Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår var jeg innom en butikk. Da jeg skulle sette meg i bilen etterpå, kom en vilt fremmed mann bort og spurte om jeg skulle til ".........", og om han kunne få sitte på- jeg svarte høflig "nei, jeg skal motsatt vei, du får spørre noen andre"...(det var forøvrig ikke langt å gå dit han skulle, så jeg skjønner ikke problemet).

Så setter jeg meg i bilen, skal til å starte bilen, men tror dere ikke mannen går rundt til passasjersiden og åpner døren!! - Da kommer heksa fram i meg, jeg smalt døra igjen over hånda hans og brølte til ham. Håper han sitter på legevakten nå. :frustrert: Noe så frekt!

Andre som føler seg som drittsekk-magneter? ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kanskje han hørte dårlig og trodde du sa ja..

Skrevet
Kanskje han hørte dårlig og trodde du sa ja..

Han burde jo tatt poenget når han hørte "jeg skal motsatt vei....." ;) . Unner ham litt vonde fingre i dag, jeg også.

Skrevet

Hehe - du skulle ha kjørt ham til heelt motsatt side av byen. Langt, langt unna dit han skulle. Også bare satt ham av der.

Gjest gjest1
Skrevet

:overrasket:

Han der ville jeg ikke hatt et sekund i bilen min. For en frekk mann! Bra du viste heksa i deg :)

Skrevet

Hehe, er nok mange drittsekkmagneter her, ja!

Meg selv, for eksempel. Leste artikkelen i Vg (eller Dagbladet) i dag, følte meg truffet.. ;)

Skrevet
Hehe - du skulle ha kjørt ham til heelt motsatt side av byen. Langt, langt unna dit han skulle. Også bare satt ham av der.

:legrine: kjempegodt forslag, men så var det om jeg ville hatt ham i bilen ett sekund, da.

Gjest Gjesta
Skrevet

:overrasket:

Usj, det der var nesten litt ekkelt! Jeg vil IKKE ha en fremmed mann i bilen min! Mulig jeg har sett for mye på FBI-files på tvnorge om natta.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...