Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vel, kjendis og kjendis...

Ett menneske det hadde vært gøy å møte, ta en kopp kaffe med, å høre hennes tanker rundt hennes arbeid, må være Lise Myhre!

Har sett intervju med henne, hun virker hærlig! Milla har møtt henne, og DET VIL JEG OG!!!!!!!!!

faktisk misunnerlig på Milla jeg nå! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk møtt en god del kjendiser opp gjennom tidene, men det bryr meg egentlig ikke i det hele tatt. Liker ikke helt sånn "kjendis-digging", for de er jo bare vanlige mennesker de og. Hadde nok vært mest interessant å møtt en person som var kjent for å ha utrettet noe stort. Men om jeg skulle møtt en slik "vanlig kjendis" hadde det nok blitt

:hjerte: JUDE LAW :hjerter: blir litt fjortis når jeg ser han, gitt! :ler:

Skrevet

Sean Connery

Finnes ingen med mer sexy stemme enn han :oops:

Skrevet

Har en nasjonal og en internasjonal favoritt jeg, som jeg gjerne kunne tenkt meg og møtt:

Norge: Kåre Conradi

Internasjonalt: Robbie Williams

suzie

Ellers hadde jeg aldri sagt nei takk til en kaffe med Madonna... :wink:

Skrevet

Åjha, Robbie Williams glemte jeg :enig_animasjon: Super duper gutt det da (virker det som hvertfall :roll: )

Skrevet

Er plutselig ikke sikker mer, hadde jo helt glemt Robbie. Han er helskjønn.. :oops:

Skrevet

Hm.... Vin Disel og ei flaske rødvin.... mmmmm....

Ellers trur eg Dalai lama hadde hatt mykje vetugt å fortelle, men det hadde nok gått rett over hovudet på meg!

Eller Bin Laden, så skulle eg ha skutt han. Eller Bush, så skulle eg ha gitt han en kraftig ørefik og bedt han sjerpe seg.

Ellers har jo MJ vore idolet sidan eg var lita, men han er nok meir pussig enn interessant.

Hadde nok vore kjempemorsomt å treffe Arhtur Arntzen også!!

Skrevet

Jude Law, Jon Bon Jovi og ja min norske favoritt: Morten Harket :wink:

Men må nok innrømme jeg ville mistet munn & mæle om jeg skulle fått sjansen... :roll:

Skrevet

Har ekspedert Morten Harket for noen år siden, da jeg jobba i butikk. 8)

Kjekk mann ja... :P

:wink:

Skrevet

En helaften med Vin Diesel hadde vært noe... :sjarmor:

Ellers kunne jeg godt tenkt meg å ta en alvorsprat med den godeste George W. Bush!

Skrevet

et av mine største ønsker er å møte Michael Jackson, ellers så kunne jeg tenkt meg å treffe John Grisham, fordi jeg elsker bøkene hans :D

Skrevet

Jeg kunne også tenke meg å møte Michael Jackson. Har vært nære på i hvertfall da, får nøye meg med det. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vin Diesel ja! HUHUHU!!!! :blunke:

Joda Margit Sandemo er ei dame jeg beundrer veldig høyt, så hun har jeg faktisk ønsket å ha en samtale med lenge...

Skrevet

Skulle gjerne fortalt George Bush akkurat hva jeg mener om ham, men tror vel ikke at det hadde gjort så veldig inntrykk på fyren akkurat... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror nok du kan beholde Saddam for deg selv ja......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...