Gjest parfymedilla Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Har det kommer noen nye og gode parfymer på markedet i det siste? Tips om hvilke som har kommet hadde vært fint.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Ja, det er kommet inn mange Det beste er nok å stikke innom et parfymeri. Personlig er jeg meget fornøyd med den nye Dior Addict 2.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #3 Skrevet 24. juni 2006 Ja, det er kommet inn mange Det beste er nok å stikke innom et parfymeri. Personlig er jeg meget fornøyd med den nye Dior Addict 2. ← Dior Addict 2 kommer jeg aldri til å kjøpe, det er jo dødsmange som driver og snuser på den på parfymeriene. Nei takk. Hehe. Ellers; - Flowerbomb fra Viktor & Rolf - Code Donna fra Armani (har den, åh, elsker den!:D) - In Love Again Édition Jasmine Étoile fra YSL - Cool Water Game fra Davidoff Og sikkert flere jeg ikke husker i farten, mange flere. Er veldig nysgjerrig på Flowerbomb fra Viktor & Rolf selv Håper du ble litt klokere?=) Finnes mange nye dufter, bare til å se, og lukte på parfymene.
Gjest Chica Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Jeg liker Escadas sommerparfyme Pasific Paradise
Armonia Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 Burberry har kommet med en ny- husker ike navn, men den er god
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #7 Skrevet 25. juni 2006 Er den nye til Burberry noe i "samme gate" som Brit? Vet noen hva slag type lukt Code Donna til Armani er (frisk, tung, søt, lett, sitrus, vanilje, musk .....)?
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #8 Skrevet 25. juni 2006 Er den nye til Burberry noe i "samme gate" som Brit? ← Ja, det vil jeg si; den er i samme sjanger, men litt lettere, kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 25. juni 2006 #9 Skrevet 25. juni 2006 Er den nye til Burberry noe i "samme gate" som Brit? Vet noen hva slag type lukt Code Donna til Armani er (frisk, tung, søt, lett, sitrus, vanilje, musk .....)? ← Hmm , jeg vil si at den duften er damete, ørlite tung, men KJEMPEGOD. *dåne av den himmelske duften*
Gjest Tanita Skrevet 26. juni 2006 #11 Skrevet 26. juni 2006 True Star Gold fra Tommy Hilfiger er kjempegod.
Gjest Chantal Skrevet 29. juni 2006 #12 Skrevet 29. juni 2006 Ja, det vil jeg si; den er i samme sjanger, men litt lettere, kanskje? ← Hva heter den nye til Burberry?
lillesky Skrevet 29. juni 2006 #13 Skrevet 29. juni 2006 Hva heter den nye til Burberry? ← Burberry Brit?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå