hjertesukka Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Igår var jeg innom en butikk. Da jeg skulle sette meg i bilen etterpå, kom en vilt fremmed mann bort og spurte om jeg skulle til ".........", og om han kunne få sitte på- jeg svarte høflig "nei, jeg skal motsatt vei, du får spørre noen andre"...(det var forøvrig ikke langt å gå dit han skulle, så jeg skjønner ikke problemet). Så setter jeg meg i bilen, skal til å starte bilen, men tror dere ikke mannen går rundt til passasjersiden og åpner døren!! - Da kommer heksa fram i meg, jeg smalt døra igjen over hånda hans og brølte til ham. Håper han sitter på legevakten nå. Noe så frekt! Andre som føler seg som drittsekk-magneter?
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Kanskje han hørte dårlig og trodde du sa ja..
Cata Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Kanskje han hørte dårlig og trodde du sa ja.. ← Han burde jo tatt poenget når han hørte "jeg skal motsatt vei....." . Unner ham litt vonde fingre i dag, jeg også.
Viviwoom Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Hehe - du skulle ha kjørt ham til heelt motsatt side av byen. Langt, langt unna dit han skulle. Også bare satt ham av der.
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 Han der ville jeg ikke hatt et sekund i bilen min. For en frekk mann! Bra du viste heksa i deg
Lipstick Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 Hehe, er nok mange drittsekkmagneter her, ja! Meg selv, for eksempel. Leste artikkelen i Vg (eller Dagbladet) i dag, følte meg truffet..
hjertesukka Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2006 Hehe - du skulle ha kjørt ham til heelt motsatt side av byen. Langt, langt unna dit han skulle. Også bare satt ham av der. ← kjempegodt forslag, men så var det om jeg ville hatt ham i bilen ett sekund, da.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #8 Skrevet 25. juni 2006 Usj, det der var nesten litt ekkelt! Jeg vil IKKE ha en fremmed mann i bilen min! Mulig jeg har sett for mye på FBI-files på tvnorge om natta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå