kitekatt Skrevet 24. juni 2006 #1 Skrevet 24. juni 2006 Lurer på hvilken shampoo dere vil anbefale meg. Har langt hår, ganske tynt og fint med naturlig fall, men også veldig flatt rundt hodet. Følsom hodebunn. Har brukt kerastases derma calm, og vært fornøyd, men den er så DYR (over 200). Tenkte kanskje prøve noe annet?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #2 Skrevet 24. juni 2006 Kjøper du shampoen på nettet så blir det jo ikke noe veldig dyrt
kitekatt Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. juni 2006 Kjøper du shampoen på nettet så blir det jo ikke noe veldig dyrt ← Fra hvor da?
afr0dite Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 (endret) Jeg har akk samme problemet, og brukte også den til kerastase og trodde jeg var veldig fornøyd. Men så prøvde jeg sensitiv- serien til Wella System Professional Jeg bruker: Sensitive Shampoo, Sensitive Mask (en maske man har i hodebunnen og lar sitte i fem minutter før man skyller ut. Brukes et par gange ri uken, eller etter behov), Sensitive lotion (en lotion man har i hodebunnen, kan brukes i både tørt og vått hår og skal ikke skylles ut). Det er ingen balsam i denne serien, så jeg bruker Repair Balsam, som er for tørt og skadet hår. Jeg er helt frelst!! Problemene mine er helt borte, og håret glinser som en sol. Får kontinuerlig spsm om jeg har farget håret, eller vært hos frisøren. Viktig å ta på alvor, for dersom man har tørr hodebunn vil dette forplante seg i hvordan håret ser ut (fortalte min frisør meg). Derfor viktig å velge produkter som er gode for hodebunnen! Edit: De er også ganske dyre, men tror alle ligger under (men tett opptil) 200-lappen. Men det er verdt det! Jeg trodde jeg var veldig fornøyd med kerastase, men etter at jeg oppdaget denne serien vil jeg aldri tilbake! Endret 24. juni 2006 av afr0dite
afr0dite Skrevet 24. juni 2006 #5 Skrevet 24. juni 2006 kerastase kan man vel forresten kjøpe på lookfantastic.com tror jeg!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 www.lookfantastic.com Der koster shampoer rundt 8 pund, altså rundt en 100 lapp Ikke handle over 200 kr så slipper du å betale moms og diverse.. Så bestill en og en shampo/balsam om gangen
kitekatt Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. juni 2006 www.lookfantastic.com Der koster shampoer rundt 8 pund, altså rundt en 100 lapp Ikke handle over 200 kr så slipper du å betale moms og diverse.. Så bestill en og en shampo/balsam om gangen ← Åne, jeg bestilte for kr. 500 nå jeg....tenkte ikke på moms og toll. Pleier man å måtte betale det?
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #8 Skrevet 24. juni 2006 det er ikke noe krise synes jeg da. Det blir billigere uansett Av og til blir en stoppet og av og til ikke.. Men nå vet du det til neste gang ihvertfall (en betaler 25% av kjøpssummen om en blir stoppet)
kitekatt Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 24. juni 2006 det er ikke noe krise synes jeg da. Det blir billigere uansett Av og til blir en stoppet og av og til ikke.. Men nå vet du det til neste gang ihvertfall (en betaler 25% av kjøpssummen om en blir stoppet) ← Ja, bestilte litt mer enn jeg hadde tenkt jeg siden det var så rimelig,så nå lurer jeg nesten på om jeg burde avbestilt...og bare kjøpt shampooen..
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2006 #10 Skrevet 24. juni 2006 Hvis du nettopp bestilte det, avbestill og kjøp bare til under 200, og bestill igjen når du ser første pakken er sendt av gårde! Da løser det seg, og problemet med toll blir borte
kitekatt Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #11 Skrevet 24. juni 2006 Hvis du nettopp bestilte det, avbestill og kjøp bare til under 200, og bestill igjen når du ser første pakken er sendt av gårde! Da løser det seg, og problemet med toll blir borte ← æsj, det er en sånn pakke som koster over 300 kr.....tre produkter i en pakke liksom..argh. Får håpe det går bra da. Kan jo maile og spørre om de kan sette ned verdien da..
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #12 Skrevet 24. juni 2006 De bruker å gjøre det, men posten sjekker av og til ut pakkene, da det sikkert har begyndt å skjønne det. Men vil tro det bare er med pakker som er for store tilhva verdien skulle tilsi.
afr0dite Skrevet 24. juni 2006 #13 Skrevet 24. juni 2006 æsj, det er en sånn pakke som koster over 300 kr.....tre produkter i en pakke liksom..argh. Får håpe det går bra da. Kan jo maile og spørre om de kan sette ned verdien da.. ← Jeg har opplevd at de gjør det automatisk! Men nå er det visst blitt ganske strengt i Norge, og det er blitt ganske vanlig å sjekke sånne pakker, OGSÅ de under 200,- fordi man vet at verdien settes ned... Men, til neste gang: prøv den serien jeg snakket om!!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #14 Skrevet 24. juni 2006 Rett skal være rett! En sparer alikevel penger så jeg ser ikke at en skal styre på slik når det kommer til tollen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå