Millis Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 (endret) Si produktet er dere snille... Ikke bare generelt øyenskygge eller lebestift, men hvilken farge det er osv...og hvorfor det er så bra! Spesielt ute etter lebestift med fiiin farge som ikke er for prangende, men mer leppefarget! Endret 24. juni 2006 av Millis
Gjest Gjest_melis_* Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 ååhh, det vil jeg også vite, men jeg har allerede bestemt meg da. Vil egentlig bare høre hva dere synes om taxfree listen min: parfyme: dkny be delicious mascara: HR lash queen foundation: Biotherm light!
Gjest Gjesta Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 YSL har en kjempefin leppefarget leppestift (litt sånn brunrosa), fargen heter bois de rose/rosewood, og fargenummeret er 66. Dette er i Rouge Pur-serien, de som er firkantete og gullfarget.
Gjest Tuppelure Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 Hvis du er ute etter andre ting enn sminke, så anbefaler jeg Biotherms bodylotion med sitrus (hvit flaske med blå "bølgestripe" på). Den er rett og slett den beste jeg har prøvd (trekker fort inn i huden, og gjør den supermyk) og så lukter den så deilig appelsin...
Rosenrød Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 Chanel har en kjempefin gloss i fargen "cappuchino". Den er brunaktig med shimmer.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #7 Skrevet 24. juni 2006 Det er masse fine limited-edition-greier til salgs nå. Sånne produkter som bare er til salgs denne sesongen. Helena Rubinstein har en fin palett, YSL har en i litt sterke farger (turkis bl.a), og Chanel har et skrin med 4 fine øyenskygger i gull/brun/korall/blekrosa. (59 gold rush). Ta en titt på de!
mee mee Skrevet 24. juni 2006 #8 Skrevet 24. juni 2006 lipfusion selges på taxfree, det er en lipgloss som gir deg litt større lepper (ja, funker) den er tilsatt collagen.. digger den!
Gjest Cerise Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 (endret) lipfusion selges på taxfree, det er en lipgloss som gir deg litt større lepper (ja, funker) den er tilsatt collagen.. digger den! ← en liiiten avsporing her men.. Hvordan funker egentlig denne? og hvor lenge varer effekten? Og ca-pris på taxfree? Endret 25. juni 2006 av Pysekatten
mee mee Skrevet 25. juni 2006 #10 Skrevet 25. juni 2006 skal vist vare i 8 timer eller noe.. syns den virker jeg.. vet ikke om det er pga følelsen eller psyken eller om det faktisk fungerer. men man blir litt nummen og får en prikkete følelse som varer i et par min.. koster ca 250 el noe på taxfree, koster vist 395 på estetique. står om den i forige nummer av woman, og har lest at den var en megasuksess i usa
Gjest Cerise Skrevet 25. juni 2006 #11 Skrevet 25. juni 2006 skal vist vare i 8 timer eller noe.. syns den virker jeg.. vet ikke om det er pga følelsen eller psyken eller om det faktisk fungerer. men man blir litt nummen og får en prikkete følelse som varer i et par min.. koster ca 250 el noe på taxfree, koster vist 395 på estetique. står om den i forige nummer av woman, og har lest at den var en megasuksess i usa ← hmm... skal ut å reise nå snart, kanskje denne må prøves for gøy? får google den litt på nett først takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå