Gjest Slurp... Skrevet 23. juni 2006 #1 Skrevet 23. juni 2006 Oppleves det som hele munnen fylles med sæd (vanskelig å svelge unna opplevelse) eller er det ikke så mye som kommer??? Jeg har aldri gjort det før, men har faktisk veldig lyst prøve. Føler jeg må være litt forberedt....
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #2 Skrevet 23. juni 2006 Det varierer, og har litt med hvor lange vi har holdt på, og hvilken vinkel jeg holder hodet i. Men stort sett går det greit
dragonfly Skrevet 23. juni 2006 #3 Skrevet 23. juni 2006 ha et hånkle i nærheten sånn hvis du føler du ikkje vil svelle... så bare spytter du ut.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2006 #4 Skrevet 23. juni 2006 Jeg synes ikke det kommer så mye ut jeg,.. og nei, ikke noe spesielt vanskelig å svelge unna. Men jeg svelger i to omganger, pga jeg suger mer etter første dose, og da kommer det gjerne en dose til,.. Synes det er skikkelig digg! :D
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #5 Skrevet 23. juni 2006 Ta ham langt bak i halsen når han kommer og svelg rett ned, så får du nesten ingenting i munnen! Dersom man spytter, får man det vel i hele munnen? ..kan jeg tenke meg, aldri prøvd å spytte. Selv synes jeg det smaker godt da.. smaken av sex Første gangene syntes jeg det var litt rart, da jeg aldri hadde hatt noe lignende i munnen. Varmt, salt og klissete liksom. Merkelig væske. Men har aldri syntes det har smakt vondt, dersom man misliker det er det mer psykisk tror jeg. Hvis du ikke synes det er noe ekkelt, så går det nok strålende uansett hvilken mengde som kommer ut! Men et godt tips å ha et håndkle, og gjerne et glass vann, tilgjengelig til hjelp.
Gjest gjest1 Skrevet 24. juni 2006 #6 Skrevet 24. juni 2006 Jeg sikter den inn så det går rett ned halsen så slipper jeg å tenke på å fylle opp munnen hoho!
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2006 #7 Skrevet 24. juni 2006 Har aldri opplevd at munnen blir "fylt opp", det treffer på en måte for langt baki munnen. Må likevel svelge ned noe, og det varierer jo hvor mye som kommer fra gang til gang også *Digger det*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå