jeg ta det opp med han, eller skal jeg late som ingenting? Jeg har forsåvidt ikke noe i mot at han ser meg naken, men da måtte det ha skjedd åpenlyst.

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Hvordan vet du at han ser på deg? :klø:

(tror egentlig dette er et trolle-innlegg. Det er vel ikke mamman sin fjortisene vil se?)

Gjest gjest1
Skrevet

Tror ikke jeg hadde tatt det opp med han jeg, han kommer vel til å dø av skam stakkars, han tror vel ikke at du har merket det. Sett i nøkkelen, så ser han ingenting.

Skrevet

Hva med å tette igjen nøkkelhullet, eventuelt henge noe (f.eks et håndkle) over håndtaket hvis dere vil beholde låsen? På den måten så er det ikke noe interessant å kikke inn i nøkkelhullet og du kan i tillegg dusje i fred.

Gjest Mor 40
Skrevet

Jeg har hørt han utenfor døren flere ganger.

Gjest Embla s
Skrevet
Jeg har hørt han utenfor døren flere ganger.

Hører du han utenfor døren m e n s du dusjer? kanskje han må tisse og står utenfor og hopper mens han venter på at du skal bli ferdig der inne?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, om du hører han utenfor mens du dusjer må han jo lage veldig med lyd der han står.

Gjest Embla s
Skrevet

Det jeg har lært om smugtitting gjennom nøkkelhull innebærer: liste seg til døren på sokkelesten, nesten ikke puste, se seg om til alle kanter for å være sikker på at man ikke blir tatt på fersken. Nå er det lenge siden jeg lærte dette, så kanskje dagens fjortiser ikke er så nøye på det :ler:

Du kan jo også begynne å vinke til ham, vet du. Da slutter han nok snart! :ler:

Skrevet
Du kan jo også begynne å vinke til ham, vet du. Da slutter han nok snart!  :ler:

:legrine:

• Liker 2
Gjest Miloine
Skrevet
Hva med å tette igjen nøkkelhullet, eventuelt henge noe (f.eks et håndkle) over håndtaket hvis dere vil beholde låsen? På den måten så er det ikke noe interessant å kikke inn i nøkkelhullet og du kan i tillegg dusje i fred.

Det ville nok jeg ha gjort dersom det var tilfelle med sønnen min!

Herregud, sønnen min er 15 år og den siste han ønsker å se naken er vel meg som er moren hans! uansett om jeg er fin eller ikke

Kjøp et blad til han med bilder av pupper :ironi:

Skrevet

:ler:

Dette tror jeg ikke et øyeblikk på. Har selv tenåringssønner og vet hvor flaue og distre de blir når de ser meg uten klær ;)

Herremin, i disse internett-tider så kan de se så mange nakne damer de bare ønsker ... de behøver ikke lure på moren gjennom nøkkelhullet, ihvertfall :ler:

Gjest Miloine
Skrevet
:ler:

Dette tror jeg ikke et øyeblikk på. Har selv tenåringssønner og vet hvor flaue og distre de blir når de ser meg uten klær  ;)

Herremin, i disse internett-tider så kan de se så mange nakne damer de bare ønsker ... de behøver ikke lure på moren gjennom nøkkelhullet, ihvertfall  :ler:

:Nikke: vet hva du mener ;)

Skrevet

Tulletråd! Dette kan umulig være seriøst.

Gjest Gjest
Skrevet

Alt som har med sex å gjøre er interesant for en gutt i den alderen, men i den alderen vil de heller ikke orke tanken på mor som et sexobjekt.Alt som har med familien å gjøre er ekkelt med tanke på kropp o.l. Dette må være tull!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg låser ikke døren når jeg dusjer en gang. Sønnen på 13 kommer ofte innom for å spørre om ting eller si hade hvis han er på vei ut. Tror ikke han er så interessert i å se på meg. Han har ihvertfall sett nok siden vi har hatt det sånn her i huset i alle år. Men hvis han dusjer og jeg må hente noe på badet, så ser jeg en annen vei og han snur seg bort så jeg ikke kan se noe. Ikke noe problem med det her i huset.

• 6 år senere...
Gjest paradis
Skrevet

kan du opptattere oss med ha som skjer videre? har du snakket han om det? vil du vise deg naken for han?

Skrevet

Var det virkelig nødvendig å bumpe en tråd som 6 år gammel?

Sjangsen for TS leser er vel minimal, eller 0.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

:fnise: Oppdatere etter seks år? 14-åringen er 20 og har nok flytta hjemmefra og funnet noen andre han vil se naken for leeenge siden! ;)

Anonym poster: 95ccab2a4399355f70c2de2cb6aa2671

• Liker 1
Gjest laura
Skrevet

hva med å invitere sønnen inn i dusjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...