Arwen Skrevet 18. desember 2002 #1 Skrevet 18. desember 2002 Lurer bare på hvilken kjendis dere ville møtt. Personlig tror jeg jeg ville møtt Eminem.
Gjest *Perser* Skrevet 18. desember 2002 #3 Skrevet 18. desember 2002 eneste personen jeg ville likt å møtt er MJJ :blunke:
Gjest Diva Skrevet 18. desember 2002 #4 Skrevet 18. desember 2002 Aretha Franklin eller de gjenværende i The Who! Det hadde vært morro det!
Silfen Skrevet 18. desember 2002 #5 Skrevet 18. desember 2002 Ikke en eneste jeg kan tenke på. Jeg ser på kjendiser som normale mennesker. Ville mye heller møtt et menneske bak all glitter og stasen som virkelig betyr noe for verden!
Pink Skrevet 18. desember 2002 #6 Skrevet 18. desember 2002 Hun er ikke akkurat kjendis, men kjent er hun iallfall, jeg ville gjerne møtt Margit Sandemo! :D Jeg syns hun er en veldig interessant person! Skulle gjerne snakket litt med henne. Hvis jeg skulle møtt en virkelig kjendis, så hadde jeg ikke blitt lei meg om det var Michael Jackson jeg traff på. Det er liksom noe ved han, blir litt fascinert, både av han som person, og det livet han lever.
*Lillian* Skrevet 18. desember 2002 #8 Skrevet 18. desember 2002 Jeg er enig med Pink, jeg kunne tenkt meg å treffe Margit Sandemo, veldig interessant person! Ellers hadde jeg ikke sagt nei takk til ei natt med Bruce Willis eller Antonio Banderas..eller begge to.... Ellers er det ingen spesielle jeg kommer på sånn her og nu, egentlig... Lillian
Salamandra Skrevet 18. desember 2002 #9 Skrevet 18. desember 2002 Jeg ville møtt Sasha Baron Cohen (AliG) lurer fælt på hvordan han er privat..eller.. *hmm tenketenke*.. knerta en rødvin eller ti med Bjørn Eidsvåg, Espen Eckbo, Trond Viggo Torgersen, Ann-Kat. Hærland, Jom Almås og Ivar Dyrhaug hadde også vært hyggelig.. Frk. Busybody
Gjest LoisLane Skrevet 18. desember 2002 #10 Skrevet 18. desember 2002 Cristopher Reeve, selvfølgelig! Helst den 30-årige versjonen... Også Harrison Ford. Synes ellers at disse kjendisgreiene er no' tull.
Gjest care Skrevet 18. desember 2002 #11 Skrevet 18. desember 2002 Daila Lamha eller Moder theresa hvis de begge hadde levd. To av de største menneskene som har levd.
Lilleba Skrevet 18. desember 2002 #12 Skrevet 18. desember 2002 Eva Joly, uten tvil! Tenk hva den kvinnen har opplevd, og kan berette om. Og for en samtalepartner hun må være!
Thea Skrevet 18. desember 2002 #13 Skrevet 18. desember 2002 Jeg har sååååå lyst til å treffe Wenche Foss jeg. Hun virker som ei veldig oppegående og tvers gjennom kjempe koselig dame. Liker Wenche jeg
Gjest Lea Skrevet 18. desember 2002 #14 Skrevet 18. desember 2002 Harald Eia! Lurer fælt på om han er like morsom i virkeligheten som på TV. Og Bruce Willis selvfølgelig... Margit Sandemo har jeg både møtt og vært på foredrag med. Interessant, men helt normalt kvinnfolk .
Siludvig Skrevet 18. desember 2002 #15 Skrevet 18. desember 2002 Thea: Jeg kunne også tenkt meg å møte Wenche Foss. Hun virker så jordnær og snill. Kunne også tenkt meg å møte Brad Pitt og Ronan Keating. :oops:
Thea Skrevet 18. desember 2002 #16 Skrevet 18. desember 2002 Kunne også tenkt meg å møte Brad Pitt Ååååååhhhh, kan vi ikke ta en kaffekopp med Wenche og en svingom med Brad etterpå`a???????
Trollpia Skrevet 19. desember 2002 #17 Skrevet 19. desember 2002 Robert Redford! Blir alltid i godt humør av filmene hans. Tenk om han hadde vært 30 år yngre... sukk...
Gjest Anonymous Skrevet 19. desember 2002 #18 Skrevet 19. desember 2002 Paven uten tvil :D Men det blir vel neppe sant, skal aldri si aldri
Thea Skrevet 19. desember 2002 #19 Skrevet 19. desember 2002 Hva er det med Rober Redford og kvinnfolk??? Han ser da rett og slett ikke bra ut, og ikke gjorde han det for 30 år siden heller. Men her er jeg visst kjerringa mot strømmen virker det som :-?
Gjest Lea Skrevet 19. desember 2002 #20 Skrevet 19. desember 2002 Du er da ikke alene om det Thea. Synes at han er fæææl jeg! Bare Bruce Willis er bra nok. Og han er bra i massevis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå