Gå til innhold

Trenger du en latter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

:ler:

Lurer på hva de snakker om. Er det flamsk? uff. Ser ut som han ler så han holder på å tisse på seg. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Den spøkelsesgreia var litt skummel. Lurer på om det er ekte eller ikke, jeg. Hmm.

Han som lo. Herregud! Haha. Han har fått valium i kaffen, eller. Lo han av han fyren med rar stemme? Temmelig respektløst i så fall. hihi

Gjest gjest1
Skrevet

Lurer også fælt på hva han lo av, umulig å skjønne pga språket.. ;)

Og spøkelset, hm, refleksjon i øynene? njaeh... Men jeg hadde fan meg blitt så skremt selv om jeg hadde sett et hode snu seg og titte på meg midt på natta i en kirkegård, hadde sikkert tissa på meg, er jeg nesten sikker på... Så spøkelse eller ei, scary var det!!!

Gjest gjest1
Skrevet
Lurer også fælt på hva han lo av, umulig å skjønne pga språket.. ;)

Og spøkelset, hm, refleksjon i øynene? njaeh... Men jeg hadde fan meg blitt så skremt selv om jeg hadde sett et hode snu seg og titte på meg midt på natta i en kirkegård, hadde sikkert tissa på meg, er jeg nesten sikker på... Så spøkelse eller ei, scary var det!!!

Det var nok bare en uteligger tipper,jeg..

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Det spøkelsesgreiene har jeg sett før, da jeg har en sønn som er veldig optatt av det paranomale!

Han som lo :roll: syns jeg bare synd på! Jeg ble flau av å se på det! Lurer på hvor lenge intervjueren fikk beholde jobben etter dette! :forvirret:

Det jeg syns var rart var at publikum holdt seg så alvorlig, det hadde ikke jeg klart :ler: Jeg hadde ledd en pinlig latter selv, ikke pga. intervjuobjektet men på grunn av intervjueren

Endret av Miloine
Skrevet

Det der handla om at folk som har rare stemmer ikke blir tatt seriøst, fordi mange folk bare ler a dem osv. så det gjør jo saken enda værre :P

Den spøkelsesvideoen er det jo ikke vansklig å lage da... Få en venn til å sitte hve en grav, så filmer du... Det var det ;)

Skrevet

Det er belgisk. Jeg er Nederlandsk så jeg kan forstå det.

Mannen har hatt en operasjon, og etterpå snakker had slik. veldig synd, synes jeg.

Men den intervjuer bare ler om det, istenfor å ha respekt. Og han ble oppsagt (?vet ikke om det er god norsk, men har jobben ikke lenger)

Skrevet

Jeg har sett den videoen om den intervjueren på et annet forum før, og da mener jeg det kom fram at det bare var på tull. At det var en sketsj...men mulig jeg tar feil...Fælt om det IKKE var det da...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har sett den videoen om den intervjueren på et annet forum før, og da mener jeg det kom fram at det bare var på tull. At det var en sketsj...men mulig jeg tar feil...Fælt om det IKKE var det da...

Har også hørt at det bare var tull. En sketsj.

Gjest gjest1
Skrevet

Nei her gidder jeg hvertfall ikke legge ut mer morro ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...