Ephemera Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Bortsett fra Ungkaren ser jeg nå bare frem til at Sommeråpent begynner på TV på mandag. Det er litt sånn "sommerkoselig" Ja, jeg er sykmeldt pga svangerskapskvalme og har ikke så mye mer enn TV'n og underholde meg med. Og fotball finnes jeg ikke interessert i! Er det noe spennende som begynner på TV snart??
Gjest lurven Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 fordi du skal være ute å leke i det fine været
Ephemera Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2006 fordi du skal være ute å leke i det fine været ← Jeg vet det... men når jeg ikke kan??!
Gjest meya84 Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 jeg lagde da en tråd om dette for noen uker siden jeg berger fint om dagen jeg, det er da fotball VM men resten av sommeren er det ikke en dritt å se på
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 Hva med å låne en film eller fem på biblioteket.
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2006 #7 Skrevet 24. juni 2006 Jeg hater at de tar sommerferie i serier jeg følger med på, to-tre måneder er for lenge! Er jeg borte så kan jeg ta det opp, bedre det enn at det ikke går i det hele tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå