Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Hva gjør vi med sløret under dansen? Henger det opp på høyrearmen? Hvordan? Må ha detaljer her...
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Danderte det fint over høyrearmen jeg......
Lassie Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Vi skal ikke ha brudevals, men jeg kommer uansett til å ta av sløret når vi kommer til middagen, tror det bare blir i veien da...
*Emma* Skrevet 24. juni 2006 #4 Skrevet 24. juni 2006 Trodde det var vanlig å bare ha på sløret i kirken jeg. Det ble ihvertfall jeg fortalt da jeg i starten sa jeg ønsket kortere slør fordi jeg så det som "slitsomt" å drasse m seg det lange sløret hele kvelden.....
*Emma* Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 Så det er vanlig å ha på sløret hele kvelden??? Hmm hvorfor sa alle til meg at "nei det har man bare i kirken" da....
Gjest Gjest_Julibrud_* Skrevet 24. juni 2006 #7 Skrevet 24. juni 2006 Det er vel ikke noe som er vanlig eller uvanlig. Jeg skal sette opp håret slik at det blir vanskelig å ta det av. Frisøren min sier at de fleste som setter det opp hos henne har sløret på hele kvelden. Men jeg skjønner at det er tungvint med langt slør. Får tenke litt ekstra over det der...
afr0dite Skrevet 24. juni 2006 #8 Skrevet 24. juni 2006 (endret) Sånt tenker jeg ikke på i det hele tatt!! Men tar tips herfra om å legge det rundt armen! Kanskje jeg får nappet det ut! Får se hvordan sjåføren fester det!! Edit: sjåføren?!? ... ... Endret 24. juni 2006 av afr0dite
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #9 Skrevet 24. juni 2006 Mannen du danset med pleier også å ha det om armen. Romantisk.
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #10 Skrevet 24. juni 2006 Jeg giftet meg i mai, hadde 2 m slør. Hadde det på meg under middagen og valsen, så tok jeg det av. Det var ikke i veien i det hele tatt og ikke tungt som jeg hadde ventet meg. Mannen min og gjestene synes bildene fra valsen ble veldig bra pga sløret, jeg holdt i den lille hempa som er festet nederst i sløret. Tror ikke det er noe "do's and dont's" ang dette, gjør det dere føler er best for dere (slik som alt annet på denne dagen)!
Boogie Skrevet 26. juni 2006 #11 Skrevet 26. juni 2006 Jeg hadde 2.40 m slør, og jeg tok det først av etter at vi hadde danset. Brukte mye hempen hele kvelden, og da la sløret seg inni kjolen. Var ikke noe problem å ha det på seg i det hele tatt... Når vi danset la jeg det sammen med slepet på kjolen over høyre handa. Og slepet på kjolen var 10 cm lengre enn sløret, så det var en del som lå over armen ja Men ikke noe problem å danse med så mye...
Gjest Piper Skrevet 26. juni 2006 #12 Skrevet 26. juni 2006 Jeg hadde det bare på i kirken, og hadde ikke orket å gå med det hele kvelden. Det var tungt, og jeg hadde nok fått vondt i hodet/nakken om jeg skulle gått med det i så mange timer. Men jeg regner med at de legger det pent over armen, de som velger å bruke det hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå