Klips Skrevet 23. juni 2006 #1 Del Skrevet 23. juni 2006 Jepp, mange år på HM har satt sine spor: garderoben er IKKE shipshape. Spesielt når det gjelder bukser til jobb (jeans også forresten) kan HM ikke brukes. Tynne, dårlige stoffer som får dårlig passform etter fem minutter. Men hvor bør jeg gå i mylderet av butikker for å finne bukser (og andre klær) i god kvalitet, som holder seg pene, og som ikke ser ut som om jeg er over 50. I tillegg er jeg ehm... petit, så det hadde vært fint om de kunne legge opp for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #2 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Mexx!!! Milelange i beina, men kan legges opp enkelt. Benetton har også endel, men kvaliteten er ikke like bra. Dressbuksene hos Mexx koster ca 7-800, men holder fasongen kjempebra. Filippa K har også fine bukser som er relativt små i størrelsen. Og Zara (Woman), når det en gang måtte dukke opp i Oslo. Endret 23. juni 2006 av Elphaba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 3. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 3. august 2006 reiste på ferie og glemte tråden takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 4. august 2006 #4 Del Skrevet 4. august 2006 Liker buksene på Morgan, og de på Mango! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashion.Faux.Pas Skrevet 4. august 2006 #5 Del Skrevet 4. august 2006 Umm... Vero moda har helt ok jeans... Har ikke JC også det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå