Gjest Tanita Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Til dere i parforhold: Har dere perioder der dere ikke har sex i det hele tatt? (Nå ser jeg bort fra mensen, mener litt lengre perioder enn det)
Gjest Eline ikke pålogget Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Har sex jevnlig, også selv om jeg har mensen.
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 Til dere i parforhold: Har dere perioder der dere ikke har sex i det hele tatt? (Nå ser jeg bort fra mensen, mener litt lengre perioder enn det) ← Nei.
Gjest Tanita Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Aldri skjedd?? Vi har en sånn periode nå, og jeg som vanligvis vil minst 1 gang daglig syns det faktisk er litt befriende å ikke tenke på det! Det har aldri skjedd meg før! Liksom, bare slappe av sammen og være nær uten å gjøre noe seksuelt.
Gjest Aethra Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Det har skjedd, men har nok aldri vart utover 5 dager (utenom ferier hver for oss el.). Helt fint det, så lenge begge er innstilt på det
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #6 Skrevet 23. juni 2006 Samboeren og jeg er for første gang inne i en slik periode nå. Har gått fra 4-5 ganger i uka til ca 1 gang pr uke. Dette beror delvis på at vi har forskjellige timeplaner for tiden, samt at samboeren er inne i en super stresset periode på jobben, hvor han må jobbe 10-12 timer daglig. Heldigvis tar dette prosjektet han holder på med slutt om en måneds tid, og da skal vi dra på ferie sammen. Håper det tar seg opp igjen da. Vi har snakket om det, og det oppforderer jeg TS til å gjøre med sin partner, også. Før samtalen var jeg småfrustrert for jeg savner å ha det slik vi pleier, og jeg ble nesten litt usikker på om noe var galt mellom oss. Heldigvis forsikret han meg om at han bare er veldig sliten akkurat nå og at mangelen på interesse ikke har noe å gjøre med følelsene for meg. Det var en lettelse, men jeg gleder meg til bedre tider! Lykke til!
Gjest Tanita Skrevet 24. juni 2006 #9 Skrevet 24. juni 2006 Tenk så fantastisk "første" gang etter denne perioden blir, da... :rosasmil:
Colargol Skrevet 24. juni 2006 #10 Skrevet 24. juni 2006 Ja! Dvs. jeg er singel nå, men har jo flere forhold bak meg og det lengste varte 3 1/2 år! Synes det er deilig at det å ikke være fullstendig avhengig av at sex skal gjøre forholdet bra! I noen perioder jobber man kanskje mer enn andre og noen ganger føles det bare mer naturlig å kose og sove inntil hverandre! Det var ikke før jeg møtte min x på det planet som lå over sex at jeg virkelig begynnte å elske ham! Men desverre så vokste vi fra hverandre, og det ble masse styr...
Phantasy Skrevet 28. juni 2006 #11 Skrevet 28. juni 2006 Ja, det har skjedd. Og jeg synes også det er litt deilig å ikke tenke på sex innimellom. Det gjør meg ingenting. Selvom jeg synes sex er kjempedeilig, så får jeg sånne perioder hvor jeg ikke har lyst på sex og slike ting. Litt frustrerende for typen, men han har skjønt at jeg kan få sånne perioder og at det ikke har med han å gjøre. Jeg får bare en sånn greie liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå