aline Skrevet 19. desember 2002 #21 Skrevet 19. desember 2002 Vel, kjendis og kjendis... Ett menneske det hadde vært gøy å møte, ta en kopp kaffe med, å høre hennes tanker rundt hennes arbeid, må være Lise Myhre! Har sett intervju med henne, hun virker hærlig! Milla har møtt henne, og DET VIL JEG OG!!!!!!!!! faktisk misunnerlig på Milla jeg nå! :D
Jen Skrevet 19. desember 2002 #22 Skrevet 19. desember 2002 Har faktisk møtt en god del kjendiser opp gjennom tidene, men det bryr meg egentlig ikke i det hele tatt. Liker ikke helt sånn "kjendis-digging", for de er jo bare vanlige mennesker de og. Hadde nok vært mest interessant å møtt en person som var kjent for å ha utrettet noe stort. Men om jeg skulle møtt en slik "vanlig kjendis" hadde det nok blitt JUDE LAW blir litt fjortis når jeg ser han, gitt!
Håper Skrevet 19. desember 2002 #23 Skrevet 19. desember 2002 Sean Connery Finnes ingen med mer sexy stemme enn han :oops:
suzie Skrevet 19. desember 2002 #24 Skrevet 19. desember 2002 Har en nasjonal og en internasjonal favoritt jeg, som jeg gjerne kunne tenkt meg og møtt: Norge: Kåre Conradi Internasjonalt: Robbie Williams suzie Ellers hadde jeg aldri sagt nei takk til en kaffe med Madonna...
Thea Skrevet 19. desember 2002 #27 Skrevet 19. desember 2002 Åjha, Robbie Williams glemte jeg :enig_animasjon: Super duper gutt det da (virker det som hvertfall )
Arwen Skrevet 19. desember 2002 Forfatter #28 Skrevet 19. desember 2002 Er plutselig ikke sikker mer, hadde jo helt glemt Robbie. Han er helskjønn.. :oops:
Hedda-78 Skrevet 19. desember 2002 #29 Skrevet 19. desember 2002 Hm.... Vin Disel og ei flaske rødvin.... mmmmm.... Ellers trur eg Dalai lama hadde hatt mykje vetugt å fortelle, men det hadde nok gått rett over hovudet på meg! Eller Bin Laden, så skulle eg ha skutt han. Eller Bush, så skulle eg ha gitt han en kraftig ørefik og bedt han sjerpe seg. Ellers har jo MJ vore idolet sidan eg var lita, men han er nok meir pussig enn interessant. Hadde nok vore kjempemorsomt å treffe Arhtur Arntzen også!!
LilliBlaze Skrevet 20. desember 2002 #30 Skrevet 20. desember 2002 Jude Law, Jon Bon Jovi og ja min norske favoritt: Morten Harket Men må nok innrømme jeg ville mistet munn & mæle om jeg skulle fått sjansen...
Plutti Skrevet 20. desember 2002 #31 Skrevet 20. desember 2002 Har ekspedert Morten Harket for noen år siden, da jeg jobba i butikk. 8) Kjekk mann ja...
Elefantina Skrevet 20. desember 2002 #32 Skrevet 20. desember 2002 En helaften med Vin Diesel hadde vært noe... Ellers kunne jeg godt tenkt meg å ta en alvorsprat med den godeste George W. Bush!
Olivia Skrevet 20. desember 2002 #33 Skrevet 20. desember 2002 et av mine største ønsker er å møte Michael Jackson, ellers så kunne jeg tenkt meg å treffe John Grisham, fordi jeg elsker bøkene hans :D
Mrs. B Skrevet 20. desember 2002 #35 Skrevet 20. desember 2002 Jeg kunne også tenke meg å møte Michael Jackson. Har vært nære på i hvertfall da, får nøye meg med det.
Gjest Anonymous Skrevet 20. desember 2002 #37 Skrevet 20. desember 2002 Vin Diesel ja! HUHUHU!!!! :blunke: Joda Margit Sandemo er ei dame jeg beundrer veldig høyt, så hun har jeg faktisk ønsket å ha en samtale med lenge...
Gjest Virvel Skrevet 20. desember 2002 #38 Skrevet 20. desember 2002 Skulle gjerne fortalt George Bush akkurat hva jeg mener om ham, men tror vel ikke at det hadde gjort så veldig inntrykk på fyren akkurat...
Gjest care Skrevet 20. desember 2002 #39 Skrevet 20. desember 2002 Er det ingen som ønsker et møte med Saddam Husain?
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #40 Skrevet 21. desember 2002 Tror nok du kan beholde Saddam for deg selv ja......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå