Gå til innhold

Julegavetips?


L@dy

Anbefalte innlegg

Jeg stresser egentlig ikke så voldsomt med jula jeg da. Men nå er det vel på tide å få julegavene på plass... :wink:

Jeg lurer på om noen har supre gave tips til min nevø på 6 år. Jeg spurte han hva han ønska seg, men det visste han ikke helt. Han må være rar han. :ler:

Hans mor sier "bøker, klær og leker"....Så det blir vel til å gå inn til en leketøysforretning og spørre. Men det kan være kjekt å få litt tips på forhånd og`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Starya :)

Hva med Imaginext? En ny serie fra Fisher Price.. Sønnen min ønsket en spesiell figur herfra (en drage), men det var utsolgt.. De har pakker i ulike størrelser, fra billige små til svære dyre.. :lol: Også kan man senere kjøpe mer for å utvide. Spør i butikken og ta en titt på det. Vet i allefall at de har det i Ringo-kjeden.

PS Shoppa til sønnen min på mandag, det begynner å bli farlig utleita med de mest populære lekene, tror jeg.

Hvis du kjøper klær.. Liker han spiderman eller batman o.l.? Gensre med slike motiver er jo også veldig populært hos mange unger. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper alltid tegne og male-ting til barn jeg.

Vet at det er litt kjedelig, men jeg har fått positiv reaksjon fra foreldene til barna. Og barna tegner visst mye... så pytt!

Stort sett kjøper jeg på IKEA. Mye mer for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at du leser inn diverse eventyr og øvrige tekster på pc'en -og brenner ut på en cd som han kan få.

Det skal jeg gjøre til en liten gutt som jeg kjenner. Han kommer garantert til å bli i ekstase over en sånn gave -jeg gjorde det samme i fjor, og han har hørt på den cd'en ca. 2 ganger for dagen hver eneste dag siden i fjor jul. Pr. dag kan han sitere meg ordrett gjennom hele cd'en...

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for gode tips. Skal se litt i butikker i morgen. Kanskje blir det Imaginext, eller noe annet.

Tegneting til barn er supert. Men det kjøpte jeg til bursdagen for noen mnd siden.

Nelle sitt forslag var flott og kreativt. Men tror jeg må bruke litt tid på det. Vet ikke helt om min stemme egner seg helt for det heller... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...