Gjest Jente_81 Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 En av mine hobbyer er motorsykkel. Jeg fikk interessen når jeg ble sammen med en som hadde mc. I fjor ble det slutt, og jeg viste at for å få min mc på veien måtte jeg skru selv med lite hjelp. Jeg har brukt utrolig mye tid og krefter, jeg har lært masse..... Fikk den til slutt på veien etter masse slit og en del penger. Nå går den ikke som den skal, og jeg er redd for at det er noe alvorlig galt fordi det er indikasjoner på det. For nå har jeg fått en del kunnskap om hvordan ting fungerer inni motoren. Nå går jeg og er redd for at den skal bli ødelagt, jeg føler livet mitt smuldrer for jeg er redd for å ikke ha det jeg er så glad i! Hadde jeg ikke hatt den kunnskapen jeg har fått hadde jeg aldri gått og tenkt på dette...... Først mister jeg typen, så mc`n min..... er alene, har en del studielån og uansett om jeg er heldig å får jobb nå - så har jeg ikke råd til ny mc før mye av lånet er nedbetalt.... Er så lei meg....... Er akkurat ferdig med eksamen. Har ikke overskudd til noe. Hybelen er bomba....... kunne tenkte meg å komme meg ut i kveld, ha det gøy - men har ikke råd til en pils og i hverfall ikke nattbussen,,,,,,, Kansje det har blitt litt mye i det siste og at kroppen utreagerer? Min fremtid er uviss..... 6 mnd igjen med attføringspenger. Men skal på runde nr 2 på jobb intervju på mandag........ krysser fingrene og gjør mitt beste. Ellers har jeg lite å ta meg til.... alt koster penger? Beklager, trengte bare å tømme meg litt
Bobeline Skrevet 25. juni 2006 #3 Skrevet 25. juni 2006 Kanskje du kan ta med mc'n til en mekaniker-linje og få de til å fikse den... Det skulle ikke koste så mye, og de vil sikkert ha praksis/erfaring mens de går på skolen... Det er stort sett godt å få tømt seg litt Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå