Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

noen som har handlet der?

hvordan er kvalitet? hvordan er de i str?

Erfaringer å dele?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet
noen som har handlet der?

hvordan er kvalitet? hvordan er de i str?

Erfaringer å dele?

Jeg har handlet der, men har bare handlet en bh og truse, og noe sminke. Men de leverte raskt, og størrelsene var som forventet. Jeg var veldig fornøyd!! :)

Sjekk bh str her du: http://www.85b.org/bra_conv.php

Gjest getty
Skrevet

Jeg ble så skuffet første gang jeg var innom en Victoria's secret butikk. Jeg hadde forventet meg noe mer..

Men når det er sagt, så er det mye fint derfra. Kvaliteten er god, og størrelsene er normale.

Gjest allium
Skrevet

Jeg er egentlig ikke spesielt fornøyd. Var innom en butikk i USA ifjor vinter, og handlet litt, og det tåler vask svært dårlig.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg og bel skuffet da jeg var på VS-butikk, trodde det skulle være litt eksklusivt og lekkert, men det var jo bare tacky!!

Skrevet

Enig med Pia over her, det er mye mindre lekkert utvalg i VS-butikkene enn du skulle tro.

Skrevet (endret)

Jeg synes str er litt små, ikke fransk-små, men litt små.

Dyrt...nja, alt er relativt.

Og de har en del bra treningstøy, ikke tenk tacky :humpe: ,

jeg mener treningsbukser asså :sjenert::ler:

Endret av M.P
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er egentlig ikke spesielt fornøyd.  Var innom en butikk i USA ifjor vinter, og handlet litt, og det tåler vask svært dårlig.

Så den 60 vasken jeg ALLTID tar på nykjøpt undertøy vil føre til total oppløsning?

Skrevet

60??? ER DU GAL? :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg har alltid vasket undertøy på det før (hver eneste gang faktisk) og det har går helt fint. Tåler det ikke det så kan det bare være, jeg føler ikke det blir ordentlig rent på 40.

Skrevet

DDette er ikke H&M asså, i bomull som man har som bruk og kast,

dette er skikkelig

flott undertøy. Bruker ikke det HVER DAG . Vasker det får hånd faktisk, går enkelt og jeg vet da at det blir gjort skikkelig.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg er fornøyd med VS, men syns de er litt store i str. Jeg er en xxs der tror jeg, mens H&Mstr er jeg xs. Så jeg tror de er litt store.

Mine klær tåler vask godt, de. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...